ثبت برند در قم

ثبت برند تجاری در شهر قم، عنوانیست که در این مقاله از وبسایت آگاه ثبت، قصد داریم به بررسی آن بپردازیم و شرایط، مدارک، قوانین مخصوص به آن را با هم مرور کنیم. شهر قم در کشور ایران، یکی از مراکز گردشگری از نظر سفر های سیاحتی می باشد که هر ساله عده زیادی از افراد از سرتاسر ایران و تعدادی از کشور های عربی به آن سفر می کنند.

این شهر مرکز حوزه علمیه ایران بوده و از نظر تاریخی دارای اماکن خاص خود می باشد. ثبت برند در شهر قم می تواند به توسعه و رشد کسب و کار شما، جلوه ای ویژه بدهد و بتوانید با سعی و تلاش، آن را ارتقا داده و خود را در داخل یا خارج از ایران مطرح کنید. برای ثبت برند در این شهر، باید مدارک، قوانین و شرایط خاصی که مورد نیاز است را رعایت کنید تا در سریع ترین زمان به نتیجه دلخواه برسید.

ثبت برند در قم چیست؟

 

زمانی که شما یک شرکت تجاری تاسیس می کنید، نیاز به ثبت برند یا نشان تجاری خواهید داشت که مردم یا تاجرین فعال در اقتصاد، شما را با آن نام بشناسند. ثبت برند در شهر قم به مجموعه ای از فعالیت ها گفته می شود که شما با ارائه به یک موسسه حقوقی مانند آگاه ثبت، می توانید یک نشان تجاری که معرف کسب و کار شما می باشد را در کشور یا خارج از آن مطرح کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت برند در قم

 

  • تهیه و ارائه کارت ملی به همراه شناسنامه
  • تهیه کارت بازرگانی
  • دریافت مجوز فعالیت مانند پروانه ساخت، جواز کسب و …
  • ارائه روزنامه رسمی برای ثبت برند در موسسات حقوقی

برای اطلاع دقیق از لیست کامل مجوز ها می توانید به صفحه مدارک ثبت برند مراجعه نمایید.

هزینه ثبت برند در قم و مدت زمان تقریبی آن

 

به دلیل پیگیری مراحل حقیقی و حقوقی برای ثبت برند در شهر قم، مدت زمان آن بصورت حدودی تخمین زده می شود و از زمان اقدام شما برای شروع به کار، سنجیده می شود. یکی از مراحلی که به منظور سریع تر انجام شدن ثبت برند تجاری شما در شهر قم، بهتر است انجام شود، استعلام برند می باشد که از خالی بودن و قانونی بودن نامی که برای خود در نظر گرفته اید، مطمئن شوید.

آگاه ثبت با پیگیری استعلام برند ثبت شده شما در شهر قم و کشور ایران، می تواند باعث جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه شما شود. بطور میانگین چیزی حدود 3 ماه از زمانی که شما اقدام به ثبت نشان تجاری خود کنید، طول می کشد تا برند شما آماده و ثبت شود.

برای اطلاع کامل از هزینه ثبت برند کلیک کنید.

هزینه ثبت نشان تجاری در قم

 

یکی از فاکتور هایی که همیشه در ثبت برند باید به آن توجه کرد، تعداد طبقه، حوزه فعالیت و محصولاتی که یک شرکت ارائه می دهد می باشد که در هزینه ثبت، تاثیر گذار می باشد. مورد بعدی میزان هزینه هایی می باشد که برای کار های حقوقی و پیگیری های آن، باید به دولت پرداخت کرد. شما می توانید بصورت رایگان با مشاورین ما در آگاه ثبت تماس گرفته و از هزینه یا استعلام برند ثبت شده خود، مطلع شوید.

ثبت برند آنلاین در قم چیست؟

 

با گسترش اینترنت و حوزه زیر ساخت در کشور ایران، بسیاری از کسب و کار ها و در آمد ها به اینترنت وابسته شده است و مزایای بسیار کاربردی برای مردم داشته است. یکی از آنها ثبت برند آنلاین در شهر قم می باشد که می توانید فعالیت های خود را بصورت اینترنتی انجام داده و از نظر زمان، هزینه و کیفیت به یک نتیجه مناسب برسید.

مشخصات یک نشان تجاری استاندارد چیست؟

 

علامت تجاری شما یا همان برند، برای ثبت در شهر قم بهتر است یک سری از استاندارد ها و مشخصات را رعایت کرده تا در هنگام توسعه و رشد آن، با مشکلی رو به رو نشوید. به عنوان مثال، یک نشان تجاری باید به راحتی قابل درک و فهم باشد تا با یک نگاه بتوان به حوزه کاری آن پی برد. سادگی و ماندگاری آن در ذهن با استفاده از طرح های زیبا و جذاب، یکی دیگر از نکاتی می باشد که می توان به آن توجه کرد.

همچنین سعی داشته باشید تا نشان تجاری شما، خاص بوده و به راحتی قابل تلفظ باشد. شخصی که علامت تجاری شما را می خواند بهتر است در ذهنش تصویر مناسبی شکل گرفته حس خوبی از یاد کردن آن داشته باشد. توجه به علائم روانشناسی می تواند در ثبت برند شما بسیار تاثیر گذار باشد که نباید از آن غافل شد.

جمع بندی

ثبت برند در قم، یکی از اقداماتیست که با استفاده از آن می توان علامت یا نشان تجاری خود را با آگاه ثبت، بصورت قانونی و رسمی تائید کرده و از آن برای رشد و معرفی خود به بازار اقتصاد کشور، استفاده کنید. کلیه این مراحل را می توان به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام داد و برای اطلاعات بیشتر از مراحل، مدارک مورد نیاز و شرایطی که لازم است، می توانید با مشاوران آگاه ثبت نیز در تماس باشید تا با مشاوره رایگان، شما را راهنمایی کنند. اعتبار نشان تجاری شما می تواند در نهایت به کسب در آمد و رشد و توسعه بیزینس شما منجر شود.

با ثبت نشان تجاری در شهر قم، می توانید یک علامت تجاری را برای خود انتخاب کرده و در حوزه کاری خود، شروع به بازاریابی و رشد برندتان نمایید که بسیار ارزش مند می باشد.

برند هایی مانند: صنعتی، تولیدی، لوازم خودرو، خوراکی، پوشاک، حوزه آی تی و … نمونه ای از نشان های تجاری می باشند.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…