ثبت برند شامپو

نحوه ثبت برند شامپو

پیش از معرفی ثبت برند شامپو در این مقاله از وبلاگ آگاه ثبت باید در نظر داشت، محصولات زیادی وجود دارند که حتما باید ثبت شوند و بدون ثبت برند اجازه ی فعالیت ندارند. قطعا اگر شرکت هایی هم چون لوازم بهداشتی و آرایشی،  دارو ها ، مواد خوراکی و غیره ثبت نشوند نمی توان بر روی کیفیت آن ها نظارت کرد. البته به غیر از این مباحث ما قرار است درباره مزیت هایی که ثبت برند برای صاحب و یا صاحبان شرکت دارد صحبت کنیم و به شما بگوئیم که این کار چه مراحلی داشته و شما باید از چه طریقی برند خود را ثبت کنید.

درباره ثبت برند شامپو باید به شما بگوئیم که هیچ‌ کسی حاضر نیست شامپویی که دارای اسم و رسم نیست را انتخاب کند و یا آن را به دیگری معرفی کند. زمانی که شما برند خود را ثبت کنید تمام تلاش خود را می کنید تا نام شرکت خود را بالا ببرید پس توجه می کنید که از بهترین متریال استفاده کنید و با بهترین فرمول شامپوی خود را بسازید. این تلاش برای بالا بردن نام برند باعث می شود تا شما بهترین شامپو را به مشتری تحویل بدهید و این گونه نام شما در رده ی بهترین ها در این زمینه دیده می شود.

مزیت ثبت برند شامپو

سایت ثبت برند شامپو

ثبت برند شامپو مزیت های بیشماری دارد که ما تنها وقت داریم به تعداد محدودی از آن ها بپردازیم.  اولین مزیتی که ثبت برند دارد این است که شما تحت حمایت قانون هستید و دیگر هیچ شرکتی نمی تواند محصول شما را با نام خود به فروش برساند و یا این که افراد سود جو از نام شما استفاده کنند. بعد از این که برند خود را به ثبت برسانید آن وقت همان برند چند میلیون ارزش دارد و شما می توانید آن را به دیگری واگذار کنید و یا این که آن را به شرکت دیگری بدهید و طبق قرار داد از آن ها پول دریافت کنید.

مشتری ها بیش تر به شما بیش تر از رقیب های بدون برند اعتماد می کنند. لازم به ذکر است که با ثبت برند شامپو شما می توانید در سد تا سر ایران نمایندگی های متعدد داشته باشید و علاوه بر آن نیز می توانید  در دیگر کشور ها نیز برند خود را ثبت کنید و یک برند بین المللی داشته باشید.  قطعا تمام این موارد هر کسی را ترغیب می کند تا برند خود را به ثبت برساند.

مراحل  ثبت برند شامپو

آموزش ثبت برند شامپو

اولین مرحله ای که شما باید برای ثبت برند خود طی کنید انتخاب نام مناسب است. تا زمانی که نام برند خود را انتخاب نکرده اید نمی توانید وارد مرحله ی بعد شوید. دقت کنید نامی که انتخاب می کنید باید با شامپو و مو هم خوانی داشته باشد و علاوه بر آن یک مشکلی باشد که به راحتی تلفظ شود و بعد از مدتی نیز فرد آن اسم را به خاطر بیاورد. ‌حواستان به آینده هم باشد زمانی که وارد عرصه ی جهانی می شوید پس نامی را انتخاب کنید که در زبان های دیگر هم تلفظ مناسبی داشته باشد.  ما در این بخش به چند تا از نکاتی که حتما باید آن ها را رعایت کنید می پردازیم.

  • سعی کنید نامی که انتخاب می کنید لاتین نباشد و یا این که اسامی افراد معروف نباشد زیرا اداره ی ثبت آن را رد می کند.
  • سعی کنید این اسامی که انتخاب می کنید با شئونات اسلامی تداخل نداشته باشد.
  • یک نام ساده اما در عین حال جذاب انتخاب کنید.

شایان ذکر است که این نام به گونه ای هدف شما را به مشتری معرفی می کند و معرف محصول شما باشد.

پیگیری ثبت برند شامپو با آگاه ثبت

شما می توانید از طریق همین سایت و یا شماره تماس های موجود در سایت  با کارشناس های ما مشورت کنید و تمام کار را به آن ها بسپارید. تنها کافی است قرارداد را امضا کنید و بعد از آن به هیچ چیزی فکر نکنید. لازم به ذکر است که مشاور های ما حتی در انتخاب نام هم به شما می کنند. بعد از این کار نوبت به استعلام برند می رسد نا متوجه شوید که قبلا شرکتی با این نام به ثبت رسیده است یا خیر. زیرا اگر در گذشته شرکتی با این نام به ثبت رسیده باشد اداره ی ثبت نام انتخاب شده ی شما را رد می کند. 

بعد از آن باید به سراغ آماده کردن مدارک بروید و اگر مدارک را تحویل دادید اظهار نامه را ثبت کنید. باید خدمتتان عرض کنیم که باید هزینه های این کار پرداخت شود . بعد از این مراحل نام تایید شده ثبت برند به روزنامه رسمی ارسال می شود البته باید مقداری هم صبر کنید تا روزنامه دوم نیز منتشر شود و در آخر شما سند برند را تحویل بگیرید. حال به سراغ مدارک مورد نیاز می رویم .

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند شامپو

ثبت برند شامپو چه مدارکی لازم دارد

اگر می خواهید مدارک ثبت برند خود را تهیه کنید باید مشخص کنید که این مدارک را به جای اشخاص حقیقی و یا حقوقی تحویل بدهید.

  1. مدارک ضروری برای اشخاص حقوقی

 یک نسخه از کپی روزنامه رسمی که به روز ترین تغییرات شرکت در آن به ثبت رسیده است به همراه یک نسخه از روزنامه رسمی که ثبت برند در آن روزنامه آگهی شده، یک برگه کپی برابر با اصل از جواز کسب و کپی برابر با اصل از شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت که حق امضا دارند لازم است .

  • مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی ،آدرس دقیق شرکت،  آدرس الکترونیکی متقاضی،  یک لیست از پیش تعیین شده از کالا های شرکت،  وکالت نامه ی وکیل شرکت،  شماره تماس کپی برابر با اصل از جواز کسب را تحویل بدهید. دقت کنید اگر برند شامپو شما لاتین باشد و برای آن کارت بازرگانی گرفته اید یک نسخه کپی برابر با اصل از تصویر آن نیز به پرونده اضافه کنید.

چنان چه با توجه به این توضیحات باز هم سوالی در مورد ثبت برند شامپو داشتید می توانید از کارشناس های ما بپرسید و کار خود را در اسرع وقت شروع کنید.

جمع بندی

ثبت برند شامپو جدا از مزایایی مثل: اعتماد کردن مشتری به شما باعث می شود تا بتوانید با ثبت برند بین المللی نیز در حوزه تجارت، فعالیت خود را گسترش دهید و قادر به صادرات و واردات باشید. برند یا همان نشان تجاری که برای محصولی مثل شامپو ثبت می شود، می تواند باعث جا افتادن اسم شما در بین کسب و کار های مختلف در این حوزه شده و در نتیجه در آمد شما افزایش پیدا کند. با این حال اگر در باره مدارک، شرایط و هزینه ثبت برند اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید بصورت 24 ساعته با مشاوران ما در آگاه ثبت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

هزینه ثبت برند شامپو در ایران چقدر است؟

هزینه های لازم برای ثبت علامت تجاری شامپو در کشور ایران بر اساس نرخ و تعرفه هایی متغییر است و شما برای اطلاع دقیق از قیمت روز می توانید با ما تماس بگیرید.

آیا بدون شرکت می توان برند شامپو ثبت کرد؟

طبیعتا ثبت برند نیازی به داشتن شرکت ندارد اما طبیعتا شما زمانی که یک برند را بر روی محصولی می خواهید ثبت کنید، به ثبت شرکت نیز نیاز دارید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…