ثبت برند در بندر عباس

طریقه ثبت شرکت در بندرعباس

بندرعباس به عنوان یکی از شهر های جنوبی و دوست داشتنی کشور ایران، از نظر موقعیت جغرافیایی و اقتصادی خود، مزایای بسیار زیادی برای ثبت برند دارد. شهر بندر عباس با توجه به دسترسی به آب های خلیج فارس و ارتباط های هوایی و زمینی، به عنوان یک بندر اقتصادی و بسیار مهم در کشور ایران شناخته می شود و همانطور که می دانید ارتباط با کشور های جنوب حاشیه خلیج فارس، می تواند قابلیت های عمده ای را برای شرکت های این شهر داشته باشد. در این مقاله از وبلاگ آگاه ثبت قصد داریم به هر چه در باره ثبت برند در بندر عباس مورد نیاز است، بپردازیم تا از شرایط و قوانین آن مطلع باشید. پیشنهاد می کنم تا آخر این مقاله همراه ما باشید و در صورت نیاز به راهنمایی دقیق تر با ما در تماس باشید.

منظور از ثبت برند در بندر عباس چیست؟

هزینه ثبت شرکت در بندرعباس

همانطور که می دانید واژه برند یا نشان تجاری، زمانی که بر روی یک محصول یا خدمات ثبت می شود، باعث حفظ مالکیت معنوی و حقوقی آن خواهد شد. از همین رو اگر شما یک محصول یا خدمات خاصی را تولید می کنید و قصد دارید تا انحصار آن را حفظ کنید، می توانید با ثبت برند در بندر عباس به این هدف دست یابید. برای انجام این پروسه مدارک، هزینه، و قوانین خاصی در نظر گرفته شده است که همواره با رعایت و در نظر گرفتن آن ها می توان در سریع ترین زمان به ثبت نشان تجاری در این شهر پرداخت. این برند می تواند یک لوگو، نام، تصویر  و طرحی باشد که باعث شناخت شما توسط مشتریانتان شده و باعث ایجاد تفاوت بین سایر رقبای شما نیز می شود.

مزایای ثبت برند در بندر عباس

ثبت شرکت در بندرعباس چه مزایایی دارد

با ثبت نشان تجاری شما با یک علامت و لوگوی خاص، می توانید فعالیت کرده و هیچ کسی جز شما نمی تواند از آن استفاده کند. با توسعه و رشد کسب و کار خود می توانید برندتان را محبوب کرده و از مزایای آن استفاده نمایید. شما با داشتن نشان تجاری می توانید با رقبای خود رقابت کرده و سعی بر این داشته باشید تا محصولات و خدمات خود را با برند ثبت شده، معرفی کنید. دریافت وام با شرایط مناسب نیز می تواند از مزایای ثبت برند در شهر بندر عباس باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در بندر عباس

ثبت شرکت در بندرعباس چه مدرکی میخواهد

برای ثبت نشان و علامت تجاری خود باید مدارکی از جمله: شناسنامه و کارت ملی را ارائه دهید. در صورت ثبت شرکت و داشتن آن نیاز است تا آخرین روزنامه رسمی منتشر شده به همراه تغییرات را داشته باشید. در صورتی که برند شما از نوع لاتین باشد، دریافت کارت بازرگانی که یکی از خدمات آگاه ثبت می باشد، الزامی است. سایر مجوز های قانونی و مورد نیاز نیز بستگی به نوع کسب و کار شما دارد که گاها باید آن ها را تهیه کرد. در صورت استفاده از وکیل نیز ارائه وکالت نامه الزامی می باشد. اگر برای تهیه و تکمیل مدارک ثبت برند در بندر عباس نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید بصورت رایگان با ما در تماس باشید یا از طریق این لینک اطلاعات کامل را کسب کنید.

مراحل ثبت برند در بندر عباس

روش ثبت شرکت در بندرعباس

به منظور طی کردن فرآیند ثبت نشان تجاری در این شهر بایستی مراحل خاصی را گذرانده تا برند شما تائید شود.

پیش از هر چیزی نیاز به استعلام برند دارید که می توانید این کار را از طریق بخش مربوطه در وبسایت ما پیگیری کنید. در صورت خالی بودن نام مورد نظر مطابق با قوانین ثبت برند، بایستی مدارک مورد نیاز را بصورت دقیق تکمیل کنید. در گام بعدی باید وارد سایت اداره مالکیت معنوی شده و یک اظهارنامه تحت عنوان ثبت برند در شهر بندر عباس را تکمیل نمایید. پس از تائید مراحل به شما یک ابلاغیه داده می شود که باید پس از آن کلیه مدارک خود را به اداره ثبت برند در تهران برده و پس از پرداخت هزینه های مورد نیاز مثل: چاپ آگهی در نوبت اول منتظر بمانید تا اگر اعتراضی به برند شما می باشد، اعلام شود. در صورتی که هیچ اعتراضی وارد نشود باید آگهی خود را در نوبت دوم چاپ کرده و پس از تائید مراحل نهایی برند شما بصورت 10 ساله به ثبت می رسد.

هزینه ثبت برند در بندر عباس

قیمت و تعرفه هایی که برای ثبت علامت تجاری در شهر بندر عباس توسط آگاه ثبت در نظر گرفته شده است، از نظر اقتصادی بسیار به صرفه و ارزان می باشد. هزینه های اضافی توسط تیم ما حذف شده و می توانید برای انجام کلیه امور حقوقی و محاسبه تعرفه های دقیق، با ما در تماس باشید. مشاوران آگاه ثبت بصورت 24 ساعته و رایگان به کلیه سوالات شما پاسخ خواهند داد. همچنین به صفحه هزینه ثبت برند مراجعه کنید.

انواع طبقه بندی برند

  • فلزات
  • محصولات نساجی
  • لوازم ورزشی و اسباب بازی
  • محصولات شیمیایی و مربوط به حوزه صنایع
  • محصولات کشاورزی و مربوط به مواد غذایی
  • لوازم تجهیزات فنی
  • لوازم مصنوعی

جمع بندی

با ثبت برند در شهر بندر عباس شما می توانید علاوه بر مزایای گفته شده، با توسعه و رشد نشان تجاری خود، قادر به خرید و فروش برند نیز باشید. این شهر نیز قابلیت ثبت برند مادرید را داشته و با در نظر گرفتن قوانین و شرایط آن می توانید از این مسیر نیز اقدام کنید. توجه داشته باشید که کلیه امور مربوط به ثبت شرکت و برند را کارشناسان و وکلای حقوقی ما در سریع ترین زمان با بهترین و ارزان ترین قیمت برای شما انجام می دهند و کافیست برای شروع از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت، با ما در تماس باشید.

آیا می توان برند مادرید را در بندر عباس ثبت کرد؟

با در نظر گرفتن قوانین و شرایط ثبت برند، می توانید برند مادرید را در این شهر به ثبت برسانید و از مزایای آن بهره مند شوید.

هزینه ثبت نشان تجاری در این شهر چقدر است؟

برای محاسبه هزینه های مورد نیاز ثبت برند یا لوگو، ارزان ترین و اقتصادی ترین تعرفه ها توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت برای شما در نظر گرفته شده است.

مدت زمان ثبت برند در بندر عباس؟

با توجه به نحوه پیگیری شما بصورت شخصی یا برون سپاری، مدت زمان آن نیز متفاوت می باشد.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…