اخذ کارت بازرگانی در اصفهان به ساده ترین روش

کارت بازرگانی اصلی ترین مورد و مجوز برای امر صادرات و واردات میباشد که دریافت آن از مهمترین امور برای شروع امر تجارت در سطح جهانی است. اخذ کارت بازرگانی در اصفهان موضوع مقاله ماست که برای شهروندان اصفهانی تهیه و تنظیم شده است. اخذ کارت بازرگانی در اصفهان امروزه به صورت اینترنتی و آنلاین صورت میگیرد.

 

شهروندان اصفهانی جهت دریافت کارت بازرگانی لازم است تا از طریق سامانه های آنلاین موجود، جهت اخذ کارت بازرگانی در اصفهان اقدام کنند. یکی از پلتفرم های قدرتمند موجود در کشور، سیستم دریافت کارت بازرگانی آگاه ثبت است که از سریعترین سیستم های دریافت کارت بازرگانی در ایران میباشد.

 

دریافت و اخذ کارت بازرگانی در 11 مرحله ساده را برای شما به صورت روان بیان نموده ایم تا شما عزیزان و مخاطبان همیشگی آگاه ثبت بتوانید به راحتی به اخذ نمودن این کارت اقدام کنید تا هرچه سریعتر امور بازرگانی خود را در سطح بین المللی آغاز کنید و دامنه مشتریان خود را افزایش دهید.

 

مزایای دریافت کارت بازرگانی در اصفهان توسط آگاه

  • اخذ کارت بازرگانی در اصفهان وکارت عضویت در اتاق های بازرگانی سراسر کشور در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • هزینه منصفانه و شفاف سازی مراحل انجام کار اخذ کارت بازرگانی در اصفهان
  • تعهد انجام کار در کمترین زمان و به بهترین و کاملترین نحو با دریافت کد اقتصادی ، پلپ دفاتر طی مراحل قانونی
  • انجام کلیه مراحل زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و کارشناسان و متخصصان حوزه مربوطه
  • مشاوره تخصصی در خصوص اخذ کارت بازرگانی در اصفهان و مراحل اخذ کد اقتصادی و در صورت لزوم ارجاع متقاضی به کارشناسان رسمی دادگستری در حوزه مالیات و دارایی
  • مشاوره تخصصی در خصوص کد کالا و کالاهای مربوط با صادرات و واردات و اتاقها و سندیکاهای مرتبط با در نظر گرفتن کاربردهای آتی و چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی

 

کارت بازرگانی چیست ؟

کارت بازرگانی، مجوزی است که به دارنده آن اعم از شخص حقیقی یا حقوقی، مستند به ماده 3 قانون مقررات صادرات و واردات مصوب 4/7/1372 مجلس شورای اسلامی اجازه داده می شود که به امر صادرات و واردات بپردازد.

داشتن کارت بازرگانی در مراحل مقدماتی واردات (ثبت سفارش و گشایش اعتبار) همچنین در مرحله ترخیص کالای وارداتی ضرورت دارد و عندالمطالبه باید به مراجع ذیربط (وزارت بازرگانی، بانک مرکزی و گمرک) ارایه شود.

داشتن کارت بازرگانی جهت طی تشریفات صدور کالا نیز مورد نیاز است. کارت بازرگانی را می توان به نام شخص حقیقی یا حقوقی صادر کرد. کارت بازرگانی حقیقی به نام افراد درخواست کننده و کارت بازرگانی حقوقی به نام مدیرعامل شرکت های متقاضی صادر می شود.

 

کارت های بازرگانی به 4 دسته به شرح زیر تقسیم میشوند:

  • کارت‌بازرگانی تجاری
  • کارت‌بازرگانی خدماتی
  • کارت‌بازرگانی موردی
  • کارت‌بازرگانی تولیدی/صنعتی

 

شرایط اخذ کارت بازرگانی برای اشخاص حقیقی و حقوقی یکسان نیست و این شروط با یکدیگر متفاوتند؛ در مقاله شرایط اخذ کارت بازرگانی ما شروط دریافت را حتی برای اشخاص غیر ایرانی را برای شما بیان کرده ایم که پیشنهاد میکنیم آنرا مطالعه نمایید.

 

اخذ کارت بازرگانی در اصفهان

 

لیست مراکز دریافت استعلام های کارت بازرگانی

در طی مراحل ثبت درخواست کارت بازرگانی هوشمند در اصفهان لازم است تا متناسب با نوع درخواست، فرم های گواهی از سامانه چاپ گرفته شده و جهت تایید به مراکز مربوطه به شرح زیر مراجعه شود:

  • برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه به نزدیک ترین دفتر پلیس+ ۱۰مراجعه نمایید.
  • برای دریافت گواهی ماده  ۱۸۶ قانون مالیات های مستقیم، به حوزه مالیاتی محل کار (برای کارت های حقیقی) دفتر مرکزی (برای کارت های حقوقی) مراجعه نمایید.
  • برای تایید فرم حساب و حسن اعتبار بانکی به بانکی که حساب جاری در آن دارید مراجعه نمایید.
  • برای تایید فرم تعهد و گواهی امضاء به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه نمایید.
  • برای دریافت مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی، به شعبه بیمه محل کار(برای کارت های حقیقی) دفتر مرکزی (برای کارت های حقوقی) مراجعه نمایید.
  • برای دریافت اظهار نامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی و گواهی پلمپ دفاتر به نزدیک ترین دفتر پست مراجعه و پس از دریافت دفاتر قانونی (دفتر روزنامه و کل) به اداره ثبت شرکت های محل مراجعه نمایید.
  • برای دریافت فرم پیش ثبت نام کد اقتصادی به سایت Tax.gov.ir مراجعه نمایید.
  • برای دریافت تایید صلاحیت مدیران خارجی (ویژه مدیرعاملان غیر ایرانی) به سفارتخانه متبوع مراجعه نمایید.

 

یکی از مسائل بسیار مهم در دریافت کارت بازرگانی، هزینه کارت بازرگانی می‌باشد که ما تعرفه این خدمت را در مقاله مربوط به آن برای شما بیان کرده ایم تا به بررسی آن بپردازید. هزینه دریافت کارت بازرگانی را به طور کامل برای شما بیان کرده ایم؛ با مطالعه مقاله مربوطه از این تعرفه مطلع شوید.

 

سقف مبلغ واردات با کارت بازرگانی

در سال اولی که کارت بازرگانی صادر می‌شود فرد مجاز به واردات 500 هزار دلار و در سال دوم این سقف به 2 میلیون دلار می‌رسد و در صورت خوش حسابی این اعداد سالانه افزایش پیدا می‌کند. ولی این موضوع هم نتوانست مانعی جدی بر سر راه کارتهای بازرگانی یکبار مصرف باشد.

حال کارت بازرگانی‌به غیر از کاربردی که برای واردکنندگان دارد، برای صادرکنندگان هم قابلیت مصرف پیدا کرده است. از روزی که صادرکنندگان مجبور شدند ارز حاصل از صادرات را به سامانه نیما برگردانند کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف دوباره به اوج خود رسید. صادرکنندگان برای آن‌که ارز را برای خود نگه دارند و یا صرف هزینه هایشان کنند، ترجیح می‌دهند با کارتهای بازرگانی دیگران صادرات را انجام دهند و دیگر قید و بندی برای برگشت ارز به سامانه نیما نداشته باشند.

 

در این مقاله، سعی شد تا تمام مراحل، مدارک و نکات در جهت دریافت کارت بازرگانی هوشمند در اصفهان بیان شود، تا متقاضیان اخذ کارت بازرگانی اصفهان در کمترین زمان به آن دست پیدا کنند و به بیراهه نروند؛ ولی آیا شما هم مانند 85% افراد در میانه ی راه خسته و گم میشوید یا آنرا به کارشناسان امور کارت بازرگانی میسپارید؟

 

پس قبل از آنکه نسبت به اخذ کارت بازرگانی در اصفهان اقدام کنید؛ برای سهولت، فرم اخذ کارت بازرگانی آنلاین را پر کنید یا  درخواست مشاوره رایگان  ثبت کنید تا تمامی مراحل توسط کارشناسان ما انجام شوند یا شما را در این مسیر با مشاوره ی رایگان راهنمایی کنند.

آگاه ثبت: “اخذ کارت بازرگانی در اصفهان تا به حال به این راحتی نبوده است!“

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…