Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » ثبت برند کلینیک زیبایی و پوست

ثبت برند کلینیک زیبایی و پوست

ثبت برند کلینیک زیبایی و پوست

هزینه ثبت برند کلینیک زیبایی و پوست

یکی از حوزه هایی که امروزه شاهد فعالیت افراد بسیار زیادی در آن هستیم و به عنوان یکی از مشاغل پر درآمد شناخته می شود، فعالیت در حوزه کلینیک های زیبایی هستند. در همین راستا بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا اقدام به اخذ مجوز برای ثبت برند کلینیک زیبایی و پوست کرده و از این طریق تلاش کنند تا کلینیک خود را به وجود بیاورند.

همچنین جهت اطلاع از چگونگی  ثبت موسسه زیبایی میتوانید به مقاله ثبت موسسه زیبایی مراجعه کنید.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه ثبت آن آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مسئله بسیار مهم صحبت کنیم.

مزایای ثبت برند کلینیک زیبایی و پوست

ثبت برند کلینیک زیبایی چگونه است

افرادی که قصد ثبت برند کلینیک زیبایی و پوست دارند، یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می کنند این است که مزایای ثبت برند و فعالیت در این حوزه چه بوده و برای فعالیت در این طبقه بندی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ اگر بخواهیم شما را با مزایای ثبت برند در این حوزه آشنا کنیم می توان این مسئله را از چندین منظر مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما پس از ثبت، می توانید به صورت قانونی در این حوزه فعالیت کرده و از این طریق کسب درآمد کنید. در واقع پس از ثبت برند است که شما قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن در این حوزه فعالیت کرده و با سایر افراد رقابت کنید.

همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از ثبت برند است که کلینیک زیبایی و پوست شما ارزش و اعتبار بالایی بدست خواهد آورد و به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا در این حوزه فعالیت کنید، حتماً در ابتدا اقدام به ثبت برند کرده و به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

البته موارد گفته شده تنها برخی از مزایای بسیار مهمی هستند که ثبت برند و فعالیت در این حوزه می تواند برای به همراه داشته باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند حوزه زیبایی

مدارک ثبت برند کلینیک زیبایی و پوست

یکی از سوالات مهمی که مطرح می شود این است که مدارک ثبت برند کلینیک زیبایی و پوست چیست؟ باید گفت که به منظور اخذ مجوز و ثبت برند در حوزه زیبایی و پوست لازم است تا مدارک زیر را جمع آوری کرده و آن ها را به همراه داشته باشید. این مدارک شامل موارد زیر می شوند:

  • تکمیل اظهار نامه مربوط به موسسات تجاری
  • تکمیل اساسنامه مربوط به موسسات غیر تجاری
  • ارائه مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی برای اعضای هیات مدیره و شرکاء
  • اشخاص حقوقی باید آخرین تغییرات موسسه خود را که در روزنامه ثبت شده است را تحویل دهند
  • اگر از وکیل برای انجام این امور کمک می گیرید، باید اصل برگه وکالتنامه یا کپی برابر اصل آن را ارائه دهید
  • اصل برگه قیم نامه یا کپی در صورت لزوم
  • حضور حداقل دو نفر شخص حقیقی یا حقوقی
  • نشانی و کد پستی موسسه
  • تلفن ثابت و تلفن همراه شخص مدیر عامل
  • حداقل صد هزار تومان برای سرمایه
  • مشخص شدن میزان سهم هر کدام از شرکا
  • مشخص شدن سمت هر یک از اعضاء
  • مشخص شدن وضعیت حق امضاء
  • اگر سرمایه شرکت غیر نقدی است باید تقویم شده و به مدیر عامل تحویل شود

به همراه داشتن هر یک از این مدارک به شما کمک می کند تا در نهایت بتوانید مجوز های لازم را بدست آورده و در این حوزه فعالیت کنید. به همین دلیل لازم است تا تمامی این مدارک را به همراه داشته باشید تا برند خود را به ثبت برسانید. وجود مشکل در هر یک از این مدارک می توان کل فرآیند ثبت برند شما را با مشکل مواجه کند.

خدمات کلینیک زیبایی و پوست پس از ثبت چیست؟

یکی از موضوعات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از ثبت برند خود در حوزه کلینیک زیبایی پوست و مو می توانید خدمات زیر را به مشتریان خود ادامه ارائه دهید:

  • فعالیت در زمینه آرایش و زیبایی چهره
  • فعالیت در زمینه لیزر و خدماتی مثل ژل و بوتاکس
  • فعالیت در حوزه رفع جوش، لک، تیرگی و…
  • انجام خدمات مربوط به کاشت مو با به همراه داشتن گواهی معتبر

همان طور که مشاهده می کنید، پس از ثبت برند است که شما قادر خواهید بود تا با اعتبار و ارزش بسیار زیادی اقدام به انجام فرآیندهای بسیار مهمی کرده و با انجام آن ها کسب درآمد کنید.

بهترین روش ثبت برند کلینیک زیبایی و پوست

امروزه موسسات حقوقی مختلفی در حوزه ثبت برند فعالیت می کنند. این موسسات حقوقی تلاش می کنند تا همواره فضایی را به وجود بیاورند تا افراد بتوانند با کمک این موسسات به بهترین شکل ممکن اقدام به ثبت برند کرده و به راحتی انجام این فرآیندها را به این موسسات بسپارند.

در نتیجه پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال یک روش سریع برای ثبت برند هستید و می خواهید تا با کمترین چالش و به بهترین شکل ممکن برند خود را به ثبت برسانید، به سراغ این موسسات حقوقی رفته و از این طریق اقدام به ثبت برند خود کنید. ما آگاه ثبت را پیشنهاد میکنیم.

موسسات حقوقی با داشتن نیروهای خبره و متخصص و با آگاهی کامل نسبت به چالش های انجام این فرآیند به شما کمک می کنند تا در نهایت و به راحتی بتوانید برند خود را به ثبت رسانده و در حوزه کلینیک پوست و زیبایی به صورت رسمی و قانونی فعالیت کنید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *