ثبت برند فوری و سریع

حال که در حال مطالعه ی این مقاله ی بزرگ و پر محتوا هستید، بهتر است بدانید که این مقاله حاصل تلاش بزرگ ترین کارشناسان ثبت برند و علامت تجاری بوده و برای تهیه ی آن زمان زیادی صرف شده است. بهترین روش ثبت برند فوری، انواع برند، معماری برند، استعلام قابلیت ثبت برند فوری و تمامی مسائل مربوط به ثبت برند فوری را در این مقاله برای شما شرح داده ایم، که شما عزیزان با خواندن تنها یک مقاله، اطلاعات کافی در زمینه ی مورد نظر را کسب کنید. امید داریم که از خواندن آن بهره ی کافی را ببرید. در همین ابتدا پیش از بررسی مراحل و شرایط ثبت برند فوری و سریع، بهتر است بدانید، این فرآیند را می توانید توسط سامانه آگاه ثبت، پیگیری نمایید. با ثبت درخواست خود در سامانه ما، برند یا علامت تجاری شما در سریع ترین زمان، در کشور ایران یا سایر کشور ها به ثبت خواهد رسید.

ثبت برند فوری چیست؟

روش و مسیری که باعث ثبت سریع و فوری یک برند یا علامت تجاری در کوتاه ترین زمان می شود را ” ثبت برند فوری ” می نامند. این فرآیند معمولا بصورت آنلاین و اینترنتی قابل انجام است و نیاز به مراجعه حضوری نیست. طبیعتا زمانی که سرعت ملاک اصلی شما برای ثبت برند است، باید کار را به افراد متخصص و کار بلد واگذار کنید. از همین روش مای می توانید با مراجعه به صفحه ثبت برند در سامانه ما، درخواست خود را درج کنید. پس از ثبت درخواست طی سریع ترین بازه زمانی با شما تماس گرفته و مراحل ثبت فوری برند شما آغاز می شود.

ثبت فوری برند مزایای خاص خود را دارد و باعث می شود تا اسامی یا طرح های باقی مانده، سریع تر توسط شما به ثبت برسد. چرا که اگر نامی که انتخاب می کنید یا طرحی که برای برند در نظر گرفته اید، از قبل انتخاب شده باشد، دیگر اجازه ثبت آن وجود نخواهد داشت.

برند چیست ؟

برند یا نام تجاری، نشان و علامتی است که به صورت نوشته فارسی یا لاتین یا یک نشان اختصاصی در فعالیت های مجموعه، برای نشانه گذاری فعالیت مجموعه شما استفاده می شود. از برند معمولا برای افزایش اثر گذاری و گسترش فعالیت ها در حوزه اقتصادی و تجاری استفاده می شود. با استفاده از ثبت برند امکان سودجویی و سو استفاده افراد یا شرکتهای دیگر از خدمات شما وجود نخواهد داشت.

حال به این نکته میرسیم که این تعریف برند چیست، از دیدگاه و منظر چه کسی بیان شده است.

انواع نگاه ها به برند و برند سازی

“تیلده هدینگ” پس از تحقیقات در کتاب مدیریت برند خود، اینگونه بیان می کند که حداقل 7 نگاه متفاوت در بحث برند و برندسازی داریم؛ که می توانید این 7 نوع نگاه را در مقاله انواع نگاه ها به برند و برند سازی مطالعه کنید.

تعاریف رسمی تر برند

تعریف برند، از نظر انجمن بازاریابی آمریکا:
“برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود.

اما به نظر من، بهتر است هر کس از برند و برند سازی تعریفی در خور دغدغه و نیاز خود از این واژه را مطرح کند و به بحث های بیهوده ای که برای او سودی ندارند، نپردازد.

آمار نشان داده که به دلیل دشوار بودن و پیچیده بودن مراحل اداری ثبت برند فوری، 84% پس از طی کردن مراحل اولیه به صورت ناقص به سراغ مشاورین حقوقی و ثبتی برای انجام ادامه و تکمیل کارشان می روند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر اصرار به این امر توسط شخص خودتان دارید، حداقل مقاله ثبت برند را مطالعه کنید تا از تمام پیچ و خم های این مسیر مطلع باشید. همکاران ما در موسسه حقوقی آگاه ثبت همواره شما را با مشاوره رایگان تلفنی راهنمایی می کنند.

معماری برند چیست؟

در این قسمت من برای شما بخشی از گفته ی دیوید آکر در کتاب Brand Leadership رو مطرح می کنم که به این صورت است:

ساختاری که یک مجموعه به وسیله آن، سبد برندهای خود یا پورتفولیوی برندهای خود را سازماندهی می‌کند.

معماری برند یک بحث کاملا پیچیده و تخصصی است و در آن به این موضوع پرداخته می شود که، تمامی محصولات یک مجموعه باید تحت یک برند مشخص باشند، یا برای هرکدام به صورت مجزا باید برند تعریف کرد؟

در این قسمت می توان برند ال جی را مثال زد که تمامی محصولات از یخچال تا تلفن همراه را تحت برند ال جی تولید کرده.

و در آن سو برند خودرو سازی هیوندایی، یک برند مجزا با نام جنسیس را برای خودرو های لوکس خود برگزیده است.

استعلام ثبت برند

استعلام قابلیت ثبت برند فوری

شما قبل از اینکه یک برند یا علامت تجاری را فوری ثبت کنید، باید بررسی کنید که آیا مجموعه ی دیگری آن برند را قبل از شما ثبت نکرده باشد.

به همین منظور سامانه آگاه ثبت، سیستم رایگانی در اختیار شما قرار داده تا با تکمیل یک فرم، به راحتی به استعلام  برند مورد نظر خود می پردازید.

هدف ثبت برند

هر برند برای ایجاد اطمینان از حقوق انحصاری کالا یا خدمات مجموعه شما ایجاد می شود تا افراد سودجو از اسم و اعتبار شما، برای منافع خود استفاده نکنند.

مدت این حفاظت متفاوت است ولی علائم تجاری قابلیت تمدید نامحدود توسط پرداخت هزینه مربوطه را دارند.

از نگاه دیگر، برند و علامت تجاری با رسمیت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آن علائم، در سطح جهانی سرمایه گذاری کرده و کالا یا خدمات خود را ترویج می دهند.

حفاظت از برند و علامت تجاری

در برخی موارد، حفاظت از ثبت برند فوری می‌تواند به فراتر از کلمات، نمادها و عبارات گسترش یابد تا جنبه های دیگری از محصول مانند رنگ آن یا بسته بندی آن را شامل شود.

به عنوان مثال، رنگ صورتی از عایق پشم شیشه یا شکل منحصر به فرد بطری کوکاکولا ممکن است به عنوان ویژگی های شناسایی خدمت یاد شود. این ویژگی ها به طور کلی تحت عنوان “لباس تجاری” قرار می‌گیرند با این وجود، چنین ویژگی هایی محافظت نخواهند شد.

زیرا شرکت های رقیب هر نوع مزیت عملکردی و رقابتی را ارائه می‌دهند. بنابراین، برای مثال: سازنده نمی‌تواند استفاده از یک شکل بطری منحصر به فرد خاص را قفل کند، حتی اگر این شکل برخی از ویژگی های عملکردی را فراهم کند.

دامنه محافظت علامت تجاری

در تمامی نقاط دنیا علائم تجاری ثبت و محافظت می شوند. هر یک از دفاتر ملی یا ناحیه ای، ثبت علائم را که شامل درخواست برای ثبت و تمدید است را نگهداری می کنند.

برای جلوگیری از ثبت برند ها و علائم تجاری یکسان، نظام بین المللی WIPO روی کار آمد که این نظام توسط یک عهد نامه اداره می شود.

 

توافق نامه مادرید (ثبت مادرید)

در پی ثبت بین المللی فوری علائم تجاری که توسط سازمان مالکیت معنوی جهانی تنظیم شده است، سیستم مادرید از تلفیق 2 معاهده شکل گرفته است.

به طور خلاصه در سیستم مادرید، متقاضی فایل مدارک خود را به WIPO دفتر بین المللی درژنو ارسال می کند و در آن درخواست اعلام می کند که به دنبال ثبت علامت دریکی از کشور های عضو معاهدات ژنو هست.

در WIPO دفتر ثبت بین المللی علامت را ثبت می کند و سپس آن را به کشور های تعیین شده ارسال می کند.

اگر یک کشور ثبت یک علامت تجاری را رد کند، امتناع این کشور به WIPO ابلاغ و تصمیم این کشور در ثبت این برند رد می شود.

به عبارت دیگر ثبت نام بین المللی یک سیستم ایمن است و اما ثبت یا عدم ثبت آن در کشور تعیین شده معین می شود.

هزینه ثبت برند فوری

در دنیای امروز اولین قدم های ما زمانی برداشته می شوند تا ما از هزینه و صرف وقت آن عمل با خبر باشیم؛ ما در آگاه ثبت به صورت کاملا رایگان برای شما این 2 رکن اساسی را بررسی و به شما بیان می کنیم.

تنها کافیست به صفحه خرید برند رفته و فرم آن را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

برای ثبت لوگو نیاز دارید تا هزینه هایی را پرداخت نمایید. هزینه ثبت لوگو درحقیقت یک خدمت خاص نبوده که تعرفه و هزینه مشخصی داشته باشد و شامل مجموعه ای از خدمات است که در آخر منجر به ثبت لوگو میگردد. هزینه ثبت برند و لوو را در مقاله ای که برای شما تحت این عنوان آماده نموده‌ایم به طور کامل بررسی کرده‌ایم؛ اگر قصد ثبت برند و علامت تجاریتان را دارید، از تعرفه های آن مطلع گردید.

مزایای ثبت برند، علامت تجاری و لوگو

صاحبان یک مجموعه با ثبت برند یا علامت تجاری مجموعه ی خود، انحصار آن شرکت را به دست میگیرند؛ که در واقع نشان مجموعه و موسسان آن می باشد. در این بخش ما به مهمترین مزایای ثبت برند فوری و علامت تجاری می پردازیم:

  • علامت تجاری، شمارا از شرکت های دیگر متفاوت کرده و شکلی خاص به خدمات و کالاهای شما می بخشد.
  • علامت تجاری، معرف رسمی یک شرکت به حساب می آید.
  • غلامت تجاری، باعث کاهش هزینه های معرفی و تبلیغاتی کالا یا خدمات می شود.
  • علامت تجاری، فروش و یا واگذاری آن به مجموعه های دیگر، باعث ایجاد منبع درآمد جدید می شود.
  • علامت تجاری، باعث دریافت نمایندگی توسط شرکت می گردد.
  • علامت تجاری، باعث تسهیل و تسریع بازاریابی می گردد.
  • علامت تجاری، باعث کم شدن هزینه های جانبی کالا یا خدمات مجموعه می گردد.

مدارک مورد نیاز ثبت برند، تمدید برند، انتقال برند، ثبت علامت و لوگو بصورت فوری و سریع

تمامی مدارک مورد نیاز ثبت برند فوری، تمدید برند، انتقال برند و… را می توانید در مقاله ی “مدارک ثبت برند، مدارک تمدید برند، مدارک انتقال برند، ثبت علامت و لوگو”، که برای شما آماده شده، مطالعه کنید.

ثبت برند آنلاین

مزایای ثبت برند آنلاین

  • هزینه رفت و آمد شما حذف می گردد.
  • در وقت و زمان شما صرفه جویی می شود.
  • روند کار اصولی تر و توسط کارشناسان خبره انجام می گردد.
  • شما با دریافت یک کد رهگیری، در جریان کامل روند پیشرفت کار قرار خواهید گرفت.
  • فرآیند کار، شما را درگیر نخواهد کرد و شما به انجام امور مهم تر مشغول می شوید

ما در آگاه ثبت امکان ثبت برند فوری را برای شما فراهم کرده ایم تا برند و علامت تجاری خود را به صورت آنلاین انجام دهید و این کار پر دردسر و پر مشغله را به کارشناسان خبره ما بسپارید تا روند کار شما تسریع یابد.

ثبت لوگوی شرکت هزینه هایی دارد که در مقاله هزینه ثبت لوگوی شرکت تمامی این موارد را به صورت موردی برای بررسی شما متقاضیان گرامی قرار داده ایم تا با مطالعه آنها به ثبت لوگوی شرکت خود و پرداخت هزینه های آن بپردازید.

مراحل ثبت علائم تجاری و ثبت برند فوری

  • تهیه اظهار نامه در وب سایت مالکیت معنوی
  • ثب نام اولیه ثبت برند فوری
  • ارزیابی و بررسی مدارک ثبت برند فوری توسط کارشناسان اداره ثبت، بخش ثبت علائم تجاری
  • تأییدیه مدارک ثبت برند، متقاضی لازم است دو نسخه از قرارداد را تهیه کرده، یک نسخه را بایگانی نموده، و نسخه دیگر را همراه با مدارک دیگر مجددأ از طریق پست به آدرس مرکز اداره ثبت شرکت ها ارسال نماید.

در پایان بعد از گذراندن روند اداری ۳۰ روز کاری، ثبت نهایی برند انجام می گردد.

شرایط انتخاب برند و علائم تجاری

علامت تجاری باید کاملا متمایز باشد؛ یعنی باید منبع و منشا محصول و یا خدمات خاص را مشخص کند. بر اساس رابطه بین علامت و محصول اصلی، گروه علامت ها به 4 دسته تقسیم می شوند:

  • حاشیه ای
  • دلخواه یا خیالی
  • توصیفی
  • عمومی

حقوق خود را در یک برند یا علامت تجاری به دست آورید

اگر یک علامت تجاری واجد شرایط برای حمایت باشد، حقوق یک علامت تجاری را می توان در یکی از 2 روش زیر بدست آورد:

  • اولین بار برای ثبت نام علامت، با اداره ثبت اختراع و علامت تجاری
  • اولین استفاده از علامت در تجارت

تعرفه ثبت برند فوری یکی از مسائل مهم ثبت برندی می‌باشد که در مقاله‌ای مجزا برای شما بیان کرده‌ایم. پیشنهاد آگاه ثبت مطالعه مقاله می‌باشد تا از تعرفه فوری ثبت منصفانه سال 99 مطلع شوید.

استعلام قابلیت ثبت برند: شما قبل از اینکه یک برند یا علامت تجاری را فوری ثبت کنید، باید به بررسی استعلام قابلیت ثبت برند فوری بپردازید.

به همین منظور موسسه حقوقی آگاه ثبت، سیستم رایگانی در اختیار شما قرار داده تا با تکمیل یک فرم، به راحتی به استعلام ثبت برند مورد نظر خود می پردازید.

نکته انتخاب برند

نکات ثبت برند، علامت تجاری و لوگو

  • علامت تجاری قابل نقل و انتقال است.
  • برای ثبت علامت تجاری گواهی ثبت علامت ۱۰ساله صادر می شود.
  • درخواست ثبت علامت تجاری باید شامل بازسازی واضحی از آرم با تمام رنگها طرحها و نقش های سه بعدی آن ، برای ثبت درج شود.
  • برای ثبت چند علامت تجاری باید به تعداد آنها اظهارنامه جداگانه داده شود
  • اجازه استفاده از علامت تجاری ثبت شده به دیگران در ایران باید به ثبت برسد
  • تغییرات مربوط به نشانی رسمیت نخواهد داشت مگر اینکه به ثبت رسیده باشد.
  • داشتن علامت تجاری اختیاری است مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار دهد.
  • برای ثبت برندهای فارسی باید مجوزی دال بر فعالیت مرتبط با آن نام تجاری ارائه گردد و برای ثبت برندهای لاتین علاوه بر داشتن مجوز فعالیت مرتبط نیاز به ارائه کارت بازرگانی می باشد
  • برای اینکه برند خود را جهانی یا به اصطلاح ثبت بین المللی(ثبت مادرید) کنید، ابتدا باید آن را در کشورمبدا ثبت و سپس از طریق معاهده مادرید آن را به ثبت برسانید تا علاوه بر محافظت از برندتان در ایران در 85 کشورعضو معاهده مادرید از حمایت قانونی برخوردار شوید.

نکات قابل توجه برای انتخاب برند و علائم تجاری

برای انتخاب اسم و عنوان برند، یکسری ضوابط و قوانینی وجود دارد که ما 11 مورد از مهمترین آنها را در مقاله ی کمک به انتخاب برند مناسب برای شما بیان کرده ایم که در صورت علاقه می توانید آن را مطالعه کنید.

برای سهولت در روند کار تنها کافی ست از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید تا کارشناسان خبره ی ما شما را راهنمایی کنند تا به چالش های عظیم کشیده نشوید و در میانه ی راه کنار نکشید!

انتخاب برند ممنوع! (علائم تجاری ممنوع)

به موجب ماده ۵ قانون، ثبت علائم و اختراعاتی که در مقاله ی “انتخاب برند ممنوع! (علائم تجاری ممنوع)” آورده شده اند، ممنوع و اجازه ی ثبت ندارند؛ برای مشاهده ی این علائم می توانید وارد مقاله ی مربوطه شوید.

