Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » ثبت برند کیف

ثبت برند کیف

نحوه ثبت برند کیف

این روز ها تولید کیف در انواع مدل ها و با جنس های متفاوت و قابلیت های گوناگون به یکی از مشاغل بسیار پر سود تبدیل شده است که همواره مشتریان زیادی اقدام به خرید و تهیه این کیف ها می نمایند. از این رو ثبت برند کیف نیز رواج بیش تری نسبت به گذشته یافته و تولید کنندگان کیف نیاز دارند تا پیش از شروع به تولید انبوه و سپس عرضه محصولات خود در بازار اقدام به ثبت برند خود نمایند. از طرفی یکی دیگر از عواملی که باعث شده است تا این صنعت روز به روز پیشرفت کرده و به یک جریان پر سود و پر طرفدار در کشور تبدیل شود، گسترش خرید و فروش کیف ها به صورت آنلاین می باشد که یک تحولی بزرگ در بازار های مختلف و به ویژه بازار کیف ها ایجاد کرده است.

افزایش تولید کیف و نیاز به ثبت برند در ایران

با توجه به این که تنوع کیف های تولیدی در داخل کشور روز به روز در حال افزایش بوده و برند های تولیدی کیف فراوانی در انواع و اقسام گوناگون شکل گرفته است، ثبت برند انواع کیف ها هم طبیعتا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و باعث شده که تولیدی های زیادی متقاضی ثبت برند خود به عنوان یک برند رسمی و شناخته شده در بازار باشند. از این رو لازم است تا با ثبت برند محصولات تولیدی خود، آن ها را از سایر محصولات مشابه موجود در بازار متمایز کنید.

چرا لازم است تا برند کیف حتما ثبت شود؟

ثبت برند کیف در تهران

برای این که شما بتوانید در زمینه تولید، طراحی و دوخت کیف به موفقیت دست پیدا کرده و از این طریق به فروش های خوبی دست پیدا کنید، لازم است تا حتما روند قانونی این امر را به انجام برسانید تا کسب و کارتان را به یک جریان قانونی تبدیل نمایید. برای قانونی کردن کسب و کار خود یکی از مهم ترین گام ها، ثبت برند نمودن محصول شما می باشد. در سال های گذشته نیز کیف های تولید شده در داخل کشور با توجه به تنوع محصولات و کیفیت آن ها با استقبال بسیاری رو به رو شده است و همین امر نشان دهنده پر رونق بودن این بازار و کسب و کار آن می باشد که با ثبت برند محصولات تولیدی خود می توانید یک کار پر سود و قانونی را به انجام برسانید.

رقابت در حوزه خرید و فروش کیف و تثبیت در بازار با ثبت برند

با توجه به این که تولید کنندگان کیف ها در داخل کشور روز به روز در حال افزایش می باشند، رقابت در این زمینه هم یک رقابت تنگاتنگ محسوب می شود و لازم است تا محصولات تولید شده از کیفیت مناسب و ویژگی های قابل توجهی از لحاظ مشتریان برخوردار باشند تا بتوان در این رقابت به سهم خوبی از فروش دست پیدا کرد. از این طی نمودن روند ثبت برند کیف و تبلیغ موثر و پیوسته محصولات تولید شده می تواند تاثیر بسزایی در افزایش فروش و سود آوردی کسب و کار شما داشته باشد. در واقع یکی از عواملی که باعث می شود تبلیغات شما به عنوان یک تبلیغات موثر و کارآمد به شمار رود، اقدام به ثبت نام برند تولیدی شما می باشد.

ثبت برند کیف در سامانه آگاه ثبت بصورت قانونی و رسمی

 اگر این روند طی شده و برند کیف شما به صورت قانونی ثبت شود، نام تجاری کسب و کار شما مورد سو استفاده سایر افراد و تولیدی ها قرار نخواهد گرفت و از این نظر در کسب و کار خود به یک امنیت و آرامش خاطر دست پیدا خواهید کرد. ثبت برند کیف برای کسب و کار شما یک امر حیاتی و مهم می باشد؛ چه شما یک تولیدی عظیم کیف در اختیار داشته باشید و چه تولید کننده ای باشید که با نام برند خودتان اقدام به تولید کیف های دوخته شده خود در تعداد مشخصی نمایید.

در واقع با ثبت برند کیف های تولیدی تان، شما در واقع اقدام به حفاظت از منافع مادی و معنوی خود در برابر سایر عوامل خارجی می نمایید. اگر شما اقدام به ثبت برند خود به صورت قانونی نکرده و با این حال به کار و فعالیت خود در زمینه تولید کیف ادامه دهید، احتمال این که افراد و تولیدی های دیگر از اسم برند شما، طراحی ها، لوگوی برند شما و یا سایر مشخصات مربوط به کیف های تولید شما توسط شما استفاده کرده و آن ها را در کارهای خود به کار ببرند وجود دارد.

برای ثبت برند کیف چه مدارکی مورد نیاز است؟

هر روند قانونی برای انجام شدن نیاز به یک سری مدارک مشخص دارد تا بتواند روال خود را با موفقیت طی کند. لیست کامل مدارک ثبت برند را می توانید از این مقاله مطالعه کنید. با این حال  برای انجام شدن روند ثبت برند تجاری کیف توسط اشخاص حقیقی مدارک زیر مورد نیاز است:

  • وجود شناسنامه و کارت ملی
  • کارت بازرگانی جهت ثبت برند لاتین

 کپی مجوز فعالیت که می تواند پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت، جواز کسب، کارت بازرگانی و یا هر نوع گواهی فعالیت صادر شده از نهاد های قانونی است الزامی می باشد.

  • همچنین اشخاص حقوقی که قصد ثبت برند خود را دارند:
  • ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی
  • کارت بازرگانی به همراه کپی آن،
  • کپی روزنامه رسمی از آخرین تغییرات شرکت و کپی مجوز فعالیت که می تواند پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت، جواز کسب، کارت بازرگانی و یا هر نوع گواهی فعالیت صادر شده از نهاد های قانونی باشد مورد نیاز است.

برای ثبت برند کیف چه مراحلی باید طی شود؟

ثبت برند کیف بین المللی

حال که ضرورت انجام ثبت برند محصولات روشن شده است، لازم است تا اقدام به ثبت قانونی برند محصولات خود نمایید که از دو طریق می توانید برند محصولات تولیدی خود را به ثبت برسانید. روش اول آن است که این کار را از طریق سامانه هوشمند ثبت برند انجام دهید. در این روش می توانید با صرف کم ترین هزینه و بدون دردسر، تمامی مراحل ثبت برند خود را انجام داده و به راحتی برند خود را به ثبت قانونی و رسمی در آورید.

در روشی دیگر می توانید به وبسایت مرکز مالکیت معنوی مراجعه نموده و پس از طی کردن گام های مشخص، فرایند ثبت برند خود را به انجام برسانید. لازم است بدانید که این روش در مقایسه با راهی که پیش از این ذکر شد دردسر بیش تری را با خود به همراه داشته و زمان زیادی نیز طول خواهد کشید. در این روش باید ابتدا مشخصات مالک برند کیف تولیدی را تکمیل کرده و مدارکی که از شما خواسته شده است را در سایت آپلود نمایید. سپس اطلاعات و مدارک وارد شده را تایید کرده و هزینه ثبت برند را پرداخت نمایید.

در انتها یک شماره اظهار نامه برند و یک رمز به تلفن شما ارسال خواهد شد. اگر برند شما مورد تایید قرار گیرد، نسخه پایانی آن برای امضا کردن به شما فرستاده خواهد شد که نهایتا می بایست یک کپی برابر اصل آن را برای اداره مربوطه ارسال نمایید.

هزینه ثبت برند کیف در ایران

همیشه برای خرید یک محصول یا تهیه یک خدمات به جیب خود نگاه می کنیم و طبیعتا هزینه ثبت برند یا همان نشان تجاری در ایران و حتی سایر کشور های خارجی مثل: ترکیه، آلمان، دبی، امارات، قطر و… نیز از مواردیست که نیاز داریم در باره آن اطلاع داشته باشیم. برای یک علامت تجاری در حوزه کیف در ابتدا باید نوع برند را تعیین کنید که لاتین است یا خیر، در گام بعدی می توانید پس از طی کردن مراحلی مثل: استعلام برند و … از طریق تماس با کارشناسان ما در آگاه ثبت، اطلاعات قیمتی و هزینه ای را بدست بیاورید. ما با بهترین تعرفه ها و اقتصادی ترین هزینه ها کلیه امور مربوط به ثبت نشان تجاری را برای شما انجام خواهیم داد.

مشاوره رایگان ثبت برند آگاه ثبت

یکی از مهم ترین خدمات موسسه حقوقی ثبت شرکت و ثبت برند آگاه ثبت، ارائه مشاوره رایگان در حوزه ثبت برند می باشد. اگر می خواهید کیف های خود را با یک نشان تجاری اختصاصی به صورت قانونی به ثبت برسانید و مالکیت معنوی و حقوقی آن را حفظ کنید، می توانید از طریق مشاوره رایگان با وکلا و کارشناسان ما، اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

مدت زمان ثبت نشان تجاری

به دلیل نیاز به طی کردن مراحل اداری و حقوقی در سامانه ثبت برند و مراحلی مثل: چاپ آگهی در دو نوبت، بازه زمانی ثبت نشان تجاری ممکن است متغییر باشد. با این حال بستگی به نحوه پیگیری شما نیز دارد، به این صورت که اگر امور حقوقی خود را به یک وکیل یا سامانه مرتبط واگذار کنید، به دلیل تجربه بالا و نیروی کاری بیشتر، پیگیری مراحل شما سریع تر انجام خواهد شد.

جمع بندی

ثبت برند کیف  در ایران و کشور های خارجی، یکی از خدمات مهم آگاه ثبت می باشد و شما می توانید با بهترین قیمت و هزینه در سریع ترین زمان، امور حقوقی و ثبتی خود را با ما پیگیری کنید. توجه داشته باشید که صرفا یک برند نمی تواند باعث رشد کسب و کار شما شده و باید مواردی دیگر مثل: بازاریابی، رعایت کیفیت محصولات کیف، خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتری را در نظر داشته باشید تا بتوانید بصورت سالم و حرفه ای در فضای بازار، فعالیت کنید.

سوالات متداول

آیا ثبت برند کیف در خارج از ایران امکان پذیر است؟

بله شما می توانید با ثبت برند لاتین، محصولات خود مثل: کیف را بصورت رسمی با یک علامت تجاری ثبت کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

هزینه ثبت برند کیف در ایران چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه های مورد نیاز برای ثبت نشان تجاری، با کارشناسان ما در آگاه ثبت در تماس باشید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *