ثبت برند دستمال کاغذی

طریقه ثبت برند ویلاسازی

برند دستمال کاغذی یکی از نشان های تجاری می باشد که شرکت ها یا افرادی که قصد دارند در زمینه تولید و فروش این محصول، فعالیت کنند، به آن نیاز پیدا خواهند کرد. دستمال کاغذی یکی از پر مصرف ترین محصولات بازار ایران می باشد که روزانه میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند، از همین رو داشتن یک برند اختصاصی و با کیفیت در این زمینه، می تواند باعث افزایش شناخت محصولات شما و ایجاد حس رضایت و وفاداری بین مشتریانتان شود. فرآیند ثبت برند دستمال کاغذی نیاز به آگاهی از شرایط انجام آن، مدارک مورد نیاز، هزینه های موجود و مدت زمان تقریبی آن دارد. در این مقاله از وبلاگ آگاه ثبت می خواهیم بصورت کاربردی و مفید به این موضوع بپردازیم تا بتوانید علامت تجاری خود را در زمینه دستمال کاغذی به ثبت برسانید.

ثبت برند دستمال کاغذی در ایران و چالش های پیش و رو

برای ثبت نشان تجاری در زمینه های مختلف و محصولات متنوع، چالش های زیادی سر راه افراد قرار می گیرد. در زمینه تولید و فروش دستمال کاغذی و برای ثبت برند در ایران، باید ابتدا به تعریف مختصری از برند بپردازیم. بصورت کلی طبق تعریف آگاه ثبت: ” برند یک علامت اختصاصی و منحصر به فرد، مربوط به کالا و خدماتی می باشد که توسط شما ارائه می شود.” این نشان تجاری بسیار دارای ارزش می باشد و با فعالیت بر روی تجارت خود می توانید اعتبار آن را روز به روز افزایش دهید. برای ثبت یک علامت تجاری مناسب باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که تعدادی از آن ها را بررسی می کنیم.

نکات مهم در هنگام ثبت برند دستمال کاغذی

 

  • بهترین برند در زمینه دستمال کاغذی باید در یک تصویر یا نشان، کیفیت، نوع خدمات و معرفی شرکت شما را در نظر داشته باشد.
  • یک نشان تجاری مناسب باید ساده و قابل درک باشد و به راحتی منظور را منتقل کند.
  • برند شما باید کاملا اختصاصی و منحصر به فرد باشد.
  • استعلام برند قبل از ثبت باید گرفته شود.
  • بهتر است تا با سایر برند ها از نظر ساختار و شکل شباهت نداشته باشد، چرا که ممکن است باعث گمراه شدن افراد شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند دستمال کاغذی

 

بصورت کلی دو دسته از افراد برای ثبت برند، اقدام می کنند: افراد حقیقی و حقوقی. از همین رو مدارکی که برای هر کدام از اینها در نظر گرفته شده است، دارای اندکی تفاوت می باشد. مدارکی که اشخاص حقیقی برای ثبت برند دستمال کاغذی باید تهیه کنند شامل: شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی از آنها می باشد. در کنار آن اشخاص حقوقی باید کارت ملی و شناسنامه تمامی افرادی که در شرکت حق امضا دارند را به همراه کپی ارائه داده و در کنار آن، روزنامه رسمی شرکت را نیز تحویل دهد. در صورت پیگیری امور شما توسط وکیل، به مدارک آن نیز نیاز می باشد. از طرف دیگر افراد حقوقی باید مدارکی را ارائه کنند که نشان دهنده فعالیت در حوزه مرتبط باشد. برند مورد نظر در حوزه دستمال کاغذی اگر بصورت 3 بعدی طراحی شده باشد، باید عکس و تصویر 2 بعدی آن را نیز در اختیار داشته باشید و از 6 زاویه تصاویر از آن تهیه شود. برای اطلاعات بیشتر در باره مدارک مورد نیاز ثبت نشان تجاری دستمال کاغذی می توانید با آگاه ثبت در ارتباط باشید.

