ثبت برند ماسک

ثبت برند ماسک در تهران

قطعا خیلی از افراد را دیده اید که در زمان خرید محصول مورد نظر خیلی به برند آن محصول توجه می کنند و خیلی از مواقع اگر آن محصول مورد نظر از برند دلخواهشان  نباشد از خرید آن صرف نظر می کنند. خب پس چرا شما برند ماسک خود را نداشته باشید؟ داشتن برند یکی از ضروری  ترین کار هایی است که شما  در صورت فعالیت در حوزه ماسک، باید انجام بدهید. دقت کنید که محصول شما هر چه قدر هم کیفیت داشته باشد تا به ثبت نرسد و افراد ان را نشناسند به درد نمی خورد.

زیرا افراد زمانی که شما برند نداشته باشید شما را نمی شناسند که پیگیر محصولتان باشد و اگر کسی به طور اتفاقی با یکی از محصولات شما آشنا شود از آن جایی که برندی ندارید احتمال پیدا کردن مجدد آن محصول خیلی کم است. علاوه بر این اگر برند ماسک خود را ثبت نکنید افراد خیلی کمی به شما اعتماد می کنند. لازم به ذکر است که هر چه مشتری ها بیش تر به شما اعتماد کنند شما به سود بیش تر می رسید. اگر هم چنان درباره ثبت برند ماسک خود مردد هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره ی مزیت های این کار بیش تر با یک دیگر صحبت کنیم.

مزایای ثبت برند ماسک در ایران

آموزش ثبت برند ماسک

قطعا بعد از مطالعه ی این بخش تردیدتان از بین می رود. خب در بخش قبل یک سری توضیح در این مورد دادیم که با ثبت برند مشتری های بیش تری به شما اعتماد می کنند. زمانی که شما برند ماسک خود را ثبت می کنید دائم به دنبال این هستید که نام خود را بالا بکشید و با کیفیت ترین ماسک را به بازار ارائه بدهید. زیرا دیگر نام شما در زیر محصول ذکر می شود و بعد از آن نام شما در کنار بهترین های این کار می آید، پس این پیشرفت چشم گیر از دیگر مزیت های ثبت برند ماسک است.

نحوه ثبت برند ماسک

شایان ذکر است که شما بعد از ثبت شرکت می توانید اعطای نمایندگی داشته باشید و به این شکل محصول خود را به افراد بیش تری بفروشید. نکته ی حائز اهمیتی که بعد از ثبت برند ماسک وجود دارد این است که شما می توانید از بانک وام بگیرید و یا این که در مناقصه های مختلف شرکت کنید. حق انتقال شرکت و هم چنین بهره مندی از حمایت قانون در مقابل افراد سود جو و افرادی که قصد فروش محصولات شما را با نام خود دارند از دیگر مزیت های ثبت برند است.

مراحل ثبت برند ماسک

سایت ثبت برند ماسک

اولین مرحله برای ثبت برند ماسک انتخاب نام است. در بخش بعد یک توضیح در این باره خواهیم داد. بعد از این که نام و یا نام هایی را برای برند خود انتخاب کردید بهتر است از آن نام استعلام کنید که می توانید از صفحه استعلام برند آگاه ثبت استفاده کنید. این کار باعث می شود تا متوجه شوید که آیا قبلا برندی با این نام به ثبت رسیده است یا خیر. زیرا اگر یک برند با این نام وجود داشته باشد نام مورد نظر شما رد می شود. بعد از آن باید مدارک خود را آماده کنید.  لازم است بدانید که این مدارک در گرو دو چیز هستند.

  • اشخاص حقیقی
  • اشخاص حقوقی

مدارک ثبت برند ماسک

ثبت برند ماسک چه مدارکی لازم دارد

همانطور که در صفحه  مدارک ثبت برند درباره این موضوعات کامل توضیح داده شده، مدارکی که برای افراد حقیقی است با افراد حقوقی فرق می کند. برای افراد  حقیقی تنها کافی است که کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی فرد و هم چنین کپی برابر با اصل از جواز کسب را تحویل بدهید اما برای افراد حقوقی باید از تمام اعضای شرکت که حق امضا در شرکت دارند کپی برابر اصل از شناسنامه و کارت ملی تهیه کنید،  یک کپی برابر با اصل از جواز کسب، کپی برابر اصل از روزنامه رسمی که ثبت برند ماسک در آن روزنامه آگهی شده است و هم چنین کپی روزنامه رسمی که تغییرات شرکت در آن ثبت شده است.  نکته ای که در هر دوی آن ها مشترک است این است که اگر برند مد نظر لاتین است یک کپی برابر با اصل از تصویر آن تهیه کنید.

اظهارنامه ثبت برند ماسک

بعد از این که مدارک را آماده کردید نوبت به ثبت اظهار نامه می رسد و بعد از آن نیز باید هزینه ی آن را پرداخت کنید می توانید این کار را از طریق سایت اداره ی ثبت انجام بدهید.  بعد از این‌ که تمام مراحل را انجام دادید و نام‌ منتخب شما در اداره تایید شد نام تایید شده به روزنامه رسمی ارسال می شود‌ البته باید خدمتتان عرض کنیم که این مرحله نیز هزینه بر است. شما می توانید از زمانی که به فکر ثبت برند ماسک افتادید با مشاور های ما صحبت کنید تا آن ها کار رل از همان ابتدا تحویل بگیرند و زمانی که کار کامل انجام شد کار را به شما تحویل بدهند و شما دیگر هیچ کدام از این مراحل را نداشته باشید.  اگر می خواهید بیش تر درباره شرایط کار ما و هم چنین هزینه ی آن بدانید می توانید با کارشناس های ما صحبت کنید تا آن ها ریز هزینه ها را به شما بگویند و بیش تر شما را راهنمایی کنند.

هزینه ثبت برند ماسک

هزینه ثبت برند و علائم تجاری ماسک بستگی به تعداد طبقات برند انتخابی شما و عوامی مثل: حقیقی یا حقوقی بودن، چاپ آگهی، برند لاتین یا فارسی، بین المللی بودن یا داخلی و عوامل مختلفی دارد. برای اطلاع از هزینه ثبت برند می توانید با کارشناسان ما در موسسه ثبت برند و ثبت شرکت آگاه ثبت تماس بگیرید.

نکات آخر در رابطه با ثبت برند ماسک

نکته ای که قرار است در این بخش به آن بپردازیم نکاتی درباره انتخاب اسم شرکت است. البته اگر کار را به ما بسپارید مشاورین ما این کار با تخصص کامل برای شما انجام می دهند اما بهتر است چند نکته در این باره بدانید.

  1. نامی که انتخاب می کنید به گونه ای باشد که در ذهن ها بماند.
  2. این نام نباید به نام های به ثبت رسیده نزدیک باشد زیرا اداره ی ثبت آن را قبول نمی کند.
  3. نام منتخب باید با رعایت شئونات اسلامی انتخاب شود .
  4. شما نمی توانید از مام افراد مشهور برای ثبت برند خود استفاده کنید.
  5. اگر بخواهید فقط از اعداد برای برند خود استفاده کنید بدون شک آن نام رد می شود ‌.

اصلا نگران نباشید ما از لحظه ی صفر کار یعنی انتخاب نام تا قسمت نهایی کار یعنی تحویل کار با شما همراه هستیم و شما را تنها نمی گذاریم.

سوالات متداول

آیا برند ماسک در خارج از ایران قابل ثبت است؟

شما با قابلیت ثبت برند بین المللی می توانید برای محصولات ماسک خود، یک علامت تجاری منحصر به فرد انتخاب کنید.

مدت زمان ثبت برند ماسک در ایران چقدر است؟

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت برند می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا از مراحل و شرایط شما را آگاه کنند.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…