Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » ثبت مادرید » استعلام برند مادرید یا جهانی

استعلام برند مادرید یا جهانی

استعلام برند مادرید یا جهانی

استعلام برند مادرید یا جهانی پروسه تقریباً ساده ولی حساسی دارد. به همین دلیل توصیه ما این است که در ابتدا با مفهوم ثبت برند مادرید آشنا شوید و سپس به هزینه، مزایا، مراحل و مدارک لازم برای ثبت برند جهانی بیندیشید و عملی کنید. لازم به ذکر است اگر قصد شما از مراجعه به این صفحه جستجوی برند های بین المللی یا خارجی ثبت شده است، می توانید از طریق فرم پایان مقاله درخواست خود را ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان، نتیجه به شما اعلام شود.

استعلام برند مادرید چیست؟

یکی از شرایط و قوانین ثبت برند مادرید یا جهانی، استعلام برند می باشد. با این کار شما دیگر اقدام به پیگیری ثبت علائم تجاری تکراری در حوزه بین الملل نخواهید کرد. این فرآیند را می توانید بصورت کاملا رایگان و آنلاین در سامانه آگاه ثبت، انجام دهید.

برند مادرید یا جهانی چیست؟

موافقت‌نامه‌ای بین 122 کشور وجود دارد. این 122 کشور بین 195 کشوری که در جهان وجود دارد، ثبت بین‌المللی علائم تجاری تحت عنوان ثبت برند مادرید قبول کرده‌اند و تمامی اعضاء دستور‌العمل و آیین‌نامه‌ای را پذیرفته‌اند. برند در ابتدا در کشور مبدأ به ثبت می‌رسد و سپس برای ثبت برند تقاضانامه‌ای را ارائه می‌دهند. این‌گونه لازم نیست تا مدارک را به زبان‌های گوناگون ترجمه کنند و هزینه‌های جانبی نیز از بین می‌برد.

مزایای ثبت و استعلام برند مادرید

اولین مزیت ثبت برند بین المللی یا مادرید این است که برند در کشور مبدأ ثبت می‌شود پس با یک پروسه کم‌هزینه و ساده مواجه خواهید شد. نکته مهم دیگر این است که کالا و خدماتی که جزء برند مادرید قرار گرفته‌اند، از حمایت‌های قانونی برخوردار خواهد شد. هرگونه تغییر در برند به‌راحتی با تکمیل فرم ویرایش می‌شود و این خود یکی از مزایای بسیار مهم دیگر است. اعتبار ثبت برند مادرید 10 سال است و سپس برای تمدید شما 20 سال را برای میزان اعتبار می‌توانید در نظر بگیرید.

مراحل و مدارک ثبت و استعلام برند جهانی

مراحل استعلام گرفتن از برند مادرید یا جهانی

برند شما ابتدا باید در کشور مبدأ (ایران) ثبت گردد. سپس تقاضانامه را پر خواهید کرد و هزینه ثبت برند مادریدی ا جهانی را فرانک سوئیس پرداخت می‌کنید. برای محاسبه هزینه می‌توانید به سایت WIPO مراجعه کنید یا از طریق تماس با سامانه آگاه، از تعرفه های ثبت مطلع شوید.

دریافت کارت بازرگانی در مراحل ثبت برند مادرید لازم و ضروری است و برای اخذ این کارت می توانید به صفحه لینک شده در بالا مراجعه نمایید. کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی روزنامه رسمی (آخرین تغییرات شرکت)، کپی کارت بازرگانی، کپی مجوز فعالیت، تکمیل فرم تقاضانامه (فرم را به زبان‌های انگلیسی، فرانسوییا اسپانیایی باید تکمیل کنید.) همگی جزء مدارک لازم برای ثبت برند جهانی هستند. این‌گونه استعلام برند مادرید یا جهانی به‌راحتی امکان‌پذیر است.

هزینه ثبت و استعلام برند مادرید یا جهانی

استعلام رایگان از برند مادرید و جهانی

هزینه ثبت برند مادرید به فرانک سوئیس محاسبه می‌شود و از 4 روش می‌توانید برای پرداخت هزینه استفاده کنید.

    • روش اول پرداخت به‌صورت مستقیم به‌حسابWIPO است.

    • روش دوم استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی است.

    • روش سوم این‌گونه است که از انتقال حساب بانکی پرداخت را انجام دهید.

    • در پایان روش چهارم پرداخت پستی است (این روش در کشورهای اروپایی کاربرد دارد). شما زمانی که هزینه را پرداخت می‌کنید باید قبض را نیز دریافت کنید.

در سایت WIPO کلیه جزئیات هزینه ثبت برند مادرید بیان ‌شده است. با این حال برای اطلاع از هزینه های دقیق ثبت علائم تجاری بین المللی، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

استعلام برند مادرید در سامانه آگاه بصورت فوری و رایگان

استعلام برند مادرید یا جهانی را به گروه ماهر و کاربلد سامانه ثبت آگاه بسپارید تا با کمترین هزینه پروسه استعلام به پایان برسد. ثبت برند مادرید مزایای خاص خود را محرز کرده است تا شما بتوانید با خیال آسوده به ثبت برند مادرید بپردازید. امروزه در حوزه تجارت برون‌مرزی نیز فعالیت تجاری سود و درآمد بالایی را برآورد می‌کند. به همین دلیل نباید از این‌چنین خدماتی به‌هیچ‌عنوان غافل شد.

آیا استعلام برند جهانی هزینه دارد؟

خیر. با سامانه آگاه ثبت به صورت رایگان میتوانید استعلام برند مورد نظر را بگیرید.

چطوری به صورت آنلاین استعلام برند بین المللی بگیریم؟

از طریق سامانه آکاه ثبت درخواست خود را ثبت کنید.

برای ثبت درخواست استعلام برند مادرید و بین المللی با ما در تماس باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *