از سیر تا پیاز ثبت شرکت خدماتی در سال 99

 

شرکت ها و موسسات خدماتی برای ارائه نمودن خدمات تشکیل شده‌اند. این موسسات با استخدام افراد ماهر و کاربلد در امور نظافتی منزل فعالیت می‌کنند. ثبت موسسات خدماتی اولین مرحله ثبت شرکت خدماتی است که به شما متقاضیان کمک می‌کند تا در این حوزه شروع به فعالیت نمایید.

 

شرکت ها و موسسات خدماتی از جمله شرکت هایی هستند که زودبازده می‌باشند و برای تاسیس آنها نیاز به تحصیلات عالیه نخواهید داشت. و همچنین برای تاسیس به شرایط خاصی لازم ندارید. برای این کار می توانید شرکت خدماتی نظافتی با مسئولیت محدود و یا شرکت سهامی خاص بدون نیاز به دریافت مجوز از ارگان های خاص، را به ثبت برسانید.

 

ثبت شرکت آنلاین از خدماتی است که در آگاه ثبت به صورت اینترنتی انجام می‌پذیرد و شما در کنار اعضای دیگر شرکت و یا در دفتر کار خود می‌توانید این امر را انجام دهید. مشاوران آگاه ثبت همواره در تلاشند تا با ارائه مشاوره رایگان تلفنی شما را در این مسیر راهنمایی کنند. اگر قصد دارید خودتان شرکت ثبت کنید پس این مقاله را با دقت مطالعه کنید تا به یک متخصص امور ثبتی تبدیل شوید که امور ثبت شرکتها را به راحتی انجام دهید، و درگیر مسائل و مشکلات حقوقی آن نشوید.

 

ثبت موسسات خدماتی چه شرایطی دارد؟

آیا شما از مراحل و شرایط ثبت موسسه و شرکت خدماتی اطلاعات دارید؟ برای کسب اطلاعات در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم تا این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

 

فعالیت شرکت های خدماتی به 7 نوع تقسیم می‌گردند که این فعالیت‌ها از موارد اصلی حوزه فعالیت شرکت‌های خدماتی به حساب می‌آیند. این خدمات به صورت موردی عبارتند از:

  1. تعمیر و نگهداری ساختمان و ماشین آلات
  2. خدمات عمومی مانند: نامه رسانی، تلفنچی، نگهبانی، امور، آبدارخانه، پیشخدمتی
  3. چاپ و تکثیر
  4. امور بهره برداری از تاسیسات
  5. نگهداری از فضای سبز
  6. امور آشپزخانه و رستوران
  7. حمل و نقل

هر شرکت با درنظر گرفتن حوزه فعالیت خود، می تواند یک یا چند مورد از فعالیت های ذکر شده در بالا را در اساسنامه شرکت قرار دهد.

 

بهتر است قبل از شروع فعالیت، موسسه خود را به ثبت برسانید تا فعالیت های شما به صورت قانونی انجام شود؛ مخصوصا اگر شما می خواهید در زمینه ثبت موسسه خدمات نظافتی فعالیت کنید در صورتی که شرکت شما به ثبت رسیده باشد مردم و افراد می توانند با اعتماد بیشتری به همکاری بپردازند. برای ثبت موسسه خدماتی باید مدارک مورد نیاز را به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید تا در اسرع وقت درخواست شما مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.

 

ثبت موسسه سریع از خدمات پرطرفداری است که امروزه بازار داغی پیدا کرده است، مراحل ثبت موسسه فوری را در مقاله‌ای به طور کامل برای شما بررسی نمودیم؛ که مطالعه آنرا به شما پیشنهاد میکنیم. مطالعه این مقاله‌ی ارزنده خالی از لطف نیست.

