استعلام برند مواد غذایی

استعلام گرفتن از برند مواد غذایی

استعلام برند مواد غذایی یکی از روش‌های مناسب برای انتخاب مناسب برند برای هر شرکت تجاری است. زمانی که یک شرکت تصمیم به ثبت برند خود دارد باید ابتدا از به ثبت رسیدن آن نام در زمان قبل‌تر از خود اطمینان پیدا کند. استعلام برند مواد غذایی دارای مزایای مختلفی نیز هست. با ما همراه باشید.

استعلام برند مواد غذایی چیست؟

برای اینکه بدانید یک برند، پیش از تصمیم شما به ثبت رسیده یا خیر می‌توانید آن را استعلام کنید. استعلام برند غذایی باعث می‌شود شما برند مناسب و غیرتکراری را برای خودتان انتخاب کنید. این کار با سرعت بالایی انجام شده و کار آسانی است. کافی است شما از طریق صفحه استعلام برند سامانه ثبت آگاه اقدام به این کار کنید. این کار به شما کمک می‌کند که از انتخاب تکراری لوگو یا برند مشابه شرکت تجاری خود بپرهیزید.

کاربرد و مزایای جستجوی علائم تجاری ثبت شده مواد غذایی

استعلام برند موادغذایی کاربرد و مزایای مختلفی دارد. یکی از کاربردهای مهم این کار، به دست آوردن اطلاعات کافی از برندهای ثبت شده مواد غذایی است. شما می‌توانید با کاهش هزینه‌های خود برای استعلام یک برند از روش استعلام آنلاین استفاده کرده و با سرعت بسیار بالایی این کار را انجام دهید. شما با استعلام یک برند از طریق سامانه آگاه ثبت، می‌توانید از کارشناسان و متخصصان مسلط به امور حقوقی بهره‌مند شوید و یک برند غیر تکراری در زمینه مواد غذایی را به ثبت برسانید. کارشناسان سامانه آگاه اطلاعات کافی درباره ثبت برند را در اختیار شما قرار داده و شما را از برندهای مشابه نیز آگاه می‌کند. شما با استعلام برندهای مواد غذایی می‌توانید از انتخاب مجدد و تکراری یک برند جلوگیری نمایید‌.

مراحل استعلام برند مواد غذایی

نحوه استعلام برند مواد غذایی آنلاین

برای استعلام یک برند می‌توانید از طریق سایت رسمی ما ابتدا فرم موردنظر را پر کرده و سپس منتظر بمانید. شما در فرم موردنظر باید نام و نام خانوادگی، شماره همراه و ایمیل خود را وارد نمایید. در مرحله بعد باید نام برند و یا لوگوی مشخص را وارد نمایید. پس از مدتی نتیجه استعلام به شماره شما پیامک می‌شود.

هزینه استعلام برند مواد غذایی

استعلام برند مواد غذایی چقدر هزینه دارد

برای جستجوی علائم تجاری ثبت شده مواد غذایی و خوراکی می توانید بدون پرداخت هزینه و تعرفه، کاملا رایگان این فرآیند را توسط سامانه آگاه انجام دهید. این فرآیند بصورت اینترنتی یا حضوری قابل انجام است.

مشاوره رایگان ثبت و استعلام برند مواد غذایی

همانطور که از مطالب بالا متوجه شدید برای جلوگیری از انتخاب یک برند تکراری باید آن برند را استعلام کنید. برندهای داخلی و خارجی ممکن است دارای تشابه باشند. برای اینکه بتوانید یک برند اختصاصی را برای خودتان ثبت کنید، بهتر است قبل از ثبت برند ، آن را استعلام نمایید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همچنین برای استعلام شرکت ، استعلام از طریق روزنامه رسمی و یا استعلام با کد اقتصادی به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

برای ثبت درخواست استعلام از برند مواد غذایی و مشاوره فرم زیر را ارسال کنید:

آیا استعلام برندهای مواد غذایی نیاز به مراجعه حضوری داد؟

خیر با سامانه آنلاین آگاه ثبت میتوانید به صورت اینترنتی مراحل را طی کنید.

آیا از لوگو نیز میتوان استعلام گرفت؟

بله لوگو نیز همانند برند قابل استعلام میباشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…