آموزش ثبت برند دستمال کاغذی

 

برای ثبت علامت تجاری خود می توانید به دو صورت اقدام کنید:

1-بصورت شخصی

2-استفاده از موسسه حقوقی آگاه ثبت

هر کدام از انتخاب های شما می تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد و بهتر است تا با یک دید منطقی و سنجیده تصمیم بگیرید. اگر قصد دارید برند خود را بصورت شخصی ثبت کنید، می توانید یک نام، علامت و… را انتخاب کنید و اقدام به استعلام برند نمایید. این امر باعث می شود تا اگر علامت تجاری شما از قبل ثبت شده باشد، به شما اعلام شده و درگیر مراحل دیگر نشوید. برای استعلام برند می توانید از صفحه مربوطه ما در آگاه ثبت اقدام نمایید تا در سریع ترین زمان، نتیجه به شما اعلام شود.

مراجعه به سامانه مالکیت صنعتی

برای ثبت برند دستمال کاغذی باید پس از استعلام، به سامانه مالکیت صنعتی مراجعه کرده و اظهارنامه و کلیه اطلاعاتی که از شما درخواست می شود را تکمیل کنید.

تهیه مدارک مورد نظر

در گام بعدی شما باید مدارک  ثبت برند دستمال کاغذی را ارسال کرده و با کد رهگیری که توسط این سامانه به شما داده می شود، می توانید مراحل را پیگیری نمایید. در صورت تائید مدارک شما، باید اقدام به ثبت یک روزنامه رسمی کنید که می توانید برای دریافت اطلاعات و راهنمایی بیشتر، با مشاوران آگاه ثبت بصورت 24 ساعته در تماس باشید.

انتشار نوبت دوم روزنامه

در صورتی که پس از ارسال روزنامه ثبت در نوبت اول، هیچگونه ایراد و شکایتی از آگهی شما وجود نداشته باشد، می توانید پس از 30 روز آگهی نوبت دوم خود را برای ثبت برند دستمال کاغذی منتشر نمایید.

مدت زمان ثبت برند دستمال کاغذی

 

مدت زمانی که طول می کشد تا برند شما ثبت شود، یکی از پر تکرار ترین سوالات کاربران آگاه ثبت می باشد. در پاسخ به این سوال باید در نظر داشته باشید، اگر کلیه مراحل را بصورت کامل و بدون نقص انجام دهید، بازه ای بین یک الی دو ماه کاری، زمان نیاز است تا برند شما ثبت شود.

هزینه ثبت برند دستمال کاغذی در ایران

 

هزینه ثبت برند بر اساس تعرفه های اعلامی، تعداد طبقات برند و سایر عوامل تعیین می شود که برای اطلاعات بیشتر از قیمت و هزینه ثبت علامت تجاری می توانید بصورت 24 ساعته با مشاوران ما در آگاه ثبت در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کرده و از نرخ و تعرفه های ثبت شرکت یا برند، مطلع شوید.

ثبت برند دستمال کاغذی توسط آگاه ثبت

 

در انتخاب بعدی شما می توانید بجای ثبت نشان تجاری خود بصورت شخصی، آن را به موسسه آگاه ثبت واگذار کنید. آگاه ثبت با سابقه ثبت هزاران برند در ایران می تواند در حوزه دستمال کاغذی نیز راهنمای خوبی برای شما باشد و به دلیل تجربه بالای کارشناسان حقوقی و وکلای ما، در سریع ترین زمان و بدون اتلاف وقت، به نتیجه دلخواه خود برسید.

جمع بندی

ثبت برند دستمال کاغذی در ایران می تواند یکی از اقدامات ضروری برای توسعه کسب و کار و معرفی تجارت خود در بین مردم و بازاریان باشد. برای این امر می توانید به صورت شخصی یا توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت مراحل را انجام داده و به نتیجه مطلوب برسید. هزینه ثبت برند، مدارک مورد نیاز و مدت زمانی که طول می کشد، از مهم ترین مواردی بود که در این مقاله قصد داشتیم به صورت کامل به آن بپردازیم.

ثبت برند دستمال کاغذی آنلاین امکان پذیر است؟

بله با موسسه حقوقی آگاه ثبت امکان دارد.

آیا میتوان به صورت شخصی ثبت برند دستمال کاغذی کرد؟

بله شما برای تولید خود میتوانید با جمع آوری مدارک و طی کردن مراحل این کار را انجام دهید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…