استعلام شرکت با کد ملی

استعلام شرکت با کد ملی یکی از روش‌های به‌دست آوردن اطلاعات حقوقی یک شرکت است. اگر می‌خواهید از صحت یک شرکت اطمینان پیدا کنید، می‌توانید آن را با کد ملی استعلام نمایید. استعلام شرکت کمک بزرگی برای اطلاع از قانونی بودن یک شرکت است. در این مطلب از سامانه آگاه ثبت، سعی داریم شما را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم.

استعلام شرکت با کد ملی چیست؟

زمانی که افراد حقوقی اقدام به ثبت شرکت می کنند، برای این فرآیند نیاز به یک کد ثبتی خواهند داشت. این کد می‌تواند موارد مشابهی داشته باشد؛ به همین دلیل برای هر شرکت یک کد ملی مجزا در نظر گرفته می‌شود. این کد می‌تواند صحت یک شرکت و قانونی بودن آن را مشخص نماید. در بسیاری از موارد افراد حقوقی و حقیقی برای بستن قرار داد با شرکت‌های مختلف باید از صحت رسمی و قانونی بودن آن شرکت مطمئن شوند. یکی از روش‌های استعلام گیری یک شرکت استفاده از کد ملی یازده رقمی است. این کد می‌تواند کمک زیادی برای به دست آوردن اطلاعات یک شرکت باشد. برای استعلام می‌توان به سامانه استعلام شناسه ملی اشخاص حقوقی مراجعه کرد.

آموزش استعلام شرکت با کد ملی در اداره ثبت شرکت ها

استعلام شرکت با کد ملی به صورت آنلاین

برای استعلام‌گیری یک شرکت توسط کد ملی باید به سایت مراجعه کنید. پس از باز شدن صفحه این سایت می‌توانید با وارد کردن شماره ملی یک شرکت، استعلام آن را انجام دهید. این کار در زمان کوتاهی انجام می‌شود و پس از وارد کردن شماره ملی می‌توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

استعلام شرکت با کد ملی بصورت آنلاین در سامانه آگاه

شما می توانید از طریق مراجعه به صفحه استعلام شرکت سامانه آگاه، پیگیری صحت و وجود یک شرکت را از طریق کد ملی شخص بدست بیاورید. این فرآیند بصورت کاملا رایگان و بدون هزینه انجام می شود.

هزینه جستجوی اعتبار یک شرکت با کد ملی

استعلام‌گیری یک شرکت از طریق کدملی آن به صورت رایگان انجام می‌شود. در هیچ کدام از مراحل استعلام گیری یک شرکت نباید هزینه‌ای را بپردازید. اگر در زمان استعلام با صفحه پرداخت هزینه مواجه شدید، بدانید مسیر استعلام‌گیری را اشتباهی طی کرده‌اید.

همانطور که متوجه شدید برای استعلام یک شرکت قانونی و غیر تجاری می‌توان از کدملی برای استعلام آن شرکت استفاده کرد. کد ملی یک شماره کاملا اختصاصی و بدون تغییر است. برای استعلام می‌توانید بصورت آنلاین از طریق سامانه آگاه یا تماس با کارشناسان ما پیگیری های لازم را انجام دهید.

روش های دیگر استعلام گیری از شرکت

برای ثبت درخواست استعلام شرکت از طریق کد ملی و مشاوره فرم زیر را ارسال کنید:

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

چگونه استعلام آنلاین از یک شرکت بگبریم؟

از طریق سامانه آگاه ثبت میتوانید از شرکت مورد نظر استعلام به صورت اینترنتی بگبربد.

آیا با کد ملی میتوان استعلام شرکت گرفت؟

بله با ارسال مدارک و کد ملی و ثبت درخواست در سامانه این کار را انجام دهید.

دیدگاه های دیگران
هیچ نظری وجود ندارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

آخرین مقالات

مشاهده همه

تمدید برند

از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاغل و کسب و کارهای موفق، داشتن علامت تجاری و برند است. اما هر برند ثبت شده دارای اعتبار محدود می‌باشد و برای استفاده…

ثبت شرکت رایگان

ثبت شرکت رایگان در انواع شرکتهای : سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی، تعاونی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی، دانش بنیان و … توسط سامانه…

ثبت شعبه و نمایندگی شرکت

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، گاهاً قصد دارند کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهند و خدمات مربوط به کسب و کار خود را در نقاط…

ثبت مؤسسه حقوقی

مؤسسات حقوقی در دو نوع غیرانتفاعی یا غیرتجاری با هدف انجام اموری غیر از فعالیت‌های تجاری راه اندازی می‌شوند. این مؤسسات می‌توانند به عنوان امور خیریه، پژوهش‌های…