ثبت برند شکلات

طریقه ثبت برند شکلات

شکلات و حوزه خوراکی، همیشه از پر طرفدارترین حوزه های کاری بوده است که افراد بسیاری به آن علاقه نشان داده اند. ثبت برند شکلات، با توجه به محبوبیت و تنوع بالایی که محصولات آن دارد، می توانید باعث افزایش درآمد و حفظ حقوق معنوی و مالکیت برند شما شود. در این مقاله از آگاه ثبت قصد داریم به آموزش ثبت علامت تجاری در حوزه شکلات بپردازیم و موارد مهمی مثل: مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت برند، مدت زمان، سریع ترین و بهترین روش برای ثبت نشان تجاری یا برند را بررسی کنیم. آگاه ثبت با سابقه ثبت صد ها برند در زمینه مواد خوراکی از جمله شکلات، می تواند راهنما و مرجع مناسبی برای شما باشد. با خواندن این مقاله، به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده خواهد شد، با این حال اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، در هر لحظه از شبانه روز از طریق راه های ارتباطی می توانید بصورت رایگان با ما در ارتباط باشید.

اهمیت شکلات و ثبت برند

ثبت آنلاین برند شکلات

پیش از بررسی به موضوعات مهمی مثل مدارک ثبت برند ، مزایا و شرایط ثبت برند شکلات، باید در نظر داشت که این خوراکی جزو محبوب ترین خوراکی های سطح دنیا شناخته می شود. شکلات در بسیاری از نوشیدنی ها و مواد غذایی به عنوان مواد اولیه شناخته می شود و در انواع مختلفی در سر تا سر دنیا به فروش می رسد. پس تا اینجا متوجه شدیم که ارزش و اهمیت ثبت برند شکلات در چه میزانی می باشد. حال زمانی که شما نشان تجاری خود را ثبت کنید، می توانید از حقوق معنوی و حق مالکیت برند خود دفاع کرده و محصولات خود را در سر تا سر کشور ایران یا سایر کشور های دنیا، عرضه کنید. با رعایت اصول بازاریابی و استاندارد در زمینه تولید و فروش شکلات، می توانید به عنوان یکی از معتبر ترین برند های داخلی یا خارجی شناخته شوید.

ثبت برند شکلات برای افراد حقیقی و حقوقی

ثبت برند شکلات حقوقی

به منظور ثبت علامت تجاری در این زمینه، کلیه افراد حقیقی و حقوقی می توانند با گذراندن مراحل مورد نیاز، به هدف خود دست پیدا کنند. یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام ثبت نشان تجاری شکلات مورد نیاز است، تکمیل بودن مدارک شما می باشد و باید در نظر داشته باشید، مدارک افراد حقوقی با حقیقی اندکی دارای تفاوت می باشند. در ادامه به معرفی مدارک مورد نیاز برای ثبت برند شکلات می پردازیم تا بدون مشکل و کم و کاستی بتوانید در سریع ترین زمان به هدف خود برسید. اما پیش از آن بهتر است تا با شرایط انتخاب نام برند آشنا شوید. زیرا هر برندی با هر مشخصات و اسمی قابل تائید نمی باشد و ممکن است در روال کاری به مشکل قانونی بخورید.

نکات مهم در انتخاب اسم ثبت برند شکلات

ثبت نام برند شکلات

از مهم ترین مواردی که هنگام ثبت برند باید به آن توجه داشته باشید، عدم تکراری بودن اسم آن می باشد. به منظور جلوگیری از این اتفاق، موسسه حقوقی آگاه ثبت در بخش استعلام برند می تواند کلیه برند هایی که از قبل ثبت شده اند را به شما اطلاع دهد تا در اسرع وقت بتوانید به مرحله بعدی بروید. مورد بعدی انتخاب نامی مناسب با قوانین و مقررات موجود است که در بخش قوانین ثبت برند می توانید جزئیات آن را بررسی کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند شکلات

ثبت برند شکلات چه مدارکی لازم دارد

  1. افراد حقیقی مثل من و شما، برای ثبت نشان تجاری در زمینه شکلات باید مدارک زیر را تهیه کنند.
  2. ارائه کارت ملی به همراه شناسنامه شما
  3. تکمیل آدرس و مشخصات محل سکونت به همراه کد پستی با یک آدرس ایمیل
  4. اظهارنامه
  5. تهیه تصاویر از برند و مشخصات آن – در ابعاد 10 سانتی متر در 10 سانتی متر
  6. تهیه تصاویر از برند از 6 زاویه مختلف در صورت 3 بعدی بودن آن
  7. ارائه کلیه مجوز های قانونی برای فعالیت مثل: جواز کسب، تاسیس، پروانه بهره برداری و…
  8. مشخص کردن حوزه فعالیت ( شکلات )
  9. تهیه فیش های واریزی برای هزینه های پرداخت شده

مزایای ثبت برند شکلات در ایران

با داشتن یک علامت یا نشان تجاری در این زمینه، می توانید بصورت کامل از حقوق برند خود دفاع کرده و محصولاتی با ظاهر، کیفیت و مشخصاتی مختص به خودتان، روانه بازار کنید. داشتن یک نشان تجاری باعث افزایش اعتماد مشتریان به محصولات شما شده و با ارائه کیفیت بالا در شکلات های خود می توانید بخش عمده ای از فروش بازار را به دست بگیرید. برای راهنمایی بیشتر در این باره می توانید با مشاوران ما در آگاه ثبت در تماس باشید.

هزینه ثبت برند شکلات

ثبت برند شکلات چقدر هزینه دارد

به منظور محاسبه تعرفه ها و هزینه ثبت برند شکلات، می توانید در 24 ساعت از شبانه روز، از طریق راه های ارتباطی ( تلفن، ایمیل، درج کامنت و تکمیل فرم های وب سایت آگاه ثبت) با ما در تماس باشید. آگاه ثبت با محاسبه قیمت ها بر اساس بهترین نرخ و اقتصادی ترین روش، سعی بر کاهش هزینه ها در این امر دارد.

جمع بندی

ثبت برند شکلات در ایران و بسیاری از نقاط دنیا به منظور حفظ ارزش مادی و معنوی محصولات انجام می شود. این فرآیند را می توان بصورت شخصی یا با استفاده از وکلای موسسه حقوقی آگاه ثبت، با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان انجام داد. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را داشته که در نهایت تصمیم گیرنده شما می باشید. برای ثبت برند شکلات به مدارک مورد نیاز، قوانین ثبت برند، هزینه و تعرفه های موجود دقت کنید تا با دستی پر و آگاهی بالا قدم در این راستا بر دارید.

تعرفه ثبت برند شکلات چقدر است؟

برای محاسبه نرخ دقیق و هزینه نشان تجاری در زمینه شکلات می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

آیا می توان یک برند شکلات را فروخت؟

یکی از مزایای ثبت برند، ارتقا و پیشرفت آن و در نهایت فروش با یک قیمت مناسب می باشد. که در این حوزه نیز می توان از آن استفاده کرد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


جهت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…