مراحل ثبت برند پس از تشکیل پرونده چگونه است؟

پس ازتشکیل پرونده وارجاع به کارشناسان سازمان اداره مالکیت صنعتی وضعیت پرونده پس ازحداقل 45 روز و حداکثر ۱۲۰ روز مشخص میشود و حالتهای زیر در این مرحله رخ می دهد:

الف. تایید:

پرونده و اطلاعات هیچ نقصی ندارد؛ مقایرت و مشابهت ندارد و برای صدور آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری اقدامات بعدی انجام می شود

توجه داشته باشید ثبت علامت تجاری نیاز به ۳ آگهی دارد که این مرحله اولین آگهی خواهد بود

در این مرحله باید روزنامه رسمی انجام شود، یعنی درخواست تایید شده پرونده شما در روزنامه های کثیرالانشار چاپ می شود. توجه داشته باشید صدور روزنامه رسمی حدود ۱۰ الی ۱۵ روز کاری زمان خواهد برد.

پس از صدور روزنامه رسمی اول ۳۱ روز زمان برای اعتراضات وجود خواهد داشت تا اگر کسی ادعایی در خصوص علامت تجاری مورد درخواستی شما داشته باشد اعتراض خود را اعلام کند.

اگر ۳۰ روز گذشت و هیچ اعتراضی وجودنداشت، در این زمان همه چیز آرومه و خیلی سریع درخواست آگهی دوم را می دهیم. آگهی دوم به معنی داشتن شماره ثبت علامت تجاری است، و تقریبا %۹۰ کار انجام شده است.

آگهی دوم که گرفته شد و مشکلی هم نداشت سریعا برای چاپ در روزنامه رسمی کثیر الانشار اقدام می شود. (تا این مرحله روزنامه رسمی دوم انجام شده است)

10 الی 15 روز کاری زمان خواهد برد تا روزنامه رسمی داخل سایت قابل پیگیری و بصورت کامل چاپ شده باشد.

با ارسال روزنامه رسمی دوم از طریق وکیل درخواست آگهی انحصاری ۱۰ ساله ثبت علامت تجاری را به اداره مالکیت صنعتی می دهیم.

ب. ردکامل:

پرونده دچار نقص است و قابلیت پیگیری ندارد.

ج. نقص پرونده یا مشابهت:

احتمال این وجود دارد که مجوز یا مدارک دچار مشکل شده باشد و یا تکمیل نباشد، در این مرحله نیاز است تا پیگیری شود و برای رفع نقص اقدام شود. و دیگر احتمالات که بصورت جزئی در این مرحله به شما اعلام می شود. پس از رفع نقض و مشکل مانند مرحله نوع ۱ که تایید بود عمل می شود. با این تفاوت که اطلاعات و مدارک تکمیل خواهد شد.

طبقه‌ بندی بین‌المللی علائم تجاری و صنعتی

طبقه بندی های برند (منظور از طبقه بندی این است که برند و علامتی که ثبت می کنید تنها در همان طبقه ای  که ثبت شده است محافظت می شود)

یعنی به فرض مثال اگر نوشابه کوکاکولا برند خود را تنها در طبقه مواد غذایی و آشامیدنی ثبت کند، شخصی دیگر می تواند آن برند را در طبقات دیگری غیر از مواد غذایی و آشامیدنی ثبت نماید.

لیست طبقات بین المللی علائم صنعتی و تجاری اعلام شده از سوی سازمان اسناد و املاک کشور مرکز مالکیت صنعتی شامل 45 مورد است که ما برای طولانی نشدن و خسته نکردن افرادی که به دانستن این طبقه بندی علاقه ای ندارند، آن را در مقاله ای مجزا برای شما شرح داده ایم که می توانید آنرا در طبقه بندی بین المللی علائم تجاری مطالعه کنید.

ثبت برند فوری

تفاوت ثبت برند با ثبت لوگو چیست؟

برند ، یک نام  تجاری، علامت، نشان، طرح یا ترکیبی از این ها بوده که جهت شناسایی کالا و خدمات فروشنده و تمایز بین کالاها مورد استفاده قرار می گیرد . مفهوم برند از زمان های گذشته وجود داشته است، به عنوان مثال: حکاکی نام وایکینگ ها بر روی کشتی هایی که می ساختند و یا علامت گذاری بر روی پوست حیوانات با طرح هایی که داغ می کردند. در کشور ایران ، واژه ی برند برای کالاها یا محصولاتی با ارزش اجتماعی بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت ثبت برند با ثبت لوگو بیشتر در مفهوم این دو واژه است و ثبت لوگو جزئی از فرآیند ثبت برند فوری به حساب می آید.

با استفاده از برند این امکان وجود خواهد داشت که ذهن بدون نیاز به تکاپو و تلاش ، تنها یک انتخاب داشته باشد .

