ثبت شرکت کامپیوتری

اگر به فکر ثبت شرکت کامپیوتری خود افتاده اید در این مقاله از مجموعه مطالب آگاه ثبت، با ما همراه باشید تا در رابطه با عناوین زیر اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

  • مزایای ثبت شرکت چیست
  • مدارک مورد نیاز و شرایط ثبت شرکت
  • مراحل انجام این کار
  • هزینه ی ثبت شرکت چه قدر است

دقت کنید زمانی که شما فعالیت خود را تحت عنوان شرکت و مدیریت شروع می کنید در نظر دیگر افراد جی تری به حساب می آیید و افراد بیش تری تمایل به همکاری با شما دارند. معمولا افرادی که شرکت خود را ثبت می کنند بعد از آن سطح خود را بالا تر می برند و در کار خود پیشرفت می کنند. زمانی که شما شرکت کامپیوتری خود را ثبت می کنید محصولات خود را بهتر می فروشید. علاوه بر این می توانید از طریق شبکه های مجازی نیز کسب و کار خود را به دیگر کاربران معرفی کنید و آن ها را مشتری خود کنید.  چنان چه مایل هستید بیش تر در این باره بدانید و متوجه شوید که این کار چه مزیت هایی دارد ما را در این مقاله همراهی کنید.

نحوه ثبت شرکت کامپیوتری

مزایای ثبت شرکت کامپیوتری

بنابر نکاتی که در بخش قبل گفتیم اولین و بارز ترین مزیت این کار دریافت سود بیش تر است. لازم به ذکر است که افراد به شرکت هایی که به ثبت رسیده اند و مدارک لازم را دارند بیش تر اعتماد می کنند هیچ کس به افرادی که هیچ مدرکی ندارند اعتماد نمی کند زیرا نمی داند که این افراد کلاهبردار هستند یا خیر و یا این که اگر کار را خراب کردند باید به کجا شکایت کنند.  دریافت وام و تسهیلات از دیگر مزیت های حائز اهمیت ثبت شرکت کامپیوتری است.

شما می توانید با دریافت وام از بانک ها کار خود را توسعه بدهید.  علاوه بر این ها مسئولیت ها با چهار چوب تقسیم می شود و هیچ فردی نمی تواند از زیر کار در برود و هم چنین تمام اعضای شرکت از حقوق و مزایای قانونی برخوردار می شوند. بعد از ثبت شرکت خود می توانید به طور رسمی تبلیغات انجام دهید و در مناقصه ها شرکت کنید و خود را به دیگر رقیب ها معرفی کنید تا همه شما را بشناسند.  تمام این موارد دلایل موجهی برای ثبت شرکت هستند پس حتما در اولین فرصت شرکت خود را ثبت کنید ‌.

مراحل ثبت شرکت کامپیوتری

ثبت شرکت کامپیوتری چه مراحلی

شما می توانید کار خود را راحت کنید و کار را به همکار های ما در واحد حقوقی آگاه ثبت بسپارید و دیگر هیچ مشکلی نداشته باشید. ما در این بخش مراحل شکل گیری یک شرکت تا نحوه ثبت آن را برای شما بازگو می کنیم پس این بخش را با دقت بخوانید. شما ابتدا باید نوع شرکت خود را مشخص کنید چنان چه در این امر تخصص ندارید اصلا نگران نباشید زیرا مشاور های ما با شما هستند تا در این امر به شما کمک کنند و شما نوع شرکت خود را مشخص کنید.

در این بخش باید نوع و هم چنین میزان سرمایه خود را مشخص کنید و تعیین کنید که چه فعالیتی را انجام می دهید. خب حالا نوبت به انتخاب نام شرکت می رسد. این کار شاید تخصصی ترین کاری است که باید انجام بدهید. شاید در وهله ی اول این کار یک انتخاب نام ساده به نظر برسد اما این نام قرار است که معرف شما در جامعه باشد و افراد شما را با این نام به خاطر بیاورند پس باید نامی را انتخاب کنید که با کارتان هم خوانی داشته باشد و تلفظ راحتی داشته باشد ما برای این کار نیز با شما همراه خواهیم بود. بعد از این که نام را انتخاب کردید باید سمت افراد هیات مدیره را مشخص کنید و مدارک رو نیز تهیه کنید.

مدارک ثبت شرکت کامپیوتری

ثبت شرکت کامپیوتری چه مدارکی لازم دارد

حداقل افراد عضو شرکت و یا شرکای شرکت دو نفر هستند شما باید کپی کارت ملی و شناسنامه ی آن ها را تحویل بدهید. نام انتخابی را نیز ضمیمه پرونده کنید و آدرس و کد پستی را نیز حتما قید کنید. همان گونه که در بخش قبل گفتیم مشخص کردن نوع فعالیت خیلی مهم است و در آخر نیز باید  فرم اطلاعات را پر کنید. این فرم شامل نام و نام خانوادگی اعضای شرکت و سمت آن ها است.  باید ذکر کنید که مقدار سهام هر فرد چه قدر است.  پر کردن آدرس و کسانی به طور دقیق ضروری است.

لازم به ذکر است که چندین نام برای شرکت خود انتخاب کنید که اگر نامی مشابه در اداره ثبت شده است نام دیگری را جایگزین کنید‌. خیلی از افراد از ما سوال می پرسند که آیا نمی شود که شرکت تنها یک عضو داشته باشد؟ باید خدمتتان عرض کنیم که حتی اگر شرکت کامپیوتری شما جزئی از شرکتهای سهامی خاص و یا شرکت با مسئولیت محدود باشد هم حداقل دو نفر احتیاج است. البته شما می توانید تنها یک نفر عضو شرکت داشته باشید اما خب این یک نفر باید غیر از مدیر مالی شرکت در نظر گرفته شود.

لیست کامل مدارک لازم برای ثبت شرکت را در این مقاله می توانید مطالعه نمایید و بر اساس نوع شرکت مورد نظر، اقدام به تهیه آنها کنید.

چیزی را از قلم نیندازید

تهیه ی مدارک مشخص می کند که کار شما چه قدر طول بکشد اگر مدارک را کامل تحویل بدهید. کار شما زیاد زمان بر نیست اما اگر کامل نباشد هر بار باید مدتی برای کامل کردن مابقی مدارک صبر کنید. بعد از این که مدارک را تکمیل کردید آن ها را امضا کنید و از طریق پست به اداره ثبت شرکت بفرستید البته تمام این کار ها توسط نیرو های ما انجام می شود. بعد از این شما باید هزینه ی ثبت آگهی ثبت شرکت را پرداخت کنید.

هزینه ثبت شرکت کامپیوتری

لیست قیمت ثبت شرکت کامپیوتری

هزینه ثبت شرکت کامپیوتری در سال های مختلف بر اساس تعرفه های حقوقی و هزینه های سامانه ثبت شرکتها و حق الثبت، متغییر می باشد. با این حال ما در موسسه حقوقی آگاه ثبت با در نظر گرفتن اقتصادی ترین تعرفه ها برای ثبت شرکت و ثبت برند ، رعایت حال مشتریان را کرده و شرایط اقتصادی کشور را در نظر داریم. برای اطلاع از هزینه ها می توانید از طریق فرم های درج شده یا شماره های تماس، با کارشناسان ما در ارتباط باشید و نوع و شهر شرکت خود را تعیین کنید تا بصورت دقیق قیمت و هزینه های مورد نیاز را به شما اعلام کنند.

کلام آخر

اصلا نگران  انتخاب نوع شرکت خود نباشید ۹۰ درصد مواقع شرکت ها جز شرکت سهامی خاص و یا مسئولیت محدود هستند و شما می توانید ثبت شرکت کامپیوتری خود را تحت عنوان یکی از این دو انتخاب کنید.  اگر بخواهیم یک توضیح مختصر در رابطه با این نوع شرکت بدهیم باید اضافه کنیم که شرکت سهامی خاص به حداقل ۵ نفر برای شکل گیری نیاز دارد در صورتی که شرکت با مسئولیت محدود تنها به دو نفر نیاز دارد و هر کدام از این دو نفر به میزان سرمایه ای که در شرکت گذاشته اند در پرداخت بدهی ها مسئول هستند. با این حال اگر در باره ثبت شرکت کامپیوتری خود نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتری دارید، می توانید از طریق مشاوره رایگان ثبت شرکت آگاه ثبت، با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

مزایای ثبت شرکت کامپیوتری در ایران چیست؟
با ثبت شرکت در ایران شما می توانید از مزایایی مثل: قانونی شدن کسب و کار، امکان شرکت در مزایده ها، دریافت وام، اشتغال زایی و کسب در آمد بهره مند شوید. همچنین امکان صادرات و واردات با دریافت کارت بازرگانی میسر می شود.

آیا ثبت شرکت بصورت آنلاین امکان پذیر است؟

بله ! شما می توانید بصورت آنلاین مراحل و کلیه اقدامات لازم برای تاسیس شرکت کامپیوتری خود را توسط سامانه ثبت شرکت آگاه ثبت، پیگیری کنید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…