ثبت شرکت آژانس هواپیمایی

طریقه ثبت شرکت آژانس هواپیمایی

شرکت آژانس هواپیمایی و ثبت آن در ایران یا خارج از کشور با هدف فعالیت در حوزه گردشگری، فروش بلیط و ارائه خدمات در حوزه سفرهای زیارتی و سیاحتی، یکی از پر در آمد ترین انواع ثبت شرکت می باشد. ثبت شرکت آژانس هواپیمایی نیاز به داشتن اطلاعاتی از جمله : قیمت ثبت آن، مدارک لازم، مزایا و شرایط کلی دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.

ازم است بیان کنیم که از قدیم سفر کردن یکی از فعالیت های بسیار محبوب و رایج در بین مردم بوده است که با گذشت زمان و ایجاد وسیله های نقلیه مانند هواپیما، علاقه و تمایل مردم به دلیل سرعت بالای آن بسیار بیشتر شده است. این شرکت می تواند در انواع ثبت شرکت سهامی خاص یا ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ایران بصورت قانونی اقدام به فعالیت کند.

برای ثبت شرکت کلیک کنید

آژانس هواپیمایی چیست؟

مدارک لازم ثبت شرکت آژانس هواپیمایی

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی همانطور که از نامش مشخص است، به اقداماتی گفته می شود که شما با انجام آن، مدارک و مجوز های لازم را دریافت کرده و پس از آن می توانید یک شرکت در حوزه فعالیت هایی مانند : رزرو و فروش بلیت هواپیما، روزر هتل، برگذاری تور های مسافرتی سیاحتی و زیارتی، ثبت نمایید.

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی می تواند به روش های مختلفی صورت بگیرد که می توانید همین حالا با مشاورین آگاه ثبت در ارتباط باشید تا به کلیه سوال های خود پاسخ دهید.

مجوز های لازم برای ثبت شرکت هواپیمایی

ثبت شرکت آژانس هواپیمایی چه مجوزهایی میخواهد

به منظور ثبت این نوع از شرکت ها مانند سایر موارد، مجوز هایی برای قانونی شدن فعالیتشان مورد نیاز می باشد. یکی از مهم ترین آنها مجوز بند الف می باشد که به توضیح آن می پردازیم که پس از دریافت آن می توان اقدام به ثبت شرکت کرد.

شرایط گرفتن مجوز بند الف

داشتن یک مکان مناسب برای شرکت هواپیمایی اولین و مهم ترین شرط برای دریافت مجوز نوع الف می باشد چرا که باید امکانات و خدماتی را فراهم کرده و از نظر استاندارد های محیطی شرایط لازم را در نظر بگیرید. یکی از شرایط آن مساحت و متراژ واحد می باشد که باید از نظر کاربرد در نوع تجاری یا اداری باشد تا بتوانید دفتر آژانس هواپیمایی خود را در آن تاسیس کنید.

برای ا طلاع از هزینه ثبت شرکت کلیک کنید

داشتن یک مدیر فنی با صلاحیت

تاسیس آژانس هواپیمایی

شاید برایتان سوال پیش بیاید که داشتن صلاحیت بر اساس چه فاکتور هایی می باشد، در همین ابتدا باید گفت به منظور ثبت شرکت های مختلف اعم از: سهامی خاص، با مسئولیت محدود، تضامنی و … بسته به نوع حقیقی یا حقوقی بودن آن، همیشه افراد باید صلاحیت های لازم را داشته باشند تا مجوز های مربوطه صادر شود. منظور از صلاحیت داشتن مدیر فنی موارد زیر می باشد:

  • شخص دارای تابعیت ایران بوده و دارای یکی از ادیان الهی باشد
  • ارائه کارت پایان خدمت نظام وظیفه
  • داشتن مدرک لیسانس
  • ارائه گواهی سوء پیشینه از پلیس +10
  • گواهی عدم اعتیاد
  • داشتن سه سال سابقه کاری مرتبط و حداقل 25 سال سن قانونی
  • مواردی می باشد که فرد را شامل صلاحیت ثبت آژانس هواپیمایی به عنوان مدیر فنی می کند.
  • تهیه اساس نامه برای دریافت مجوز الف

ارائه یک متن کامل و جامع از اساس نامه شرکت و ارسال آن برای سازمان هواپیمایی کشور، یکی دیگر از مراحل دریافت این مجوز می باشد. از طرفی دیگر باید کلیه مدارک و اسناد شرکت را بصورت کاملا شفاف و واضح مشخص کنید، مواردی مثل : نام شرکت، میزان سرمایه، افراد و … می باشد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق فرم تماس با ما یا ارتباط بصورت تلفنی با مشاوره رایگان کلیه مواردی که به آن نیاز دارید را دریافت نمایید.

جمع بندی

ثبت آژانس هواپیمایی با توجه به اهمیت سفر های هوایی در بین مردم تمامی کشور ها، یکی از اقدامات و روش های سرمایه گذاری می باشد که نیاز به طی کردن مراحل خود دارد. در این مقاله از آگاه ثبت قصد داشتیم تا با کلیه مواردی که هنگام ثبت شرکت آژانس هواپیمایی به آن نیاز دارید اشاره کنیم.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود، یکی از بهترین روش های ثبت آژانس هواپیمایی می باشد.

برای دریافت قیمت و میزان هزینه نسبی می توانید از طریق بخش تماس با ما به کلیه اطلاعات لازم برسید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…