ثبت شرکت واردات خودرو

ثبت شرکت واردات خودرو ها به ایران امروزه با توجه به قانون رفع محدودیت ها در سال 1402، روش مناسبی برای فعالیت در این زمینه بصورت قانونی و رسمی در داخل کشور می باشد. شرایط و قوانین ثبت شرکت واردات خودرو، موضوعیست که باید از آن اطلاع داشته باشید و سریع ترین روش برای پیگیری مراحل را انتخاب کنید. لازم به ذکر است شما می توانید از طریق سامانه آگاه ثبت، با توجه به طرح آزاد سازی واردات انواع خودرو ها، پیگیری تاسیس شرکت تجاری خود را بصورت آنلاین و اینترنتی انجام دهید.

فرم درخواست ثبت و تاسیس شرکت واردات خودرو

ثبت شرکت واردات خودرو در سال 1402

قوانین ثبت شرکت واردات خودرو

پیش از بررسی شرایط، مدارک، قوانین و آموزش مراحل تاسیس شرکتهای واردات خودرو باید بدانیم که هدف از ثبت موسسه برای این حوزه چیست و چرا نیاز به این کار داریم. ثبت شرکت در واقع مجوز فعالیت قانونی و رسمی در داخل کشور جهت وارد کردن ماشین و خودرو های سواری به ایران را به افراد حقیقی و حقوقی می دهد. منظور از این فرآیند : انجام گام به گام مراحل از جمله : تهیه مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه ها، دریافت مجوز های لازم و نهایی شدن این مراحل می باشد.

مراحل ثبت شرکت واردات خودرو

ثبت شرکت واردات خودرو چگونه است؟

  • تهیه مدارک مورد نیاز
  • ثبت درخواست
  • تشکیل پرونده
  • دریافت کارت بازرگانی
  • پرداخت هزینه ها
  • منتظر ماندن تا نهایی شدن ثبت شرکت

بصورت کلی زمانی که افرد قصد دارن یک شرکت در ایران ثبت کنند، باید ابتدا پس از انتخاب نوع شرکت ( سهامی خاص یا مسئویت محدود) یک نام برای آن انتخاب کنند. این نام نیاز به دریافت استعلام به منظور عدم تکراری بودن آن دارد که می توانید از طریق سامانه ما پیگیری های لازم را انجام دهید. در مراحل بعدی تعیین مدیر عامل، انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و پرداخت هزینه ها اولویت می باشد.

مدارک ثبت شرکت واردات خودرو

مدارک ثبت شرکت واردات خودرو

برای تاسیس این نوع شرکتها، تهیه مدارک مورد نیاز اصلی ترین بخش این فرآیند به حساب می رود. این مدارک فقط به شرح زیر می باشد و شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان از سامانه آگاه، اطلاعات تکمیلی را در این باره بدست بیاورید.

  • شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت
  • شماره موبایل اعضاء ( سیم کارت به نام اشخاص باید باشد)
  • آدرس و کد پستی منزل به همراه آدرس و کد پستی محل کار
  • پرداخت هزینه های حق الثبت و پیگیری

نکته : طبق قانون مصوب برای شرکت در حوزه واردات کالا به ایران، افراد باید اقدام به دریافت کارت بازرگانی کنند. شما می توانید درخواست دریافت کارت بازرگانی را از طریق سامانه ما بصورت آنلاین پیگیری نمایید تا در سریع ترین زمان این کارت برای شما صادر شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت بازرگانی واردات خودرو

برای دریافت این کارت مدارک زیر مورد نیاز می باشد و می توانید بصورت اینترنتی مدارک را برای ما ارسال نمایید.

  • مدارک ثبتی شرکت ( آگهی ثبت و تاسیس، روزنامه رسمی )
  • تصویر کارت پشت و روی کارت ملی مدیر عامل شرکت
  • تصویر از تمامی صفحات شناسنامه مدیر عامل
  • عکس از پشت و روی کارت پایان خدمت مدیر عامل شرکت واردات خودرو
  • عکس سند یا اجاره نامه دارای کد رهگیری شرکت ( توجه داشته باشید حتما ملک باید با موقعیت اداری یا تجاری باشد )
  • یک قطعه عکس از مدیر عامل
  • تصویر دست چک شرکت
  • ارائه عکس از آخرین مدرک تحصیلی مدیر عامل ( حداقل دیپلم)
  • از نظر سنی مدیر عامل شرکت وارداتی خودرو باید حداقل 23 سال داشته باشد
  • دریافت کد اقتصادی برای شرکت
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری از مدیر عامل

انواع شرکت های قابل ثبت جهت واردات خودرو

در نظر داشته باشید که شرکت های قابل ثبت و تاسیس در ایران، انواع مختلفی دارند، اما برای تاسیس و راه اندازی شرکتهای واردات خودرو می توان از دو نوع شرکت : مسئولیت محدود و سهامی خاص استفاده کرد. این دو شرکت از نظر تهیه مدارک و فرآیند، بهترین و ایده آل ترین شرایط را برای این مسیر فراهم می کنند. با مراجعه به صفحه هر کدام می توانید اطلاعات تکمیلی درباره شرایط، مدارک، هزینه ها و آموزش های لازم را مطالعه کنید.

هزینه ثبت شرکت واردات خودرو

هزینه ثبت شرکت واردات خودرو

قطعا هزینه ای تاسیس این شرکتها جهت واردات ماشین های سواری به ایران، از مهم ترین سوالات کاربران و افراد متقاضی در این مسیر می باشد. لازم به ذکر است این هزینه بستگی به نحوه پیگیری شما دارد. اگر قصد دارید توسط سامانه آگاه ثبت، اقدام به تاسیس شرکت خود در داخل کشور ایران کنید، با افتخار باید بگوییم که مسیر درستی را انتخاب کرده اید. ما با در نظر گرفتن تعرفه های اقتصادی برای کاربران، خدمات ثبتی را در بازه زمانی کوتاه، بصورت قانونی و رسمی انجام می دهیم.

هزینه ثبت شرکت شامل مواردی از جمله: تشکیل پرونده و دریافت کارت بازرگانی برای افرادی که فاقد آن هستند، می شود. جهت اطلاع دقیق از قیمت و تعرفه ها می توانید از طریق روش های ارتباطی ( چت آنلاین، واتساپ، تماس، ایمیل ) با ما در ارتباط باشید.

مدت زمان ثبت شرکتهای وارداتی در حوزه خودرو

بازه زمانی که برای این فرآیند توسط سازمان ثبت شرکتها در نظر گرفته شده است، بین 20 تا 25 روز کاری جهت تاسیس شرکت می باشد. در صورتی که کارت بازرگانی نداشته باشید، بسته به حقیقی یا حقوقی بودن فرد متقاضی، بین 40 تا 50 روز کاری نیز برای دریافت وقت اتاق بازرگانی زمان نیاز است. پس اگر تصمیم به فعالیت در این حوزه دارید، همین حالا می توانید از طریق ارتباط با ما، بصورت رایگان مشاوره های لازم را دریافت کنید و در صورت تمایل، این فرآیند را برای شما پیگیری می کنیم.

ثبت شرکت واردات خودرو بصورت آنلاین

شما می توانید بصورت آنلاین و اینترنتی کلیه مراحل ثبتی را تنها با چند کلیک پیگیری کنید. از همین رو دیگر نیازی به مراجعه حضوری به سازمان ثبت شرکتها و اداره های دولتی نخواهید داشت.

جمع بندی

در نظر داشته باشید که برای تاسیس و ثبت این شرکتها در قالب واردات خودرو ها، سال 1402 قانونی تصویب شده است و شما می توانید با پیگیری از طریق سامانه آگاه ثبت، با خیالی راحت در این حوزه فعالیت کنید. اگر در تهیه مجوز ها، مدارک و پیگیری نیاز به یک تیم حقوقی با تجربه دارید، کافیست از طریق روش های ارتباطی با ما در تماس باشید. طی سریع ترین بازه زمانی شرکت خود را ثبت شده بدانید !

چطور می توان شرکت واردات خودرو در ایران ثبت کرد؟

برای ثبت این شرکتها کافیست اقدام به تهیه مدارک مورد نیاز، پیگیری شرایط، پرداخت هزینه ها و مواردی که در این مقاله بررسی شده است، نمایید.


چطور می توانم مشاوره رایگان ثبت شرکت دریافت کنم؟

برای این کار کافیست با سامانه آگاه ثبت در تماس باشید. مشاورین ما بصورت رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

دیدگاه های دیگران
مدیر سایت 2 سال پیش:

کاربر عزیز بدون محدودیت قیمت خودرو ها، میتوانید نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایید.

araash 2 سال پیش:

برای خودرو های بالای 6000 دلار هم میشه شرکت تاسیس کرد؟

مدیر سایت 2 سال پیش:

کاربر گرامی بله میشه. ثبت شرکت واردات خودرو در قالب شرکت سهامی و محدود امکانپذیر هست.

سعید 2 سال پیش:

سلام برای تاسیس شرکت واردات خودرو بصورت سهامی خاص هم میشه اقدام کرد؟

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…