ثبت شرکت خدمات پستی

 

در این مقاله از وبلاگ آگاه ثبت می خواهیم در باره شرایط و نحوه ثبت شرکت خدمات پستی در ایران صحبت کرده و با ساده ترین روش آن آشنا شویم. ثبت شرکت در حوزه خدمات پستی نیاز به دریافت مجوز ها و اسناد خاص خود را داشته و برای هرکدام از این مراحل، مدارک، هزینه و قوانین خاصی در نظر گرفته شده است که پیش از اقدام باید با آنها آشنا باشید. سازمان تنظیم مقررات، وزارت ارتباطات، ستاد کشور از مهم ترین بخش هایی هستند که در هنگام دریافت مجوز های لازم برای ثبت شرکت در زمینه خدمات پستی با آن ها مواجه خواهید شد. یک راه آسان تر برای کسانی که حوصله و زمان پیگیری امور حقوقی از این قبیل را ندارند وجود دارد که در انتهای مقاله به آن می رسیم.

ثبت شرکت خدمات پستی چیست ؟

 

از قدیم بسیاری از مردم و کسب و کار ها برای ارسال و دریافت محصولات یا خدمات خود اقدام به ارتباط با اداره پست در شهر های مختلف می کردند و کلیه امور از این طریق بررسی می شد. رفته رفته با گسترش تکنولوژی و افزایش خدمات آنلاین، نیاز به ارسال خدمات پستی در کشور ایران افزایش پیدا کرد و بسیاری از شرکت ها قصد داشتند تا در این حوزه بصورت قانونی فعالیت کنند. ثبت شرکت خدمات پستی به پکیجی از اقدامات حقوقی گفته می شود که در نهایت شرکت شما می تواند بصورت کاملا رسمی و قانونی در کشور ایران فعالیت کند و از مزایای ثبت شرکت بهره مند شود.

مزایای ثبت شرکت خدمات پستی

 

هر شرکتی که در ایران ثبت می شود، مزایای منحصر به فرد خود را داشته و هیچ کسب و کاری را نمی توان یافت که بدون در نظر گرفتن مزیت های آن، آغاز به کار کند. برای شرکت هایی که در زمینه خدمات پستی فعالیت می کنند مزایای زیر را می توان به صورت کلی نام برد:

  • افزایش خدمات رسانی در زمینه پست
  • برند سازی
  • رشد کسب و کار و افزایش دایره فعالیت شرکت تجاری خود
  • افزایش درآمد
  • اعتماد سازی و همکاری با شرکت های بزرگ
  • ایجاد کسب و کار

هزینه ثبت شرکت ثبت خدمات پست

 

رای بررسی نرخ هزینه های موجود در هر سال، باید تعرفه های آن سال را با دقت بررسی کنید و نوع شرکتی که قصد دارید آن را تاسیس کنید را به خوبی بشناسید. برای بررسی دقیق قیمت و هزینه های ثبت شرکت می توانید از طریق تماس با آگاه ثبت، بصورت رایگان اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته قادر به پاسخ گویی به شما هستند.

انواع شرکت خدمات پستی

 

بصورت کلی ثبت شرکت با مسئولیت محدود، سهامی عام یا خاص، تضامنی، تعاونی، مختلط سهامی و غیر سهامی، گزینه های موجود برای تاسیس شرکتهای تجاری در ایران و اکثر کشور های خارجی هستند. برای فعالیت در زمینه خدمات پستی نیز یکی از بهترین نوع شرکت ها: مسئولیت محدود و سهامی می باشند. این دو نوع شرکت به دلیل سادگی و هزینه پایین ثبت، از محبوب ترین روش های ثبت شرکت در ایران هستند که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

دایره فعالیت خدمات پستی چیست؟

 

شاید برای شما جالب باشد که بسیاری از کسب و کار هایی که بدون آگاهی و از روی عدم شناخت کافی شروع به کار می کنند، در وسط کار با شکست های سنگین مالی، اقتصادی و اجتماعی مواجه می شوند. هدف از بحث این موضوع شناخت کافی و افزایش اطلاعات شما می باشد، چرا که اگر بدون دانش در زمینه کاری خود فعالیت کنید، حتما با شکست رو به رو خواهید شد. شرکتهای پستی باید مواردی مثل : دریافت صحیح و درست کالا از مشتری، حمل و نقل سالم و ایمن محصولات، و تحویل به مقصد را به عنوان شاه کلید های کار خود قرار بدهند. اگر در هر یک از این موارد با کم کاری رو به رو شوید، به سرعت جایگاه خود را به شرکت های دیگر و رقبای خود خواهید داد.

اهمیت بازاریابی در ثبت شرکت خدمات پستی

 

اگر جزو آن دسته افراد هستید که فکر می کنید پس از تاسیس شرکت تجاری خود، کار تمام است و از فردای آن روز شروع به کسب در آمد می کنید، اشتباه خواهید کرد. ثبت شرکت اولین قدم برای ورود به بازار های اقتصادی و تجاری در کشور ایران یا سایر کشور های دنیا می باشد. در اینجا می خواهیم به اهمیت واژه بازاریابی در این حوزه بپردازیم. از طریق روش های مختلف بازاریابی شما می توانید دایره فروش محصولات خود و کانال های کسب در آمد را افزایش دهید و از طریق آن خدمات و محصولات خود را ارائه دهید. در حوزه خدمات پستی نیز از طریق روش هایی مثل برند سازی، تبلیغات و … می توانید اسم شرکت خود را در میان مردم رواج دهید و باعث افزایش شناخت آنها شوید. در ادامه به مدارک مورد نیاز برای تاسیس این شرکت می پردازیم.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت خدمات پستی

 

  • دریافت مجوز های لازم مثل حمل و نقل
  • دریافت تائیدیه محل شرکت از نظر قانونی
  • مجوز های مربوط به گمرک
  • پروانه فعالیت بصورت قانونی در حوزه هوایی یا زمینی
  • پرداخت هزینه های مورد نیاز

ارتباط با پست جمهوری اسلامی ایران

یکی از نهاد هایی که برای دریافت مجوز باید به آن ها مراجعه کنید، پست ایران می باشد. برای پیگیری این امور ممکن است با چالش هایی مواجه شوید که بهتر است تا برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید. کلیه این امور را می توانید بصورت شخصی یا با واگذاری به موسسه حقوقی آگاه ثبت، انجام دهید که هر کدام شرایط خاص خود را دارا می باشد.

جمع بندی

ثبت شرکت خدمات پستی در ایران با هزینه های اقتصادی و ارزان و در مدت زمان کمی توسط موسسه حقوقی ما صورت می گیرد. در این مسیر باید به مواردی مثل : مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت شرکت ، شرایط و قوانین دریافت مجوز های لازم دقت کافی را داشته باشید و در طی این مسیر مشاوران ما بصورت کامل شما را از مراحل و قوانین آگاه می کنند. در این حوزه به ارسال و دریافت خدمات و کالاهای مردم، بیشترین توجه را داشته باشید تا کیفیت را فدای کمیت نکنید و کسب و کار خود را رونق دهید.

مجوز های لازم برای تاسیس این شرکت کدام اند؟

برای ثبت این نوع شرکتهای تجاری نیاز به دریافت پروانه و مجوز های لازم از : گمرک، پست به عنوان مهم ترین جواز های کسب اشاره می شود.

مدت زمانی که طول می کشد تا شرکت ما ثبت شود، چقدر است؟

برای تخمین و دریافت اطلاعات زمانی تاسیس شرکت تجاری می توانید همین حالا بصورت رایگان با ما در تماس باشید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…