خصوصیت و کیفیت بالای یک برند، سبب خواهد شد که مصرف کننده یک نام قدیمی و معتبر را به یک محصول جدید ترجیح دهد .

جهت برندسازی معتبر برای یک محصول ، باید ابتکار عمل داشت و در شرایط مختلف، اهداف خود را پیش برد .

جهت برندسازی و وفاداری مشتری به محصولات مورد عرضه، باید روندی طولانی مدت را طی نمود که هر محصولی چنین توانایی را ندارد .

تفاوت ثبت برند با ثبت لوگو

برند را می توان همان لوگو دانست، با این تفاوت که لوگو تنها نشانی از یک محصول است که جهت بهتر دیده شدن و متفاوت بودن از سایر محصولات یکسان و مشابه مورد استفاده قرار می گیرد؛ در حالی که برند طی مدت زمانی طولانی تر، در ذهن و روح مشتری ماندگاری دارد  .

لوگو نشانی گرافیکی است که به شکل، نوشتار، علامت، سمبل و یا با ترکیب این موارد،  طراحی می گردد .

با استفاده از لوگو ، اشخاص و شرکت ها می توانند نوع خدمات، اهداف و محصولات خود را در کمترین زمان به مخاطب معرفی نمایند .

تفاوت ثبت برند با ثبت لوگو در این است که برای هر برند ثبت شده، یک لوگوی انحصاری نیز باید ثبت شود.

در ایجاد محبوبیت و مقبولیت برند یک محصول برای مشتریان، طراحی لوگویی زیبا و جذاب بسیار مهم است .

در واقع با برند ، دیگر مشتری دغدغه ی انتخاب محصول را نخواهد داشت و بدون تکاپو در هنگام مواجه با چندین نام ، محصول برندسازی شده را انتخاب خواهد کرد .

جهت برندسازی برای یک محصول لازم است که در ابتدا باید وعده ای متمایز از سایر رقبا به مشتریان داده شود، سپس به وعده ی مورد نظر عمل گردد و در نهایت با پایداری بر کیفیت محصول مورد نظر به وعده ای که به مشتریان داده شده ، عمل کرد .

ثبت برند ارزان نشانگر تمامی هزینه های ثبت برند بوده که برای شما متقاضیان ثبت برند تهیه شده است؛ با مطالعه آن از طریقه ثبت برند ارزان و هزینه های ثبت برند مطلع شوید.

مرحله ی سوم حساس ترین و مهمترین مرحله ی برند سازی است که هر محصولی نمی تواند آن را طی کند .

برای ثبت برند فوری به کجا مراجعه کنیم؟

در صورت نیاز به ثبت برند می توانید با مشاوران مورد اطمینان خود در موسسه حقوقی آگاه ثبت از طریق ارسال فرم درخواست مشاوره در صفحه مربوطه یا تماس تلفنی، ارتباط حاصل نمایید.

آیا ثبت کردن برند نیاز به مراجعه حضوری دارد؟

میتوان با سامانه آنلاین آگاه ثبت به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت کنید.

دیدگاه های دیگران
صفر تا صد شرایط ثبت برند فوری قوانین و شرایط ثبت علامت جدید | آگاه ثبت 2 سال پیش:

[…] شماست. این مرحله بسیار مهم است، به صورتیکه درمقاله ثبت برند فوری، از معماری برند برای شما گفته ایم؛ مطالعه معماری برند […]

سولماز رحیمی 3 سال پیش:

هزینه ثبت برند در سال ۹۹ چقدر است؟

تحریریه همگام 4 سال پیش:

سپاس بابت نظر ارزشمندتان. برای اطلاع دقیق از هزینه ثبت برند مورد نظرتون با موسسه تماس بگیرید.

مصطفی عزیزی 4 سال پیش:

عالی بود. ثبت برند داخل ایران چقدر هزینه دارد؟

تحریریه همگام 4 سال پیش:

سلام تو مقاله هزینه ثبت برند که لینکش داخل همین مقاله موجود است می‌تونید مطالعه بفرمایید. در غیر اینصورت با موسسه تماس بگیرید تا هزینه دقیق در طبقه بندی شمارو بهتون اعلام کنیم. موفق باشید.

آرش معافی 4 سال پیش:

عالی بود. هزینه ثبت برند رو لطفا بفرمایید

تحریریه همگام 4 سال پیش:

سلام، شبتون به خیر ممنون از ثبت نظر با ارزشتون

محمد یاسینی 4 سال پیش:

واقعا خسته نباشید بابت این مقاله

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…