Skip to content
آگاه ثبت » وبلاگ و مقالات » مقالات ثبت برند » ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج چه مدارکی میخواهد

پیش از بررسی مدارک لازم برای ثبت علامت تجاری خود در این شهر باید بدانید که به 2 روش ثبت برند حقوقی و ثبت برند حقیقی می توان یک نشان تجاری را داشت. مدارکی که برای هرکدام از این ها مورد نیاز است، تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و شما کافیست طبق لیست زیر مدارک ثبت برند را جمع آوری کنید. لازم به ذکر است در هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا مشاوره داشته باشید بصورت رایگان می توانید با آگاه ثبت در تماس باشید.

برای اشخاص حقیقی

  • کارت ملی و شناسنامه
  • دریافت کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
  • ارائه تصاویری از برند مورد نظر در ابعاد 6 سانتی متر در 6 سانتی متر
  • ارائه مجوز های لازم مثل: جواز تاسیس، کسب و …

و برای افراد حقوقی

  • ارائه مدارک شناسایی افراد دارای حق امضا
  • تهیه مجوز های لازم برای فعالیت
  • تهیه تصاویر از برند
  • کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند
  • تهیه تصویر از ابعاد مختلف برند

مزایای ثبت برند در کرج

طریقه ثبت برند در کرج

زمانی که شما اقدام به ثبت نشان تجاری در حوزه کاری مورد نظر خود در شهر کرج می کنید، مزایایی را برای خود کسب خواهید کرد. یکی از مهم ترین مزیت هایی که با این امر بدست می آورید، افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کار و محصولات شما می باشد. چرا که هیچ فرد یا شرکتی با داشتن یک نشان تجاری سعی بر تخریب آن نداشته و همیشه با هدف ارتقای خدمات و کیفیت محصولات خود فعالیت خواهد کرد. از طرفی شما می توانید از مالکیت معنوی و حقوقی محصولات خود بصورت کامل دفاع کرده و بهره مند شوید. ما در آگاه ثبت با کارشناسان و مشاوران حرفه ای می توانیم کلیه امور مربوط به این خدمات را برای افراد حقیقی و حقوقی در سریع ترین زمان با بهترین قیمت پیگیری نماییم.

هزینه ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج چقدر هزینه دارد

اگر به دنبال محاسبه نرخ و تعرفه های ثبت علامت تجاری خود در شهر کرج هستید، باید در نظر داشته باشید که هزینه ثبت برند بستگی به تعداد طبقات برند، حقیقی یا حقوقی بودن، نحوه انجام و حوزه فعالیت شما خواهد داشت. برای اطلاع از نرخ دقیق هزینه ثبت برند می توانید همین حالا با کارشناسان ما در آگاه ثبت در تماس باشید.

منظور از سایت مالکیت معنوی چیست؟

وبسایت مالکیت معنوی مرجع رسمی ثبت برند می باشد و شما می توانید نشان تجاری خود در شهر کرج را از طریق این سامانه پیگیری کنید. در ابتدا شما اطلاعات و مشخصات مورد نیاز را وارد کرده و در گام بعدی از شما اطلاعات یک وکیل و نحوه انجام کار پرسیده می شود. در مراحل بعدی بر اساس اظهارنامه تکمیل شده و مدارکی که از شما درخواست می شود، مبلغ و هزینه آن را از طریق وبسایت واریز کرده و یک کد پیگیری که توسط آن می توانید مراحل را دنبال کنید، به شما داده می شود. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید کلیه امور خود را به آگاه ثبت واگذار نمایید. از طریق راه های ارتباطی می توانید پیام خود را برای ما ارسال کرده تا امور شما را پیگیری نماییم.

مدت زمان ثبت برند در شهر کرج

از نظر زمان ثبت یک نشان تجاری باید بر اساس نوع انجام و پیگیری امور زمانی حدود یک ماه را تخمین زد. با این حال در حین انجام پروسه اگر مدارک شما ناقص باشد و نیاز به پیگیری برای تکمیل آنها داشته باشید، ممکن است از نظر زمانی، بازه ای طولانی تر ار منتظر بمانید.

شرایط انتخاب اسم برند

ثبت برند در کرج آنلاین

برای انتخاب اسم و علامت تجاری خود باید در نظر داشته باشید که قوانین خاصی در نظر گرفته شده است. یکی از مهم ترین آنها عدم تکراری بودن اسم مورد نظر شما است. از طرفی لوگو یا اسم دلخواه شما نباید مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اسامی همچون، اشخاص تاریخی، افراد مذهبی، اماکن، اسم کشور ها، شهر ها و اسامی عام نمی تواند به عنوان برند انتخاب شود.

جمع بندی

شهر کرج به عنوان نزدیک ترین و یکی از پر جمعیت ترین شهر های کنار تهران، بسیاری از کسب و کار ها را مدیریت کرده و برند های زیادی در این شهر به ثبت رسیده است. با ثبت برند در کرج می توانید از حق و حقوق محصولات و خدمات خود در این شهر بصورت قانونی و کاملا رسمی دفاع کرده و باعث افزایش اعتماد و برند سازی در بین مشتریان و بازار هدف خود شوید. برای استفاده از خدمات حقوقی ، ثبت شرکت ، ثبت لوگو و … با آگاه ثبت همراه باشید.

سوالات متداول

هزینه ثبت برند در شهر کرج با سایر شهر ها تفاوتی دارد؟

به دلیل پیگیری امور و پرداخت هزینه ها به سامانه مالکیت معنوی، این هزینه با سایر شهر های ایران تفاوتی ندارد اما به نسبت کشور های دیگر، هزینه ثبت برند در کرج ارزان تر می باشد.

آیا می توان یک وکیل برای پیگیری امور گرفت؟

در آگاه ثبت می توانید کلیه امور مربوط به ثبت شرکت و ثبت برند را از طریق وکلای با تجربه ما پیگیری کرده و در سریع ترین زمان به هدف خود برسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *