Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » طریقه ثبت برند لوازم دندانپزشکی

طریقه ثبت برند لوازم دندانپزشکی

ثبت برند لوازم دندانپزشکی

حفظ سلامت دهان و دندان همواره اهمیت بسیار زیادی داشته و به همین دلیل است که انسان ها از گذشته تا به امروز تلاش های بسیار زیادی برای مراقبت از دندان های خود کردند. این مسئله باعث شده تا در علم پزشکی شاهد به وجود آوردن شاخه های مختص به حوزه مراقبت از دهان و دندان باشیم و شاخه دندانپزشکی به وجود بیاید.

در این شاخه از علوم پزشکی شاهد تشخیص و درمان مشکلات دهان، دندان و لثه هستیم و دندانپزشکان که در حین حوزه تحصیل می کنند با استفاده از ابزار و لوازم پیشرفته اقدام به برطرف کردن مشکلات دهان و دندان می کنند.

طریقه ثبت برند لوازم دندانپزشکی

در حال حاضر افراد بسیار زیادی در حوزه دندانپزشکی فعالیت کرده و شاهد دندانپزشکان حرفه ای در سراسر جهان هستیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که دندانپزشکان تنها با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرنی که در این حوزه وجود دارند می توانند اقدام به درمان دهان و دندان بیماران کنند.

به همین دلیل است که برخی از افراد اقدام به فعالیت در حوزه ارائه تجهیزات لوازم دندانپزشکی می کنند. یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که برای فعالیت در این حوزه و ثبت برند لوازم دندانپزشکی لازم است تا چه فرآیند هایی را طی کرده و چه مدارکی را ارائه دهیم؟ پس با ما همراه باشید تا به این سوال بسیار مهم پاسخ داده و در رابطه با مدارک مورد نیاز اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم.

اهمیت ثبت برند لوازم دندانپزشکی

لوازم دندانپزشکی امروزه تبدیل به مهم ترین ابزار در حوزه پزشکی شده اند، چرا که عملاً بدون داشتن این ابزارها هیچ یک از فرآیندهای مربوط به شاخه دندان پزشکی صورت نمی گیرد.

امروزه به همین دلیل است که شاهد فعالیت شرکت ها و برندهای مختلفی در زمینه تولید و یا واردات لوازم دندانپزشکی در داخل کشور هستیم.

هر یک از این برند ها سعی می کنند تا با ارائه لوازم حرفه ای، مدرن و پیشرفته دندانپزشکی سهم بسیار خوبی از بازار را به دست بیاورند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حوزه لوازم دندانپزشکی یکی از حوزه های پر درآمد بوده و فعالین این حوزه در مدت زمان کوتاهی می توانند درآمدهای بالایی داشته باشند.

به همین خاطر است که افرادی که دانش فنی قابل قبولی در حوزه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی دارند، اقدام به ثبت شرکت کرده و به صورت جدی در این حوزه فعالیت می کنند.

افرادی که قصد دارند تا اقدام به ثبت برند لوازم دندانپزشکی کنند سوالاتی مختلفی را مطرح می کنند. این سوال ها شامل موارد مختلفی می شود. به عنوان مثال برای انجام فرایند ثبت برند لازم است تا چه مدارکی را ارائه دهیم؟ در بخش بعدی در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لوازم دندانپزشکی توضیحاتی را ارائه می دهیم.

مدارک ثبت برند لوازم دندانپزشکی

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که امروزه فرایند ثبت شرکت در کشور ما بسیار فرآیند پیچیده و چالشی بوده و به همین دلیل لازم است تا پیش از طی کردن مراحل آن لازم است تا اطلاعات خود را در رابطه با این فرآیندها به طرز چشمگیری افزایش دهید.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با مدارکی که به منظور ثبت برند لوازم و تجهیزات دندانپزشکی باید آن ها را جمع آوری کرده و ارائه دهید، آشنا کنیم. اگر بخواهیم این مدارک را به شما معرفی کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدارک ثبت برند لوازم دندانپزشکی برای اشخاص حقیقی:

1-ارائه مدارک شناسایی متقاضی و فتوکپی باید تمام صفحات شناسنامه

2-ارائه گواهی عدم سو پیشینه

3- ارائه نمونه برند مورد تقاضا در ابعاد A4

4-در صورتی که برند دو بعدی یا سه بعدی است، باید تصاویر از تمامی زوایا باشد

5-در صورتی که در برند از حروف و کلمات لاتین استفاده شود، ارائه کارت بازرگانی الزامی است.

6-ارائه مجوز کسب و پروانه برداری

7- در صورتی که امور توسط وکیل انجام می شود باید وکالتنامه ارائه شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی برای اشخاص حقوقی:

1-ارائه مدارک ثبتی شرکت

2-ارائه اساسنامه، شرکت نامه، اظهار نامه و…

3- ارائه مدارک شناسایی مدیر عامل

4- ارائه گواهی عدم سو پیشنیه در مورد مدیر عامل و نماینده شرکت

5-ارائه روزنامه رسمی از اگهی تاسیس شرکت

(همین حالا پرداخت روزنامه کثیر الانتشار انجام دهید)

6-ارائه اخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی

7-ارائه نمونه برند مورد تقاضا در ابعاد A4

8-در صورتی که برند دو بعدی یا سه بعدی است، باید تصاویر از تمامی زوایا ارائه شود

9- در صورتی که در برند از حروف و کلمات لاتین استفاده شود، ارائه کارت بازرگانی الزامی است.

10-ارائه جواز کسب و پروانه بهره برداری

همان طور که مشاهده می کنید، با توجه به حقیقی و یا حقوقی بودن شما مدارک مورد نیاز به منظور ثبت برند تان در حوزه تجهیزات لوازم دندانپزشکی متفاوت و متغیر است.

به همین دلیل به عنوان اولین گام لازم است تا مشخص کنید که قصد دارید تا به عنوان یک برند حقیقی در این زمینه فعالیت کرده و یا به عنوان یک شرکت حقوقی در این زمینه فعالیت کنید.

پس از تعیین این مسئله می توانید با توجه به مدارک گفته شده در بالا اقدام به جمع آوری مدارک مشخص شده کرده و با ارائه دادن این مدارک به مراجع مربوطه، مراحل ثبت برند لوازم تجهیزات دندانپزشکی را با سرعت بسیار زیادی طی کرده و در نهایت بتوانید برند و شرکت قانونی خود را ثبت رسمی کنید.


جهت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *