Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » ثبت برند زعفران

ثبت برند زعفران

ثبت برند زعفران در ایران به همراه روش ها، مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت برند و مواردی از این جمله، روزانه توسط بسیاری از کاربران آگاه ثبت از ما  پرسیده می شود که به همین علت قصد داریم تا با مقاله ای آموزشی همراه شما باشیم. برند زعفران در کشور ایران، یکی از علائم یا نشان تجاری پر استقبال می باشد که افراد از شهر های مختلف، به دلایل اقتصادی و جغرافیایی اقدام به ثبت آن می کنند.

ثبت برند زعفران در کشور های مختلف دنیا امروزه بسیار مورد استقبال می باشد و در شهر هایی مانند مشهد، به دلیل آب و هوا و موقعیت جغرافیایی می توان این محصول را به وفور پیدا کرد. زمانی که شما قصد دارید تا در حوزه خرید و فروش یا برندینگ در زمینه زعفران فعالیت کنید، با ثبت نشان تجاری خود می توانید خود را معروف و مطرح کنید.

مزایای ثبت برند زعفران چیست؟

 

هر کار و فعالیت تجاری یا اقتصادی که امروزه مردم انجام می دهند، قطعا باید به مزایا و معایب آن نیز توجه داشته باشند تا به نتیجه مناسب برسند. ثبت برند زعفران می تواند یک اعتبار به شرکت یا فروشگاه شما ببخشد و با اندکی تلاش و افزایش کیفیت محصول خود، بتوانید در میان افراد مختلف یک کشور یا کشور های گوناگون، زبان زد خاص و عام شوید. از طرف دیگر شما می توانید با رشد و توسعه برند تجاری زعفران خود، در هر لحظه که بخواهید، اقدام به فروش برند یا واگذاری آن کنید. جالب است بدانید که افراد زیادی امروزه به خرید و فروش برند می پردازند.

کسب در آمد زعفران

نحوه ثبت برند اپلیکیشن موبایل

مهمترین قابلیتی که باید به آن توجه کرد، کسب در آمد از طریق ثبت برند زعفران می باشد. شاید برایتان سوال باشد که چگونه می توان از این طریق به درآمد زایی رسید؟ در پاسخ به این سوال باید به موارد متعددی دقت کرد. این که چه مدت از شروع فعالیت کاری شما در حوزه زعفرون به صورت جدی گذشته است؟ چه تعداد مشتری داشته و از چه راهی آن ها را جذب باید کرد؟ همه این ها موارد بازار یابی می باشند که در کنار کار باید به آنها توجه کرد و به کسب در آمد رسید.

صادرات و واردات زعفران

 

یکی از روش هایی که امروزه با ثبت شرکت و ثبت برند تجاری به عنوان مزیت در حوزه کسب و کار شناخته می شود، قابلیت صادرات و واردات می باشد. زمانی که شما در حوزه زعفران یا هر برند دیگری حرفی برای گفتن داشته باشید، می توانید به راحتی محصول و خدمات خود را به کشور های دیگر صادر کنید و علاوه بر کسب در آمد، برند خود را نیز معروف کرده باشید.

ارتقای برند زعفران

 

یکی از چالش هایی که امروزه بسیاری از شرکت ها یا برند ها از جمله برند زعفران با آن مواجه هستند، رقابت می باشد. فرض کنید شما وارد یک خیابان شده اید، ترجیح می دهید وارد کدام مغازه شوید؟ عده زیادی از افراد وجود دارند که بر اساس تبلیغات یا برند یک محصول، اقدام به خرید می کنند و بعضا افرادی وجود دارند که به اسم و نشان تجاری توجه زیادی ندارند. در هر صورت برای تداوم در این بازار باید بر روی رشد برند خود کار کنید تا از رقیبان خود پیشی بگیرید.

  • امکان ارائه نمایندگی نشان تجاری خود در سایر شهر ها
  • کسب اعتبار
  • رقابت در جهت بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتریان
  • دریافت وام

از دیگر مزایای ثبت نشان تجاری در این زمینه می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند زعفران توسط آگاه ثبت

 

برای تاسیس و ثبت نشان تجاری نیاز به مدارک مرتبط می باشد که باید آن ها را تهیه کنید. در این باره می توانید با واگذاری آنها به آگاه ثبت صفر تا صد مراحل را به ما واگذار کنید. همچنین با مطالعه مقاله مدارک ثبت برند، می توانید اطلاعات جامعی را در این باره کسب کنید.

  • از نظر سن باید شامل سن قانونی یعنی 18 سال باشید
  • تهیه و ارائه شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه جواز کسب مانند پروانه ساخت، شماره بازرگانی و مجوز های فعالیت بصورت قانونی
  • تهیه کارت بازرگانی
  • تهیه فرم اظهار نامه به منظور ثبت برند زعفران
  • گواهی مدیریت
  • تهیه یک نمونه گرافیکی برای نشان تجاری خود
  • ارائه یک وکالت نامه
  • پرداخت هزینه های مربوطه

زمان مورد نیاز برای ثبت برند زعفران

از زمانی که شما مدارک را تکمیل می کنید زمانی حدود 30 الی 40 روز کاری نیاز می باشد تا نشان تجاری شما ثبت شود.

آموزش ثبت برند زعفران بصورت شخصی

شما می توانید بصورت شخصی و بدون استفاده از موسسه حقوقی نیز اقدام به پیگیری برند خود کنید. از این رو در این مقاله به بررسی آن نیز می پردازیم.

شما می توانید این اقدامات را از طریق تلفن همراه، کامپیوتر یا لپ تاپ با اتصال به اینترنت پر سرعت، انجام دهید و برای اولین کار باید به وبسایت مالکیت معنوی وارد شوید.

در قدم بعدی شما باید استعلام برند زعفران خود را بگیرید تا خیالتان راحت باشد که کسی دیگر این نشان تجاری را ثبت نکرده باشد.

پس از آن یک فرم با عنوان اظهارنامه برای شما نمایش داده می شود که باید آن را تکمیل نمایید و با دریافت کد پیگیری، هزینه تعیین شده را پرداخت کنید.

در گام بعد یک پیامک یا ایمیل برای شما ارسال می شود که حاوی این پیام است که ثبت برند زعفران شما بدون مشکل و نقص می باشد. اما اگر در ارائه یا تهیه مدارک مورد نیاز نقصی وجود داشته باشد، شما باید اقدام به تکمیل و ارائه مجدد آن کنید.

برای ثبت برند زعفران در این مرحله باید یک روزنامه رسمی منتشر کنید که به منظور پرداخت هزینه آن، باید وارد وبسایت روزنامه رسمی شوید. پس از آن درخواست شما به همراه اسم برندتان برای شما پیامک و ایمیل می شود.

جمع بندی

ثبت برند زعفران در کشور ایران یا در خارج از کشور، امکان پذیر می باشد و هر کدام از آنها مزیت ها و سختی های خاص خود را دارند. به منظور تسریع فرایند ثبت نشان تجاری زعفران بهتر است تا با مواردی مثل: هزینه ثبت برند زعفران، مدت زمان، مدارک مورد نیاز و روش های آن آشنا باشید. این اقدام را می توانید بصورت شخصی یا توسط یک موسسه حقوقی مانند آگاه ثبت انجام داده و نتیجه دلخواه را دریافت کنید.

هزینه ثبت برند زعفران چقدر است؟

بسته به موقعیت جغرافیایی، روش های انجام آن و تاریخ مورد نظر، قیمت نیز متفاوت می باشد.

بهترین روش برای این کار کدام است؟

اگر به امور حقوقی مسلط نمی باشید، بهترین راه واگذاری به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *