ثبت برند رنگ مو

راهنما ثبت برند رنگ مو

رنگ مو جز آن دسته از لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد که ثبت برند برای آن ها به آسانی و تنها در چند مرحله ساده و قیمتی مقرون به صرفه قابل انجام است. با این کار شما می توانید مجوز تولید و ثبت برند لوازم آرایشی و بهداشتی مد نظر خود را با نام خود به ثبت برسانید که این کار با صرف کم ترین هزینه و در زمانی کوتاه قابل انجام است. ثبت برند رنگ مو باعث می شود تا کسب و کار شما تنها منحصر به خودتان بوده و مشتریان و خریداران محصولاتتان شما را تنها با برند خودتان از سایر فروشندگان بازشناسند.

این کار همچنین باعث می شود تا دیگران نتوانند محصولات و خدمات برند شما را با نام خود عرضه کنند و در چنین حالتی از هر گونه سو استفاده اشخاص دیگر از محصولات شما جلوگیری خواهد شد.

اهمیت ثبت برند رنگ مو

این روز ها ثبت برند برای تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار گسترده و رایج می باشد و بازار آن روز به روز مشتریان بیش تری را به خود اختصاص می دهد. علت محبوبیت بالای این امر در میان مشتریان هم آن است که کسب و کار هایی که به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازند، درآمد بسیار خوبی را از این راه به دست می آورند. کشور ایران در زمینه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی جز کشور های با استفاده بالا محسوب می شود و کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می کنند اغلب جز مشاغل با سود مناسب به شمار می روند.

از این رو بهتر است تا تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصولات، به خصوص رنگ مو، حتما برند خود را به ثبت برسانند تا محصولات آن ها تحت عنوان این برند عرضه شده و کسی نتواند از آن ها بدون رضایت صاحبان آن ها سو استفاده کند.

صادرات و واردات با ثبت برند رنگ مو

واردات و ثبت برند رنگ مو

علاوه بر این ها، بسیار از افراد اقدام به وارد کردن محصولات آرایشی و بهداشتی از سایر کشور ها نظیر کشور چین به داخل کشور می نمایند و این افراد اگر بخواهند برند رنگ مو مخصوص به خود را بر روی این محصولات درج نمایند می بایست ابتدا آن را به ثبت رسانده باشند تا بعد ها در زمینه عرضه و فروش آن ها دچار مشکل نشوند. وقتی که شما برند لوازم آرایشی و بهداشتی خود را به ثبت برسانید می توانید محصولات عرضه شده خود را از سایر نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز کرده و کالاهای خود را تحت نام برند خود به مشتریانتان معرفی نمایید.

با این کار شما از یک بازار که مخصوص خود شما و برندتان می باشد برخوردار خواهید شد. در واقع ثبت برند رنگ مو باعث می شود که شما و محصولاتتان بر اساس قانون مورد حمایت قرار بگیرید و در این صورت دیگر سایر اشخاص و تولیدی ها قادر نخواهند بود تا از محصولات شما به نفع خود و با نام خودشان سو استفاده نمایند.

مراحل ثبت برند رنگ مو در ایران یا خارج

آموزش ثبت برند رنگ مو

ثبت برند رنگ مو به صورت قانونی نیاز به گذراندن یک سری از مراحل مشخص دارد که در این قسمت قصد داریم تا به بررسی این مراحل و جزئیات مربوط به هر یک بپردازیم. در ابتدا می بایست استعلام گرفته و ببینید که آیا نام برندی که شما برای محصولات خود در نظر گرفته اید آیا پیش از این در طبقه مورد نظر شم به ثبت رسیده است یا خیر. در صورتی که نام انتخابی شما تشابه و یا مغایرتی داشته باشد و یا آن نام قبلا در آن طبقه توسط شخص دیگری به ثبت رسیده باشد می بایست آن را تعویض نمایید.

حال تصور می کنیم که نام انتخابی شما هیچ گونه مشابهت یا مغایرتی با نام سایر برند های از پیش ثبت شده نداشته و به تایید رسیده است. حال پس از تایید شدن نام برند با قابلیت استعلام برند رایگان آگاه ثبت، شما می بایست مدارک ثبت برند رنگ مو که مورد نیاز است را فراهم کنید.

ثبت اظهار نامه ثبت برند رنگ مو

با تکمیل گام هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، حال نوبت به ثبت اظهار نامه ثبت برند رسیده است. هنگامی که در حال کامل کردن اظهار نامه هستید، یک سری از نکات مهم و کوچکی وجود دارند که حتما می بایست به آن ها توجه کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است در مراحل بعدی با مشکل مواجه شوید. بعد از این که اظهار نامه را با دقت و توجه کامل پر کرده و تحویل دادید، حال پرونده شما در انتظار بررسی شدن قرار خواهد گرفت که این کار توسط تعدادی از کارشناسان انجام خواهد شد.

اگر پرونده شما با موفقیت از زیر دست این کارشناسان عبور کند، در مرحله بعدی توسط رئیس اداره ثبت علائم تجاری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. اگر ایراد و اشکالی در پرونده شما یافت نشده و این مرحله نیز با موفقیت طی شود، نتیجه این ارزیابی ها از طریق سامانه به اطلاع شما رسانده خواهد شد

تشکیل پروند در اداره مالکیت معنوی برای ثبت برند رنگ مو

مدارک ثبت برند رنگ مو

زمانی که شما در سامانه با پیامی مبنی بر عدم وجود مشکل در پرونده تان مواجه شدید، در این قسمت لازم است تا به اداره مالکیت معنوی مراجعه نموده و در آن جا یک پرونده به صورت فیزیکی برای خود تشکیل بدهید تا ادامه روند ثبت برند شما از این طریق پیگیری شود. در این مرحله کار دیگری نیز باید انجام دهید و آن هم پرداخت هزینه های مربوط به دو سری روزنامه رسمی به همراه هزینه ثبت برند شما می باشد. نهایتا وقتی تمام این کار ها را به طور کامل انجام دادید، سرانجام باید خودتان به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی مراجعه نموده و سند برند خود را که آماده شده است دریافت نمایید.

مزایای ثبت برند رنگ مو

مشتریان اغلب به سراغ خرید آن دسته از لوازم آرایشی و بهداشتی می روند که به آن ها اعتماد کامل داشته باشند که یکی از راه های ایجاد و تقوی اعتماد مشتریان نسبت به محصولات عرضه شده توسط شما، ثبت رسمی و قانونی برند مورد نظرتان می باشد. علاوه بر این شما می توانید با کمک ثبت برند رنگ موی خود مشتریان را به خوبی با محصولات خود آشنا سازید و جایگاه آن را در میان سایر نمونه های موجود در بازار مشخص سازید. به کمک ثبت برند، محصولات شما در رقابت با سایر کالاها قرار گرفته و از جایگاه مناسبی برخوردار خواهد شد.

با ثبت برند همچنین تبلیغات شما به نحو موثر تری انجام شده و از این طریق می توانید در گستره وسیع تری به تبلیغ محصولات خود بپردازید. با برند سازی، میزان عرضه و تقاضا برای محصولات و خدمات شما افزایش یافته و نام برند شما را در بازار هر چه بیش تر برای مشتریان شناخته شده و قابل اعتماد خواهد ساخت. همچنین میتوانید برای ثبت شرکت برای صادرات و واردات کلیک کنید.

سوالات متداول

هزینه ثبت برند رنگ مو در تهران چقدر است؟

هزینه ثبت نشان تجاری برای رنگ مو و محصولات آرایشی را بصورت دقیق می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما در آگاه ثبت بدست بیاورید. چرا ممکن است نرخ اعلام شده در این مقاله در بازه های زمانی تغییر کند.

آیا با ثبت برند می توان صادرات انجام داد؟

شما با ثبت برند لاتین یا بین المللی و دریافت کارت بازرگانی می توانید اقدام به صادرات محصولات خود کنید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…