 

مراحل تاسیس و شروع فعالیت شرکت خدماتی

  1. ثبت نمودن شرکت خدماتی در سامانه ثبت شرکت ها
  2. اجاره محل کار برای راه اندازی فعالیت شرکت
  3. شهری که در آن شرکت خدماتی تاسیس می‌کنید باید کلان شهر باشد.
  4. بازار هدف در نظافت منزل و راه پله و … خانواده های متوسط ومرفه جامعه است.
  5. چه منطقه ای از شهر باید فعالیت کنید (تقاضا در چه منطقه‌ای بیشتر است).
  6. در منطقه فعالیت تان شرکت خدماتی وجود دارد یا خیر

 

 

مراحل ثبت شرکتخدماتی نظافتی در سال 99

 

ثبت شرکت و موسسه خدماتی آگاه ثبت

 

یکی از موارد حائز اهمیت در حوزه ثبت موسسه غیرتجاری، هزینه های مربوط به تاسیس موسسه میباشد؛ تعرفه ثبت موسسه متشکل از چندین خدمت است که ما برای شما در مقاله هزینه های تاسیس و ثبت نمودن موسسه به طور کامل بررسی نموده ایم. چه خوب است که با مطالعه این مقاله ی پرمحتوا، تمامی هزینه ها و تعرفه هارا بدانید و سپس به ثبت موسسه بپردازید.

 

برای ثبت موسسات خدماتی، مراحلی توسط سازمان ثبت شرکتها در نظر گرفته شده که متقاضیان با طی کردن این مراحل می‌توانند شرکت خود را به صورت قانونی به ثبت برسانند و فعالیت های موسسه خدماتی را رسمی نمایند.

  1. تکمیل نمودن فرم صورتجلسه موسسین و امضای آن به وسیله شرکا
  2. تکمیل کردن فرم درخواست ثبت شرکت و امضای آن به وسیله شرکای موسسه
  3. تهیه، تنظیم و امضای تمامی صفحات اساسنامه توسط شرکا
  4. باید چند اسم مناسب برای موسسه انتخاب شود و این نام‎ها همراه با مدارک به سامانه ثبت شرکت ها تحویل داده شود. این نام ها باید با فرهنگ انقلاب اسلامی مطابقت داشته باشد. همچنین نام های پیشنهادی نباید قبلا توسط فرد دیگری به ثبت رسیده باشند و از نام های خارجی نیز نباشند. مسئول مربوطه پس از بررسی، گواهی لازم را با انتخاب یکی از اسامی صادر می‎کند.
  5. پس از ارجاع متقاضی به قسمت ممیزی، بررسی‎های اولیه صورت می‎گیرد و با توجه به موضوع شرکت در صورتی که نیاز به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح داشته باشد، در صورت لزوم به مرجع مربوطه جهت اخذ مجوز معرفی میگردد.
  6. پس از اخذ مدارک، ممیز ثبت شرکتها به شرط نبودن نقص در مدارک ارائه شده، متقاضی را به منظور پرداختی هزینه‎های ثبت به حسابداری راهنمایی می‎کند. مسئول حسابداری با توجه به سرمایه اولیه شرکت و تعیین مبلغ حق الثبت متقاضی را به منظور پرداخت حق الثبت به بانک ملی ایران راهنمایی می‌کند.
  7. متقاضی بعد از پرداخت هزینه‎های حق الثبت، باید رسید بانکی را به قسمت حسابداری تحویل دهد که ممیز مربوطه نیز دستور ثبت را صادر نماید.
  8. کارشناس مربوطه ثبت، مدارک متقاضی را با توجه به نوع آن مورد بررسی‎ قرار می‏دهد تا موارد منع قانونی در آن وجود نداشته باشد. علاوه بر این وی تمامی محتویات پرونده را نیز در داخل سیستم چک‎ میکند تا در فعالیت شرکت و محتویات اشتباهات تایپی وجود نداشته باشد و در صورت مشاهده، ایرادات به متقاضی اعلام‎ می‎‎‎شود تا در اسرع وقت آنها را رفع نماید.
  9. پس از تایید و امضای رئیس اداره ثبت شرکتها، مدارک از طریق سیستم برای کارشناسی ارسال می گردد که وی نیز یک نسخه از مدارک را با مهر اداره برای درج در آگهی شرکت در روزنامه کثیر الانتشار، به متقاضی تحویل و نسخه دیگر مدارک را در پرونده متقاضی قرار می دهد.
  10. در مرحله آخر آگهی تاسیس در دبیرخانه مهر و شماره‎ می‎‎‎شود که پس از طی شدن این مراحل، شرکت رسمی و ثبت شده به حساب می آید.

 

برای اطلاع از مدارک ثبت و تاسیس موسسه خدماتی، پیشنهاد میکنیم مقاله ثبت شرکت خدماتی را مطالعه نمایید که تمامی مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت موسسه خدماتی را به طور کامل برای شما بررسی نموده و شرح داده ست.

 

انواع فعالیت شرکت های خدماتی

دسته اول نظافت منزل می باشد: در این دسته بندی می توان به نظافت راه پله، نظافت منزل و ارسال کارگر به صورت روزمزد در راستای نظافت دفاتر کوچک، شرکت های کوچک و غیره اشاره کرد.

به دلیل اینکه معمولا نظافت در زمانی که آقایان سر کار و بیرون از منزل و یا محل مورد نظافت قرار دارند، مدیریت نظافت بیش تر توسط خانم ها صورت می گیرد، در نتیجه مهم ترین فاکتور در این جا ایجاد اطمینان می باشد. گزینش و انتخاب کارگران باید به شکلی صورت گیرد که بازه های زمانی بلند مدت، مشتریان شما اقدام به معرفی شما به سایر مشتریان را انجام دهند.

 

با این شیوه تبلیغات، شما با صرف کمترین هزینه، مفید ترین تبلیغات را داشته اید. توجه داشته باشید که در نظافت منازل، تهیه وسایل نظافت بر عهده مشتری می باشد. تنها وظیفه شرکت خدماتی اعزام افراد کارگر به محل مورد نظافت می باشد؛ نظارت بر عهده کارفرما می باشد.

نظافت و تمیز کردن اداره ها با توجه به قراردادی که به صورت سالیانه عقد شده است. با توجه به این نوع قرارداد عقد شده، تأمین نیروی نظافتچی، آبدارچی نیاز به گروه های ثابت و حتی ماشین آلات نظافتی و فراهم ساختن وسایل و لوازم برای شستشو مورد نیاز به عهده موسسه خدماتی می باشد. در برخی موارد چنانچه پرداخت های کارفرمایان به تأخیر افتد، حقوق کارگران باید پرداخت شود. در چنین محیط هایی علاوه بر تمیز شدن و نظافت اداره، مدیریت افراد هم بر عهده شرکت خدماتی می باشد.

 

ثبت شرکت آنلاین از خدماتی است که در آگاه ثبت به صورت اینترنتی انجام می‌پذیرد و شما در کنار اعضای دیگر شرکت و یا در دفتر کار خود می‌توانید این امر را انجام دهید. مشاوران آگاه ثبت همواره در تلاشند تا با ارائه مشاوره رایگان تلفنی شما را در این مسیر راهنمایی کنند. اگر قصد دارید خودتان شرکت ثبت کنید پس این مقاله را با دقت مطالعه کنید تا به یک متخصص امور ثبتی تبدیل شوید که امور ثبت شرکتها را به راحتی انجام دهید، و درگیر مسائل و مشکلات حقوقی آن نشوید.

دیدگاه های دیگران
دریافت مشاوره رایگان ثبتی 2 سال پیش:

[…] سوالات بسیار زیادی را پیرامون خود به همراه دارد؛ برای ثبت موسسه خدماتی مقاله ای را تهیه نموده‌ایم که تمامی جوانب ثبت نمودن […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…