ثبت شرکت در کیش

مراحل ثبت شرکت در کیش

شهر کیش به عنوان یک جزیره در مناطق آزاد ایران، یکی از پر طرفدار ترین محل های گردشگری و تفریحی برای مسافران ایرانی و خارجی می باشد که سالانه تعداد بسیار بالایی از توریست ها را در خود جای میدهد. برای ثبت شرکت در کیش افراد روش های مختلفی را پیشنهاد می کنند، اما این که کدام روش بهترین و سریع ترین نتیجه را به ما می دهد، موضوعی متفاوت است. به منظور تاسیس شرکت های تجاری در این جزیره جنوبی کشور ایران، نیاز به تهیه و فراهم آوردن مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه ها و اطلاع از شرایط و قوانینی که برای آن در نظر گرفته شده است، می باشد. موسسه حقوقی آگاه ثبت کلیه امور مربوط به ثبت برند و ثبت شرکت را برای شما در این شهر انجام می دهد. در ابتدا به بررسی مختصری از کلیت ماجرا بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

ثبت شرکت در کیش چیست؟

شرایط ثبت شرکت در کیش

همانطور که می دانید شرکت های تجاری را می توان در شهر ها یا کشور های مختلف به ثبت رساند و از مزیت های آن استفاده کرد. ثبت شرکت در کیش نیز به عنوان یکی از شهر های محبوب ایران، هر ساله تقاضای زیادی داشته و با رشد جاذبه های این منطقه، تعداد درخواست ها روز به روز بیشتر می شود. به اقداماتی که منجر به نهایی شدن و دریافت مجوز های لازم برای فعالیت یک شرکت در این شهر می شود، ثبت شرکت در کیش می گویند. این امر لازمه اطلاع از قوانین و مقررات و داشتن دانش حقوقی کافی می باشد که در این مقاله به موارد مورد نیاز اشاره می کنیم.

انوع شرکت های قابل ثبت در کیش

با توجه به تنوع شرکت هایی که می توان در این شهر ثبت کرد از جمله : ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، تضامنی، تعاونی، سهامی و … بسته به نوع فعالیت تجاری شما، باید یکی از آنها را انتخاب کرد. دو شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود، از پر طرفدار ترین و آسان ترین روش های ثبت شرکت در ایران می باشند که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. بصورت کلی مزیت های داشتن یک شرکت در ایران بسیار زیاد است و فقط کافیست با دانش و آگاهی کامل قدم در این مسیر بگذارید.

مزایای ثبت شرکت در کیش

ثبت شرکت در کیش چه مزیتی دارد

به دلیل منطقه آزاد بودن این شهر، مزیت های بسیار زیادی برای شرکت ها در نظر گرفته شده است که یکی از مهم ترین آنها معاف از پرداخت مالیات به مدت 20 سال می باشد. یعنی شرکت شما در هر حوزه اقتصادی که فعالیت کند، می تواند با در نظر گرفتن مالیات صفر به سود سازی و توسعه کسب و کار خود بپردازد. صادرات و واردات محصولات و خدمات، دریافت مواد اولیه از کشور هایی که مرز مشترک با ایران دارند با هزینه کم. دسترسی به آب های آزاد خلیج فارس و فعالیت در حوزه ترانزیت، ارتباط با کشور های عربی نظیر امارات، دبی، عمان و قطر. رفاه و موقعیت اقتصادی مناسب در کیش باعث شده است که بسیاری از موسسات حقوقی در این زمینه با یکدیگر رقابت داشته باشند و برای بررسی خدمات آگاه ثبت می توانید از طریق ارتباط با ما کلیه اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

مدت زمان ثبت شرکت در کیش

ثبت شرکت در کیش چقدر طول میکشد

برای بررسی زمان سر انجام رسیدن تاسیس شرکتهای تجاری در این شهر، باید تصمیم بگیرید که خودتان کلیه امور را پیگیری کنید یا آن را به یک وکیل یا موسسه حقوقی واگذار خواهید کرد. هر کدام از این روش ها زمان های خاص خود را داشته و به دلیل آگاهی و اطلاع بیشتر کارشناسان مسائل حقوقی، سرعت کار از طریق آنها بسیار بالا تر می باشد.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در کیش

به منظور تاسیس شرکت خود در این شهر بایستی مدارک ثبت شرکت را بصورت کامل تهیه کنید تا از نظر قانونی و در روند آن به مشکلی بر نخورید. این مدارک شامل اساس نامه شرکت که توسط سهامداران امضا شده باشد، صورت جلسه مجمع، اظهار نامه، مشخص کردن هیئت رئیسه، کپی مدارک شناسایی از سهامداران شامل شناسنامه و کارت ملی، دریافت مجوز های لازم و پرداخت هزینه های مورد نیاز می باشد.

جمع بندی

شهر کیش به دلیل امکانات رفاهی، اقتصادی و موقعیت جغرافیایی خود، محل مناسبی برای راه اندازی یک کسب و کار با ثبت شرکت می باشد. برای این کار می توانید از طریق قابلیت های ثبت شرکت آنلاین آگاه ثبت نیز استفاده کنید تا اگر در شهر های دیگر ایران ساکن هستید، در سریع ترین زمان به نتیجه برسید. همچنین آگاه ثبت با تهیه بهترین پلن های اقتصادی و ارزان قیمت، کلیه امور حقوقی را برای شما پیگیری خواهد کرد.

تفاوت ثبت شرکت در کیش با سایر شهر های ایران چیست؟

به دلیل عضویت در مناطق آزاد و شاه راه های ارتباطی با کشور های خارجی، امکانات بسیار زیادی در این شهر وجود دارد.

هزینه ثبت شرکت در کیش چقدر است؟

برای پرداخت هزینه و پیگیری نرخ دقیق، با کارشناسان ما در آگاه ثبت بصورت 24 ساعته می توانید در تماس باشید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

 

دیدگاه های دیگران
مجتبی 2 سال پیش:

سلام آیا شرکتی که در کیش که شامل قوانین معاف از مالیات هست ثبت شده میتواند در شهر تهران کار بگیرد و مالیات ندهد؟؟؟

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…