Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات آموزشی کارت بازرگانی » بهترین مشاوره کارت بازرگانی رایگان تهران

بهترین مشاوره کارت بازرگانی رایگان تهران

بهترین مشاوره کارت بازرگانی رایگان تهران

 

تو این مقاله قصد داریم کمی در مورد کارت بازرگانی و دریافت این مجوز باهم صحبت کنیم. شاید بهترین تعریفی که بتونیم برای کارت بازرگانی بیان کنیم این باشه که، کارت بازرگانی مهم‌ترین اجازه نامه برای ورود و خروج کالا از کشور هست. مشاوره کارت بازرگانی رایگان را برای شما تهیه نموده‌ایم تا با مطالعه این مطلب بتوانید خودتان به دریافت این مجوز بپردازید و تمامی مراحل را طی نمایید.

شرایط دریافت مشاوره کارت بازرگانی را به صورت رایگان در این مقاله باهم بررسی می‌کنیم تا در روند دریافت این مجوز دچار مشکل نشوید؛ کارت بازرگانی را می‌توانی طی چند مرحله اخذ نمود که در اینجا باهم بررسی می‌کنیم.

 

مشاوره کارت بازرگانی رایگان

مشاوران موسسه حقوقی آگاه ثبت همواره درحال ارائه مشاوره رایگان به متقاضیان دریافت کارت بازرگانی می‌باشند، این مقاله مانند یک مشاور برای شما خواننده این مطلب خواهد بود؛ چنانچه نیاز به مشاوره دریافت کارت بازرگانی داشتید، به صفحه کارت بازرگانی آنلاین مراجعه نمایید.

 

دریافت مشاوره رایگان بسیار ساده بوده و شما می‌توانید با پرنمودن فرم داخل صفحه معرفی شده در بالا، منتظر تماس مشاوران حقوقی آگاه باشید تادر اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. دریافت مشاوره کارت بازرگانی رایگان تابه حال به این راحتی نبوده است.

 

کارت بازرگانی رایگان

دریافت کارت بازرگانی ارزان وابسته به این است که بازرگان، شرکت خود را در دفتر ثبت تجارتی ثبت کند و دارای دفاتر پلمپ شده‌ی تجاری باشد و عضویت اتاق بازرگانی محل خود را نیز قبول کرده باشد.

دریافت کارت بازرگانی کاملا آنلاین نبوده و هزینه‌های جانبی کوچکی دارد را به همراه دارد، هزینه کارت بازرگانی  یکی از بهترین مقالاتی است که درمورد تمامی هزینه های مربوط به کارت بازرگانی برای شما توضیحاتی را ارائه کرده است.

 

مراحل ثبت نام کارت بازرگانی رایگان

در این قسمت از مقاله، مراحل دریافت نمودن کارت بازرگانی را برای شما بیان می‌کنیم، تا شما برای اخذ کارت بازرگانی رایگان خود اقدام کنید. با طی کردن این مراحل می‌توانید به راحتی و تقریبا رایگان، کارت بازرگانی خود را دریافت نمایید.

  1. وارد شدن به سامانه دریافت و سپس ورود شناسه ملی متقاضی و ورود کلمه عبور سپس کلیک برروی ورود.
  2. وارد کردن مشخصات شخصی متقاضی دریافت و اطلاعات شرکت متقاضی بطور کامل و دقیق.
  3. اطلاعات مربوط به متقاضی اخذ کارت بازرگانی رایگان با دقت تکمیل شود. (عکس پرسنلی رنگی با پشت زمینه سفید، حداکثر حجم 300 کیلو بایت باشد. عکس باید اسکن شده باشد)
  4. اطلاعات ثبتی مطابق با برگه اظهارنامه ثبت در دفاتر بازرگانی وارد شوند.
  5. وارد کردن اطلاعات تماس و یک نشانی دقیق از متقاضی دریافت کارت بازرگانی ارزان
  6. وارد کردن اطلاعات همه اعضای هیأت مدیره شرکت
  7. تأیید فرمهای مورد نیاز جهت اخذ کارت بازرگانی ارزان، بعد از پر کردن و نمایش دوباره
  8. انتخاب حداقل یک رشته فعالیت برای واردات و حداکثر سه رشته.
  9. اسکن نمودن از تمامی مدارک مورد نیاز اخذ کارت بازرگانی رایگان
  10. وارد کردن اطلاعات مربوط به فیش های پرداختی به صورت دقیق
  11. در مرحله آخر اطلاعات به شما نمایش داده می‌شود که باید اطلاعات را اصلاح و ویرایش کرده و سپس تأیید نهایی کنید.

 

در مراحل اخذ کارت بازرگانی رایگان و مراحل آن، مقداری پیچیدگی ها و دست انداز هایی وجود دارد که شما اگر از یک متخصص امور ثبتی و حقوقی کمک نگیرید، حتما دچار مشکل می شوید و در میانه ی راه از اخذ این کارت دست می کشید. پس با مطالعه مقاله کارت بازرگانی، به این مسیر مسلط شوید؛ حتما مطالعه نمایید.

 

توضیح بعضی از فواید کارت بازرگانی

  1. دارنده‌ ی این کارت اگر شخص حقیقی باشد، به عنوان یک تاجر شناخته می‌شود، خوبی این مسئله در این است که تاجران از امتیازات خاص و ویژه‌ای نسبت به بقیه افراد عادی برخوردارند که صاحب کارت بازرگانی پس از گرفتن آن نیزاز این مزایا بهره‌مند خواهد شد.
  2. برای افراد دارای این کارت که به دلیل تجارت در سطح جهان، مجبور به سفرهای متعدد هستند؛ ویزای تجاری صادر می‌شود تا به راحتی بتوانند به تجارت خود بپردازند و آن را گسترش دهند (که البته با توجه به قوانین هر کشوری این مسئله متفاوت خواهد بود).
  3. سومین مزیت کارت بازرگانی برای صاحب آن، امکان عضویت متقاضی در اتاق‌های بازرگانی است که افراد عادی این قابلیت را ندارند و از امکانات آن که در مقالات بعدی ما مطالعه خواهید کرد، بهره مند نیستند.
  4. چهارمین و یکی از جالب ترین مزایای گرفتن این کارت، این است که امکان ثبت برند و علائم تجاری غیرفارسی (لاتین) را به صورت استثنا به دارنده‌ی آن می‌دهد زیرا که تجارت این فرد اعتبار بیشتری نسبت به بقیه ی تجارت های درون کشوری دارد و این علائم در سطح دنیا دیده می شوند و باید قابل فهم برای تمامی افراد در سطح جهان باشند.
  5. پنجمین مزیتی مزیت گرفتن این کارت های بازرگانی؛ امکان واردات کالا از مناطق آزاد کشور به داخل مرزهای کشور است که این نیز یکی از مزیت های مهم این کارت می باشد.

 

بهترین مشاوره کارت بازرگانی رایگان تهران

بهترین مشاوره کارت بازرگانی رایگان تهران

پیشنهاد آگاه ثبت در این بخش مطالعه کارت بازرگانی حقیقی می‌باشد، زیرا با مطالعه این مقاله پرمحتوا، می‌توانید به تمامی مراحل کارت بازرگانی حقیقی مسلط خواهید شد. مرحل دریافت این کارت بسیار پیچیده بوده که می‌توانید ساده ترین روش آن را به راحتی و سادگی بیان متخصصین آگاه بیاموزید.

 

 

مدارک موردنیاز کارت بازرگانی حقوقی

مدارک اخذ کارت بازرگانی حقوقی رایگان را برای شما در این بخش بیان خواهیم کرد. مدارک دریافت کارت حقوقی با حقیقی تفاوت کوچکی دارد که باهم به بررسی آنها می‌پردازیم.

  1. تکمیل دو برگ فرم عضویت اتاق
  2. دو برگ اصل اظهارنامه ثبت در دفتر تجارتی که به گواهی اداره ی ثبت شرکت ها رسیده باشد.
  3. داشتن دفاتر پلمپ شده و ارائه گواهی پلمپ دفاتر از اداره ثبت شرکت ها
  4. دو برگ فتوکپی اظهارنامه ثبت شرکت
  5. فتوکپی شرکت نامه(در مورد شرکت های بامسئولیت محدود)
  6. دو برگ فتوکپی روزنامه رسمی در مورد آگهی روزنامه تاسیس شرکت و آگهی هر نوع تغییرات و دو برگ
  7. فتوکپی اساسنامه شرکت
  8. اصل و فتوکپی گواهی عدم سوءپیشینه مدیر عامل
  9. دو سری فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه مدیر عامل (حداقل سن 18 سال تمام) و  بررسی اصل آن.
  10. اصل گواهی بانک مبنی بر حسن اعتبار بانکی شرکت
  11. عکس شش در چهار مدیر عامل چهار قطعه(جدید،تمام رخ،ساده)
  12. دو برگ فتوکپی کارت پایان خدمت و یا معافیت از سربازی برای آقایان و روئت اصل آن
  13. فتوکپی سند مالکیت و یا اجاره نامه محل کار(رسمی یا عادی که در صورت عادی بودن اجاره نامه، روئت اصل سند مادر الزامی است) و چنانچه سند به صورت مشاع تنظیم شده باشد ارائه اظهارنامه ی کتبی سایر مالکین نیز الزامی است.
  14. فرم تکمیل شده مشخصات بازرگانی
  15. تکمیل فرم تعهد نامه دریافت کارت بازرگانی و تصدیق امضای مدیر عامل توسط دفاتر رسمی یا تصدیق آن
  16. توسط کارگاه(برای واحدهای تولیدی)
  17. دو برگ از اصل و فتوکپی فیش بانکی به مبلغ 400.000 ریال

 

شرکت‌های سهامی خاص و عام:   ۲ برگ کپی اظهارنامه ثبت شرکت که توسط اداره ثبت شرکت‌ها مهرشده باشد.

شرکت‌های با مسئولیت محدود:   ۲ برگ کپی تقاضانامه ثبت شرکت‌های داخلی که توسط اداره ثبت شرکت‌ها مهرشده باشد.

 

شرایط اخذ کارت بازرگانی برای اشخاص حقیقی و حقوقی یکسان نیست و این شروط با یکدیگر متفاوتند؛ در مقاله شرایط اخذ کارت بازرگانی ما شروط دریافت را حتی برای اشخاص غیر ایرانی را برای شما بیان کرده ایم که پیشنهاد میکنیم آنرا مطالعه نمایید.

 

 

مدارک و شرایط دریافت کارت بازرگانی حقیقی

مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت بازرگانی حقیقی را در این بخش باهم بررسی خواهیم کرد تا برای دریافت این مجوز هرچه سریعتر اقدام کنید.

  1. متقاضی دریافت کارت باید حداقل 23 سال سن داشته باشد.
  2. اصل اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی که به گواهی اداره ثبت شرکتها رسیده باشد.
  3. اصل گواهی پلمپ دفاتر
  4. اصل گواهی عدم سوء پیشینه
  5. تکمیل نمودن فرم دال
  6. اصل گواهی آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن دریافت کارت بازرگانی در سال جاری به آدرس متقاضی.
  7. اسکن از اصل کارت ملی (ارائه در صورت نیاز)
  8. دو قطعه عکس (جدید ، تمام رخ ، ساده ، رنگی و با پشت زمینه سفید)
  9. اصل مدرک تحصیلی معتبر (حداقل دیپلم متوسطه) مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد .
  10. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان
  11. اصل گواهی بانک مبنی بر تایید حساب جاری وحسن اعتبار بانکی به نام متقاضی؛ با مهر امضای رئیس شعبه. (ضمنا حسابهای جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم الف تایید شده باشد قابل قبول است). ضمنا حداقل یکسال از زمان افتتاح حساب گذشته باشد.

 

 

مرحله آخر اخذ کارت بازرگانی رایگان به این صورت است که اطلاعات شما برای تایید شدن نیاز به بررسی افراد دارای صلاحیت می باشد؛ اگر اطلاعات شما به صورت صحیح وارد شده باشد، اخذ کارت بازرگانی آنلاین شما به خوبی پیش رفته ولی اگر رد صلاحیت شود، یعنی یکی از موارد را به درستی وارد نکرده اید یا مشکل ثبتی داشته اید و باید از یک متخصص کمک بگیرید.

 

دریافت و اخذ کارت بازرگانی در 11 مرحله ساده را برای شما به صورت روان بیان نموده ایم تا شما عزیزان و مخاطبان همیشگی آگاه ثبت بتوانید به راحتی به اخذ نمودن این کارت اقدام کنید تا هرچه سریعتر امور بازرگانی خود را در سطح بین المللی آغاز کنید و دامنه مشتریان خود را افزایش دهید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *