Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » شرایط و نحوه ثبت برند پارکت و لمینت

شرایط و نحوه ثبت برند پارکت و لمینت

 

دکوراسیون داخلی امروزه اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و همین مسئله باعث شده تا برندها و شرکت های گوناگونی در حوزه دکوراسیون داخلی فعالیت کنند. یکی از طبقه بندی هایی که امروزه شرکت های مختلفی در آن حضور دارند، حوزه طراحی، تولید و عرضه پارکت و لمینت است. بسیاری از برندهای فعال در حوزه تولید و عرضه پارکت و لمینت این سوال بسیار مهم را مطرح می کنند که به منظور ثبت برند در این طبقه بندی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم و شرایط ثبت برند پارکت و لمینت چیست؟

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به این مسئله بسیار مهم نگاهی انداخته و در رابطه با آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا به بررسی این مسئله بپردازیم.

مدارک لازم برای ثبت برند پارکت و لمینت

منظور از ثبت شرکت دارویی

اگر قصد دارید تا در حوزه پارکت و لمینت اقدام به ثبت برند کرده و به صورت رسمی و قانونی در این حوزه فعالیت کنید، باید به این مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید که به منظور طی کردن مراحل ثبت برند باید مدارک ثبت برند را به دقت  جمع آوری کرده و به مراجع مربوطه ارائه دهید.

در همین راستا اگر بخواهیم شما را با مدارک مورد نیاز به منظور ثبت برند پارکت و لمینت آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مدارک لازم ثبت پارکت و لمینت برای اشخاص حقیقی

مجوز ثبت شرکت دارویی

اگر به عنوان شخص حقیقی قصد دارید تا اقدام به ثبت برند پارکت و لمینت کنید، لازم است تا مدارک گوناگونی را جمع آوری کرده و این مدارک را ارائه دهید. مدارکی به منظور طی کردن مراحل ثبت برند باید آن ها را ارائه دهید شامل موارد زیر می شوند:

  • تصویر مدارک شناسایی فرد متقاضی شامل شناسنامه و کارت ملی
  • گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی
  • ارائه مجوزهای مربوط به فعالیت در حوزه پارکت و لمینت نظیر جواز کسب یا جواز تاسیس یا ای نماد یا هر پروانه فعالیت
  • کارت بازرگانی در صورتی که برند مورد نظر شما لاتین باشد

اگر این مدارک را به صورت جمع آوری نکرده اید و یا آن را ارائه ندهید، کل فرآیند ثبت برند شما با مشکل مواجه خواهد شد.

مدارک لازم ثبت برند پارکت و لمینت برای اشخاص حقوقی

اعتبار ثبت شرکت دارویی

اگر قصد دارید تا به عنوان یک شخص حقوقی اقدام به ثبت برند پارکت و لمینت کرده و در این طبقه بندی فعالیت کنید، لازم است تا مدارک زیر را جمع آوری کرده و آن ها را به مرجع مربوطه ارائه دهید:

  • تصویر مدارک شناسایی مدیرعامل شامل شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه آگهی تاسیس شرکت
  • کارت بازرگانی در صورتی که برند مورد نظر شما لاتین باشد
  • اگر وکیل و نماینده رسمی شرکت مراحل مربوط به ثبت علامت تجاری را انجام می دهد، لازم است تا مدارک نماینده قانونی نیز تهیه و ارائه شود.

توجه به این موارد به شما کمک می کند تا با سرعت بسیار زیادی بتوانید مراحل ثبت برند خود را طی کرده و در مدت زمان کوتاهی به هدف خود دست پیدا کنید.

مراحل ثبت برند پارکت و لمینت

انواع ثبت شرکت دارویی چیست

در حالی که شما را با مدارک مورد نیاز به منظور ثبت برند پارکت و لمینت آشنا کردیم، ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما مطرح شود که مراحل انجام این فرآیند چیست و چگونه می توان اقدام به ثبت برند در این طبقه بندی کرد:

  1. انتخاب نام برند و علامت تجاری

در اولین قدم شما باید اقدام به انتخاب نام برای برند خود کنید. این برند همان نامی است که شما قرار است تا سال ها با آن فعالیت کرده و بین مشتریان و در بازار با این اسم شناخته شوید. به همین دلیل لازم است تا نامی را انتخاب کنید برخلاف قوانین نباشد و از نظر بازاریابی نیز نام مناسبی محسوب شود.

  1. استعلام از امکان ثبت برند

در گام بعدی شما باید برند و لوگو یا هر علامت تجاری که قصد ثبت آن را دارید بررسی کنید که آیا امکان ثبت آن وجود دارد یا خیر.

  1. تکمیل مدارک لازم

پس از انتخاب نام و استعلام از امکان ثبت برند، لازم است تا مدارک لازم جهت ثبت برند را جمع آوری کنید. انجام این فرآیند به شما کمک می کند تا در طی مراحل ثبت برند با مشکل خاصی مواجه نشوید.

  1. ثبت اظهار نامه علامت تجاری

پس از تکمیل مدارک باید در وب سایت مرکز مالکیت معنوی ثبت نام کرده و به منظور تایید حساب، باید گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی اخذ کنید. بعد از فرآیند ثبت اظهار نامه شما باید مدارک را در سامانه بارگذاری کنید. پس از 15 روز جواب درخواست شما داده خواهد شد.

شما با طی کردن این مراحل قادر خواهید بود تا برند خود را در طبقه بندی پارکت و لمینت به ثبت رسانده و در این فضا به صورت رسمی و قانونی فعالیت کنید.

ثبت برند پارکت و لمینت در سریع ترین زمان ممکن

فرق ثبت شرکتهای دارویی

با توجه به طولانی بودن فرآیندهای مربوط به ثبت برند پارکت و لمینت، سریع ترین روش به منظور رسیدن به این هدف چیست و چگونه می توان در مدت زمان کوتاهی برند پارکت و لمینت را به ثبت رساند.

اگر بخواهیم به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم باید گفت که به منظور طی کردن این مراحل در سریع ترین زمان ممکن می توانید به سراغ موسسات حقوقی بروید که در حوزه ثبت برند فعالیت می کنند. این موسسات حقوقی همواره در تلاش هستند تا اقدام به ارائه خدمات به شرکت ها و کسب و کارها کنند.

افرادی که وقت کافی به منظور طی کردن مراحل مربوط به ثبت برند را ندارند، می توانند از این موسسات حقوقی کمک گرفته و به سریع ترین شکل ممکن و در کمترین زمان برند خود را به ثبت برسانند.

موضوع مهم این است که این موسسات حقوقی با داشتن نیروهای خبره و متخصص می توانند به سریع ترین شکل ممکن مراحل مربوط به ثبت پارکت و لمینت را طی کرده و این امکان را برای شما وجود بیاورند تا شرکت خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید.

پیشنهاد ما این است که اگر وقت کافی برای طی کردن مراحل ثبت علائم تجاری در حوزه پارکت را ندارید، با پرداخت هزینه ثبت برند، این فرآیند را به افراد خبره و متخصص در سامانه آگاه سپرده و شاهد به ثبت رسیدن برند خود در حوزه پارکت و لمینت در کمترین زمان ممکن باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *