Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » ثبت برند چرم

ثبت برند چرم

طریقه ثبت برند چرم

ثبت برند- چرم یا علامت تجاری، در کشور ایران به دلیل محبوبیت اجناس چرم، بسیار رونق داشته و سالانه افراد زیادی به این سمت قدم می گذارند تا کسب و کار خود را داشته باشند. با ثبت نشان تجاری در حوزه چرم ( کیف، کفش، لباس و …) می توانید علامت تجاری خود را در کشور ایران و در سطحی بالاتر، سایر کشور های دنیا مطرح کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

مدارک مورد نیاز، هزینه و شرایط لازم برای این کار، در این مقاله از وبلاگ آگاه ثبت بررسی شده است و می توانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. امروزه بسیاری از افراد پس از تاسیس شرکت تجاری خود، به دلیل نیاز به یک علامت تجاری منحصر به فرد باید این مسیر را طی کرده تا از رقبای خود عقب نماند. آگاه ثبت با تجربه ثبت هزاران برند در ایران و خارج از کشور، می تواند در زمینه چرم، راهنمای مناسبی از مراحل ابتدایی تا آخر برای شما باشد.

انواع برند چرم برای ثبت

ثبت برند چرم کیف

بسیاری از برند های مطرح و معروف که حتما نام آنها را شنیده اید، از ابتدای فعالیت خود با یک نشان تجاری شروع به کار کردند و روز به روز به دلیل تلاش و توسعه کیفیت محصولات خود، معروف و مطرح شدند. برند هایی مثل : چرم مشهد، مارال، نوین، از معروف ترین آنها می باشند که مدت هاست ثبت شده اند. در این زمینه می توان در حوزه های زیر فعالیت کرد:

  • ثبت برند چرم کیف و کفش
  • ثبت برند چرم لباس و پوشاک
  • ثبت برند چرم لوازم جانبی ( کیف پول و ..)

مزایای ثبت برند چرم

شاید بسیاری از افراد و تجاری که قصد ثبت برند چرم را دارند، پیش از هر اقدامی به مزایای آن فکر کرده باشند و سپس پا در این مسیر گذاشته باشند. با ثبت نشان تجاری در این زمینه، می توان در حوزه کیف و کفش و لوازم مختلفی که می توان از چرم آنها را ساخت، بصورت جدی و قانونی فعالیت کرد. با اندکی تبلیغات و افزایش رضایت مشتریان، می توانید فروش محصولات و خدمات خود را افزایش داده و برند سازی کنید. همه اینها در صورت داشتن یک برند زیبا و معتبر، فراهم می شود.

مراحل ثبت برند چرم در ایران

چگونه ثبت برند چرم کنیم

بهتر است به سراغ اصل مطلب رفته و شما را با مراحل و شرایط ثبت نشان تجاری در حوزه چرم آشنا کنیم. همانطور که می دانید برندی که قصد ثبت کردن آن را بصورت آنلاین یا حضوری دارید، پیش از هر کاری باید یک نام مناسب و خاص داشته باشد. پس بهتر است تا با اصول انتخاب اسم برند آشنا باشید و نامی را انتخاب کنید که از پیش انتخاب نشده باشد و از شرایط آن آکاه باشید. به این منظور می توانید به صفحه ثبت برند آگاه ثبت مراجعه کنید.

شرایط انتخاب اسم برند مناسب

به صورت خلاصه باید در نظر داشته باشید که نامی که انتخاب می کنید، شامل اسم افراد خاص یک کشور، نام کشور های مختلف، شهر یا استانی نباشد. از طرف دیگر باید برندی که قصد نام گذاری دارید، از قبل توسط کسی ثبت نشده باشد که برای ایجاد تنوع، می توانید از زبان انگلیسی نیز استفاده کنید. استعلام برند ، قابلیتیست که آگاه ثبت برای شما عزیزان فراهم کرده است و می توانید بدون اتلاف وقت از آن استفاده کنید.

تهیه و جمع آوری مدارک لازم برای ثبت نشان تجاری چرم

ثبت برند چرم چه مدارکی لازم دارد

در گام بعدی باید مدارک مورد نیاز را بصورت کامل و با دقت بالا فراهم کنید تا در سریع ترین زمان، مراحل قانونی و حقوقی را پیگیری نمایید. در این مرحله حضور کارشناسان حقوقی آگاه ثبت می تواند به شما کمک شایانی کرده و در رسیدن به هدف خود، بسیار تاثیر گذار باشد. این مدارک با ارسال به سازمان ثبت شرکت ها، مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و در صورت داشتن نقص و کاستی، مدارک شما برگشت خواهد خورد.

انتشار آگهی در روزنامه رسمی کشور

اگر مراحل بالا را با دقت و تمرکز کافی پیگیری نمایید، در نهایت با موافقت سازمان ثبت شرکتها مواجه خواهید شد. در این مرحله می توانید در روزنامه های رسمی کشور مثل: روزنامه کثیر الانتشار، یک اگهی رسمی منتشر کنید و برند چرم خود را ثبت نمایید. به منظور پیگیری مراحل بالا بهتر است مدارک زیر را به دقت تهیه و جمع آوری کنید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند چرم در ایران

هر نشان تجاری که قصد ثبت شدن در کشور ایران را داشته باشد، نیاز مند ارائه مدارک خاص خود، بسته به حوزه کاری و فعالیتش دارد. از این رو مدارک و شرایط زیر برای ثبت برند چرم باید فراهم باشد.

  • نشان تجاری یا برند فقط توسط یک فرد حقیقی قابل مالکیت می باشد.
  • انتخاب یک لوگوی مناسب و مرتبط با حوزه کاری خود
  • تهیه اظهارنامه – 2 نسخه
  • ارائه روزنامه ثبت شرکت
  • اصل کارت ملی اعضای اصلی شرکت ( دارای حق امضا)
  • مدارک شناسایی شامل: کارت ملی و شناسنامه

برای مطالعه مدارک ثبت برند، بصورت تخصصی و کامل می توانید از این مقاله استفاده نمایید.

ارتباط ما مشاوران آگاه ثبت برای ثبت نشان تجاری چرم

به منظور این کار می توانید از طریق فرم درج شده در صفحه ثبت برند، اطلاعات و شماره تماس خود را گذاشته تا مشاوران ما با شما تماس گرفته و بصورت کاملا رایگان، راهنمای شما باشند. از این طریق می توانید کلیه سوالات و ابهام هایی که در حوزه ثبت برند چرم، دارید را برطرف نمایید و با ذهنی کاملا باز در این مسیر قدم بگذارید.

هزینه ثبت برند چرم

ثبت برند چرم چقدر هزینه دارد

هزینه ثبت برند ، امروزه به عنوان یکی از داغ ترین مباحثی که در حوزه کسب و کار های فعال وجود دارد، شناخته می شود. نشان تجاری چرم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بهتر است تا با هزینه وقیمت ثبت برند آشنا باشید.

بصورت کلی هزینه این مورد، امری نسبی می باشد و قیمت دقیقی برای آن وجود ندارد، با این حال باید در نظر داشته باشید که نوع برندی که قصد ثبت دارید از گروه حقوقی بوده یا حقیقی. تعداد طبقه های برند چرم را باید بررسی کنید و در گام آخر آگهی مورد نظر شما که قصد انتشار در روزنامه رسمی کشور را دارد، شامل هزینه می باشد که هر ساله قیمت آن متغییر است.

جمع بندی

ثبت برند چرم در ایران، توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت امکان پذیر می باشد و می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و تکمیلی، با ایمیل، شماره تلفن یا از طریق فرم های درج شده، با ما در ارتباط باشید و بصورت رایگان از شرایط، مدارک و هزینه ها، اطلاعات کافی را بدست بیاورید.

مشخصات یک برند مناسب برای حوزه چرم چیست؟

باید شرایط انتخاب اسم برند از جمله : خاص و یکتا بودن، پیروی از ضوابط و مقررات را در نظر بگیرید.

هزینه و مدت زمان ثبت برند چرم چقدر است؟

از نظر زمانی بازه ای بین 2 الی 3 ماه، ممکن است طول کشیده و قیمت آن نیز بر اساس پارامتر های متغیر، متفاوت می باشد که می توانید با ما در ارتباط باشید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


جهت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *